coinex
راهنمای خرید تکراتو

افتتاح حساب پی پال | ساخت اکانت پی پال+ آموزش+ قیمت- سفیرپیمنت

قطعا شما نیز بارها خرید اینترنتی را تجربه کرده‌اید. هنگامی که‌‌ می‌خواهید از یک سایت خرید کنید و یا اشتراکی ایجاد نمایید و نمی‌دانید کدام روش پرداخت هزینه‌ها‌‌ می‌تواند مطمئن‌تر باشد. این موضوع هنگام خرید از سایت‌‌های خارجی اهمیت بیشتری پیدا‌‌ می‌کند. برای پرداخت در سایت‌‌های خارجی روش‌‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آن‌ها‌‌ می‌توان به کیف پول پی پال، کارت‌‌های اعتباری و … اشاره نمود. یکی از بهترین روش‌‌های پرداخت پی پال است که کاربردهای بسیاری دارد.

اگر‌‌ می‌خواهید در مورد افتتاح حساب پی پال، کاربردها و مزایای آن اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

حساب پی پال چیست؟

پیش از آنکه در مورد شرایط افتتاح حساب پی پال و معرفی این حساب صحبت کنیم بهتر است که ببینیم پی پال چیست؟ پی پال یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌‌های تجارت الکترونیک آمریکایی در حوزه پرداخت است که به کاربران امکان نقل و انتقالات ارزی یا مالی را به صورت آنلاین‌‌ می‌دهد. کاربران با افتتاح حساب پی پال در این شبکه‌‌ می‌توانند به راحتی به کارت بانکی اعتباری یا حساب جاری خود متصل شوند و امور مالی خود را با امنیت بالا انجام دهند.

در واقع پی پال جایگزینی برای روش‌‌های پرداخت سنتی مانند چک و حواله است. به این صورت که کاربران پس از احراز هویت و تایید مبالغ که در حساب‌‌های بانکی آن‌ها وجود دارد‌‌ می‌توانند به صورت آنلاین واریز یا دریافت وجه از دیگر حساب‌هایی که در شبکه هستند انجام دهند. لازم است که اشاره کنیم پی پال در تمامی کشورها دارای زیرساخت‌‌های لازم برای پرداخت آنلاین است و شبکه پرداخت آن در اختیار عموم مردم قرار دارد.

شما با خرید حساب پی پال‌‌ می‌توانید به راحتی برای دوستان، آشنایان، خانواده، سایت‌‌های خارجی و فروشگاه‌‌های آنلاین پول انتقال دهید. با توجه به اینکه پی پال بزرگترین شرکت در زمینه پرداخت الکترونیک در سراسر جهان محسوب‌‌ می‌شود و تراکنش‌ها در آن در سریع‌ترین حالت ممکن و با بیشترین امنیت انجام‌‌ می‌شود‌‌ می‌توانید با اطمینان خاطر از خدمات آن استفاده کنید.

انواع حساب پی پال

کابران‌‌ می‌توانند حساب پی پال در ایران را به سه مدل افتتاح کنند و در واقع پی پال دارای سه نوع حساب بیزینس (Business)، پریمیر(primier) و پرسونال (Personal) است. در ادامه بیشتر به معرفی این حساب‌ها‌‌ می‌پردازیم.

  • حساب پرسونال (Personal)

پایین ترین سطح حساب پی پال پرسونال است و انتخاب مناسبی برای اشخاص حقیقی است که گردش‌‌های مالی پایینی دارد. وجود تایپ‌‌های مختلف پرداخت از مهم‌ترین ویژگی‌‌های این حساب است و کاربران با استفاده از آن‌‌ می‌توانند از امکانات بیشتری بهره‌مند شوند.

