coinex
راهنمای خرید تکراتو

ماجرای توری پلاستیکی در تصویر ناسا از مریخ ؛ اثری از حیات بیگانه یا یک دروغ بزرگ؟

توری پلاستیکی در تصویر ناسا از مریخ جنجال‌هایی را بوجود آورده است. آیا این توری عجیب می‌تواند اثری از حیات بیگانه باشد یا نه فقط یک دروغ بزرگ است؟

توری پلاستیکی در تصویر ناسا از مریخ حرف و حدیث‌های بسیار ایجاد کرده و افراد غالباً آن را یک دروغ از طرف این سازمان بزرگ قلمداد می‌کنند. پیش‌تر ناسا توانسته بود بر روی سطح ماه فرو آید و تصاویری از این سیاره منتشر کند.

اما بسیار این تصاویر را ساختگی دانسته و ناسا را محکوم به ادعای دروغ کردند. حال با نشر تصویر توری عجیب در سطح مریخ، بازهم شایعات گریبان بزرگترین سازمان فضایی جهان را گرفته و برخی می‌گویند که سفر ناسا به مریخ دروغ است و این تصاویر نیز ساختگی است.

بیشتر بخوانید: نخستین جلسه عمومی ناسا با موضوع بشقاب پرنده‌ها برگزار شد

ماجرای توری پلاستیکی در تصویر ناسا از مریخ چیست؟

در دوران جنگ سرد و تقابل شوروی و ایالات متحده آمریکا برای کاوش فضا، یانکی‌ها توانستند با سفر به ماه، پیروز این نبرد بزرگ باشند. ایالات متحده در آن دوران و تا همین امروز، به یک دروغ بزرگ محکوم شده، که فرود روی ماه یک صحنه‌سازی تاریخی بوده و این اتفاق هیچ وقت رخ نداده است. حالا پس از چند سال، دوباره یک شایعه بزرگ ناسا را احاطه کرده؛ کاوش مریخ هم یک دروغ بزرگ است!

هر چند باور کردن این شایعه کمی سخت است اما عاشقان تئوری‌های توطئه باور دارند سفر کاوشگرهای ناسا و تصاویر مخابره شده از مریخ، به دلیل وجود یک توری پلاستیکی واقعی نیستند. اگر در فروم‌های مربوط به شایعات و تئوری‌های توطئه چرخی بزنید، می‌بینید این پایان شایعات نیست و برخی باور دارند توری پیدا شده در مریخ، مربوط به بیگانگان است!

پیش از پرداختن به ماجرای این تصویر، بهتر است بدانید تصویر اصلی توسط ناسا منتشر شده است. اگر ناسا واقعا به فکر یک صحنه‌سازی بزرگ بود، قطعاً فکری به حال یک توری پلاستیکی که معمولا در میوه‌فروشی‌ها شاهد آن هستیم می‌کرد! در کنار این موضوع، احتمال اینکه بیگانگانی که دهه‌ها است انسان به دنبال اثبات وجود آن‌ها است با یک توری وجود خود را ثابت کند بسیار پایین است.

ماجرای توری پلاستیکی در تصویر ناسا از مریخ چیست؟

هر چند باید منتظر نظر قطعی ناسا یا متخصصان درباره این توری پلاستیکی در مریخ باشیم اما محتمل‌ترین حالت ممکن این است که این توری از یکی از کاوشگرهای ناسا جدا شده و روی سطح مریخ افتاده باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توری پلاستیکی در تصویر ناسا از مریخ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر