coinex
otetmarket
propification.com

مسئولان تیک تاک در راه ایران؛ احتمال همکاری تیک تاک با ایران

باتوجه به دعوت اتاق بازرگانی تهران از مسئولان تیک تاک جهت شرکت در برنامه‌ای در روز یکشنبه 11 تیرماه شایعاتی مبنی بر همکاری این شرکت با ایران شکل گرفته است.

طبق اعلام معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، متخصصان شرکت Anext  «خدمات‌دهنده کسب‌وکار دوئین (TikTok)» به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر تجارت الکترونیک در کشور چین، روز یکشنبه 11 تیرماه 1402 عازم ایران هستند تا مسئولان تیک تاک در اتاق بازرگانی تهران حاضر شده و با فعالان اقتصادی کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تیک تاک برای رقابت با آمازون به یک فروشگاه آنلاین بزرگ بدل می‌شود

سفر مسئولان تیک تاک به ایران

«حسام الدین حلاج»، معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، ضمن اعلام این خبر بیان داشت: «این شرکت تجاری برای محصولات مختلف به صورت ویدئویی تولید محتوا می‌کند و با استفاده از داده‌های هوش مصنوعی، ضمن شناسایی سلیقه مشتریان چینی، شرکت‌های ایرانی را در بازاریابی و فروش محصولات از طریق پلت‌فرم‌های پرمخاطب در چین از جمله دوئین (تیک تاک) کمک می‌رساند. در همین جهت، اتاق تهران برنامه دارد تا همایشی را در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 11 تیرماه 1402 جهت دیدار و مذاکره فعالان اقتصادی ایرانی علاقمند با مدیران عالی این شرکت و آشنایی با فرصت‌های ورود به بازار چین از طریق این پلتفرم برگزار کند.»

مسئولان تیک تاک

لازم به ذکر است این شرکت ارائه‌دهنده خدمات فروش اینترنتی، به دعوت رسمی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت و برای آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بنگاه‌های تولیدی و تامین‌کننده ایرانی، حضور در نمایشگاه الکامپ و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری اقتصادی بین دو کشور به تهران سفر کرده و علاقه‌مندی خود را جهت دیدار و مذاکره با فعالان اقتصادی در بخش محصولات صنایع غذایی و کشاورزی ابراز داشته است.

علاقمندان به‌منظور حضور در این جلسه امکان ثبت‌نام در وب‌سایت اتاق تهران را دارند. مهلت ثبت‌نام تا روز شنبه مورخ 10 تیرماه است. حضور در این رویداد دارای هیچ هزینه‌ای برای اعضای اتاق و فعالان اقتصادی نبوده، بااین‌حال ثبت‌نام الزامی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سفر مسئولان تیک تاک به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جالبه دولت با پلتفوری که تو کشورم فیلتره میره تو مذاکره برا همکاری 😂😂😂

    پاسخ