  • حساب پریمیر (Primier)

این حساب علاوه بر امکانات حساب‌‌های عادی مانند پرسونال دارای قابلیت‌‌های بیشتری هستند. از جمله امکانات حساب پریمیر‌‌ می‌توان به دریافت کارت بانکی، دریافت کارت اعتباری و حساب بانکی اشاره نمود. این حساب قابلیت‌‌های دیگری نیز مانند سبد خرید و گزارش پرداخت دارد.

  • حساب بیزینس (Businees)

این نوع حساب پی پال مخصوص اشخاص حقوقی، تجار و شرکت‌‌های تجاری بزرگ و یا فروشگاه‌‌های آنلاین است. کاربران‌‌ می‌توانند افتتاح این حساب را با نام بیزینس خود انجام دهند تا تمامی پرداخت های‌شان با کمترین کارمزد ممکن صورت گیرد. از مهم‌ترین ویژگی‌‌های این حساب‌‌ می‌توان به امکان دریافت پول از مشتریانی که اکانت پی پال ندارند اشاره نمود.

لازم است که اشاره کنیم کارمزد تمامی این حساب‌ها به یک روش محاسبه‌‌ می‌شود و هر حسابی‌‌ می‌تواند خود را به حساب بالاتر ارتقا دهد. به عنوان مثال دارندگان حساب پرسونال‌‌ می‌توانند حساب خود را به پریمیر و یا بیزینس تغییر دهند. حساب‌‌های بیزینس و پریمیر‌‌ می‌توانند انتخاب مناسبی برای افرادی باشند که خرید و فروش آنلاین فراوانی انجام‌‌ می‌دهند. اصلی‌ترین تفاوت این حساب‌ها مربوط به وضعیت مالیاتی، پرداخت‌‌های دسته جمعی و هزینه پرداخت‌‌های اضافی است.

مدارک لازم برای افتتاح حساب پی پال

شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که برای ایجاد حساب پی پال به چه مدارکی نیاز است؟ هر فردی برای افتتاح حساب پی پال به کارت بانکی با قابلیت وریفای شدن و یک ایمیل معتبر و در دسترس نیاز دارد.

علاوه بر این به یک آی پی IP خارج از ایران و ثابت نیاز است. برای ایجاد حساب کاربری پی پال کافی است همانند سایر وب سایت‌ها اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل آدرس، آدرس محل زندگی یا شرکت، کشور محل زندگی و شماره تماس، بیلینگ آدرس و … را وارد ثبت کنید. پس از طی نمودن مراحل ثبت اطلاعات شخصی باید از اطلاعات یک حساب بانکی خارجی یا کارت اعتباری بین‌المللی یا نقدی مانند ویزا کارت یا مستر کارت برای وریفای کردن حساب خود استفاده کنید.

بعضی از کاربران بر این باوراند که وریفای کردن اکانت پی پال از آمریکا‌‌ می‌تواند خیلی مطمئن‌تر و با ارزش‌تر نسبت به سایر کشورها باشد. به‌طورکلی پس از ایجاد حساب کاربری، تایید ایمیل فعال سازی، حساب کاربری پی پال برای شما فعال شده و‌‌ می‌توانید با در دست داشتن شناسه و رمز عبور از امکانات و مزایای آن بهره‌مند شوید.

محدودیت‌‌های افتتاح حساب پی پال در ایران

تحریم‌‌های گسترده‌ای که علیه ایران صورت گرفته موجب شده کاربرانی که حساب پی پال در ایران دارند با مشکلاتی مواجه شوند. در واقع بیشتر شبکه‌‌های پرداخت بین‌المللی از ارائه خدمات به شهروندان ایرانی‌‌ می‌پرهیزند. پی پال نیز برای کاربران ایرانی و مردم دیگر کشورها محدودیت‌هایی را برای انجام تراکنش‌ها در نظر گرفته است.

به عنوان مثال در نخستین روزهای افتتاح حساب فرد نمی‌توانند مرتبا و با مبالغ بالا تراکنش انجام دهد و توصیه‌‌ می‌شود که حداقل تا 15 روز بعد از افتتاح حساب پی پال تراکنش‌‌های کمتر و نهایتا به مبلغ 200 دلار انجام شود تا کمپانی پی پال به این حساب حساس و مشکوک نشود. در صورتی که این شرایط رعایت نشود پی پال مدارکی را از کاربر به منظور اطمینان از قانونی بودن فعالیت‌اش‌‌ می‌خواهد و اگر کاربر مدارکی که نام ایران در آن‌ها نباشد ارائه دهد حساب بسته‌‌ می‌شود.

از دیگر محدودیت‌‌های افتتاح حساب پی پال در ایران‌‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عدم ارسال سفارش به ایران

در صورت ثبت سفارش در سایت‌‌های خارجی کاربران ایرانی نباید در بخش Shipping Address آدرسی از ایران ثبت کنند. زیرا احتمال دارد حساب پی پال فرد خیلی سریع لیمیت شود و کاربر نمی‌تواند محصول فیزیکی را در ایران تحویل بگیرد.

  • ورود با استفاده از آی پی ایران

کاربرانی که با خرید اکانت پی پال ایران وارد این شبکه شده‌اند نمی‌توانند هنگام ورود به سایت از آی پی ایران استفاده کنند. زیرا سامانه به سرعت آی پی ایران را تشخیص‌‌ می‌دهد و موجب بسته شدن حساب و لیمیت آن‌‌ می‌گردد. لیمیت شدن‌‌ می‌تواند دردسرهای بسیاری برای کاربر داشته باشد. زیرا به دارنده حساب اجازه ورود به حساب را نمی‌دهد و فعالیت‌هایش را محدود‌‌ می‌کند و نمی‌تواند از مزایای پی پال بهره‌مند شود.

  • تغییر در آی پی

با توجه حساس بودن مسئله افتتاح اکانت پی پال در ایران، کاربران ایرانی داخل کشور باید از فیلترشکن برای تغییر آی پی جهت ورود به حساب خود استفاده کنند. البته کاربران باید حتما همیشه از آی پی مشخص و متعلق به یک کشور استفاده نمایند، زیرا پی پال در صورت تغییر آی پی خیلی سریع متوجه‌‌ می‌شود و احتمال اینکه حساب را مسدود کند افزایش‌‌ می‌یابد.

مزایای افتتاح حساب پی پال با سفیر پیمنت

اکنون که با نحوه افتتاح حساب پی پال در ایران و محدودیت‌‌های آن آشنا شدید،‌‌ می‌توانیم به بررسی مزایای ایجاد حساب با سفیر پیمنت اشاره کنیم.

  • کاربری ساده

سایت پی پال دارای کاربری بسیار ساده و آسانی است و از طریق آن به راحتی‌‌ می‌توانید خرید و پرداخت هزینه را انجام دهید. در واقع تنها کافی است که کارت خود را به حساب پی پال‎تان لینک کنید تا پروسه برداشت، افزایش اعتبار و دیگر تراکنش‌ها به آسانی انجام شوند.

تمامی تراکنش‌‌های صورت گرفته در پی پال ثبت‌‌ می‌شوند و‌‌ می‌توانید با مراجعه به صفحه مختص به آن تمامی تراکنش‌ها و معاملات خود را بررسی کنید. با وجود این قابلیت دیگر دغدغه‌ای بابت نظارت بر حساب خود و فاکتورها نخواهید داشت.

  • امکان استفاده با موبایل

پی پال نه تنها برروی دسکتاپ قابل استفاده است، بلکه اپلیکیشن نیز دارد و‌‌ می‌توانید با نصب آن بر روی گوشی همراه خود در هر زمان و مکانی تراکنش‌‌های مورد نظر خود را انجام دهید.

  • واریز آنی وجه به حساب پی پال سایر افراد در نقاط مختلف جهان

پی پال شرایطی را فراهم نموده تا کاربران بتوانند بدون در نظر گرفتن زمان و مکان و موقعیت جغرافیایی برای دوستان و آشنایان خود در سراسر جهان پول انتقال دهند.

  • خرید از سایت‌‌های خارجی که حساب پی پال را تایید‌‌ می‌کنند.

معمولا بیشتر سایت‌‌های فروشگاهی در خارج از کشور مجهز درگاه پی پال هستند و کاربران‌‌ می‌توانند با افتتاح حساب پی پال به خرید لوازم و خدمات مورد نظرشان بپردازند.

  • ارائه درگاه به سایت‌هایی که خدمات بین‌المللی ارائه‌‌ می‌دهند

امروزه خیلی از کسب وکارها از حساب‌‌های پی پال استفاده‌‌ می‌کنند. شما نیز‌‌ می‌توانید با ایجاد یک درگاه برای شغل خود از خدمات بی‌نظیر پی پال بهره‌مند شوید.

  • امکان شارژ مجدد حساب پی پال به شکل نامحدود

کاربران تنها با یک بار افتتاح حساب پی پال و رعایت موارد ذکر شده دیگر نیازی به احزار هویت نخواهند داشت. ازاین‌رو می‌توانند برای استفاده از امکانات و قابلیت‌‌های پی پال مجددا برای شارژ آن به صورت نامحدود اقدام کنند.

افتتاح حساب پی پال

قیمت افتتاح حساب پی پال

با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران صورت گرفته است افتتاح حساب پی پال در ایران به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. به عنوان مثال با توجه به اینکه کاربران ایرانی نمی‌توانند از این سرویس استفاده کنند و نیز به پاسپورت غیر ایرانی برای افتتاح حساب دارند، این مسئله موجب افزایش قیمت افتتاح حساب پی پال‌‌ می‌شود. در واقع کاربران ایرانی مجبور هستند هزینه‌ای بابت خرید اطلاعات هویتی برای خود بپردازند تا بتوانند قسمت احراز هویت را کامل کنند. به طور کلی هزینه‌‌های افتتاح حساب شامل موارد مختلفی است که در ادامه به بررسی آن‌ها‌‌ می‌پردازیم.

  • پاسپورت

پاسپورت تاثیر بسزایی روی قیمت افتتاح حساب پی پال دارد. سرویس‌‌های پی پال بر روی امنیت خدماتشان بسیار حساس هستند و پیش از ارائه هر نوع خدماتی از کاربران احراز هویت و تایید اطلاعات هویتی‌‌ می‌خواهند. ازاین‌رو کاربران ایرانی به پاسپورتی با هویت غیر ایرانی نیاز دارند و باید بابت آن هزینه‌ای بپردازند تا بتوانند حساب پی پال را افتتاح کنند.

  • شماره تلفن

برای افتتاح حساب پی پال کاربران ایرانی به یک شماره تلفن جهت احراز هویت نیاز دارند. در واقع هنگام ایجاد حساب پی پال در ابتدا به یک شماره تلفن نیاز است تا پیامک تاییدیه به آن ارسال گردد. اما نمی‌توان شماره تلفن ایرانی را در این بخش وارد نمود، زیرا فاقد اعتبار است. بنابراین کاربران باید هزینه‌ای بابت خرید شماره‌‌های مجازی سایر کشورها بپردازند و فرآیند افتتاح حساب را تکمیل کنند. لازم است که اشاره کنیم قیمت این شماره با توجه به میزان خرید، کشور مقصد، سایتی که شماره از آن خریداری‌‌ می‌شود متفاوت است.

  • کارت اعتباری

برای افتتاح حساب پی پال کاربران به یک کارت اعتباری ارزی مانند ویزاکارت یا مسترمترت نیاز دارند. برخی از کاربران این کارت‌ها را ندارند و باید هزینه‌ای بابت خریداری آن‌ها بپردازند. بنابراین‌‌ می‌توان گفت خرید کارت اعتباری به صورت غیر مستقیم بر روی هزینه‌ها و مخارج ایجاد حساب پی پال تاثیر‌‌ می‌گذارد.

افتتاح حساب پی پال

خدمات سفیرپیمنت پس از افتتاح حساب پی پال

شرکت سفیرپیمنت با بهره‌گیری از تصمیم متخصص خود به صورت حرفه‌ای خدمات بی‌نظیری در زمینه پرداخت‌‌های ارزی و به کاربران دارای حساب‌‌های پی پال ارائه‌‌ می‌دهد. از جمله این خدمات‌‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

نقد کردن درامد پی پال

کاربرانی که به صورت فریلنسری کار‌‌ می‌کنند و دارای درآمد دلاری هستند، اصلا نگران نباشند. زیرا سفیرپیمنت شرایطی را فراهم نموده است که بتوانید تمامی فرایندهای نقد کردن درآمد ارزی، افتتاح حساب فریلنسری و … را به راحتی انجام دهید و با قیمتی مناسب درآمددلاری خود را نقد کنید.

ویزا کارت مجازی پی پال

ویزا کارت مجازی پی پال‌‌ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای وریفای کردن حساب پی پال شما باشد. شما‌‌ می‌توانید با خرید این کارت برای حساب پی پال خود به اطلاعاتی مانند شماره کارت، تاریخ و CVV دسترسی داشته باشید و بدون آنکه نیازی به کارت فیزیکی داشته باشید حساب خود را وریفای کنید. ویزا کارت ارائه شده توسط سفیرپیمنت از نوع دیبت یا کردیت است و تاریخ انقضا طولانی دارد.این کارت‌ها از نوع پری پید نیستند و‌‌ می‌توانید به راحتی از آن‌ها در تمامی سایت‌ها اشاره کنید.

وریفای حساب پی پال

پس از افتتاح حساب پی پال برای آنکه بتوانید از آن استفاده نمایید باید حتما وریفای شود. ازاین‌رو به یک کارت اعتباری مانند مسترکارت یا ویزا کارت نیاز خواهید داشت تا حساب پی پال شما به کارت اعتباری‌تان متصل شود و بتوانید عملیات‌‌های خرید، فروش و پرداخت را به راحتی انجام دهید. کارشناسان مجرب تیم سفیرپیمنت وریفای کردن حساب پی پال را در کوتاه ترین زمان و با هزینه‌ای مناسب انجام‌‌ می‌دهند.

شارژ حساب پی پال

یکی دیگر از خدماتی که توسط سفیرپیمنت ارائه‌‌ می‌شود شارژ حساب پی پال است. دارندگان این حساب‌ها برای آنکه بتوانند از آن در خرید و پرداخت‌‌های آنلاین استفاده کنند نیاز به شارژ حساب پی پال خود دارند. در سفیرپیمنت‌‌ می‌توانید حساب خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پرداخت کارمزد بسیار کمی شارژ کنید.

سخن پایانی

امروزه روش‌‌های آنلاین پرداخت و سیستم‌‌های مالی بین‌المللی مانند حساب پی پال جایگزین روش‌‌های سنتی شده اند و موجب شده‎اند که نقل و انتقالات پول در سراسر دنیا به راحتی انجام شود. کاربران ایرانی با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر ایران برای افتتاح حساب پی پال و بهره‌مندی از مزایای آن با چالش‌‌های مختلفی روبرو هستند. اما با توجه به مطالب ذکر شده و دریافت راهنمایی از تیم متخصص سفیرپیمنت‌‌ می‌توانند این پروسه را آسان‌تر طی نمایند و به خرید و فروش و کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن به سادگی بپردازند. اگر شما نیز به فکر ایجاد حساب پی پال هستید کافی است به وب‌سایت سفیرپیمنت مراجعه کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر