coinex
راهنمای خرید تکراتو

مجوز فعالیت شرکت‌های متخلف گارانتی موبایل باطل می‌شود

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت درباره ساماندهی شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پس از فروش از ابطال مجوز فعالیت شرکت‌های متخلف گارانتی موبایل خبر داد.

طبق اعلام فعالان صنفی چیزی بالغ بر 70 درصد شکایاتی که در اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی اعلام می‌شود به خدمات پس از فروش تلفن‌های همراه ارتباط دارد. در این موضوع شکایات فراوانی وجود دارد و برخی از این شرکت‌های ارائه کننده خدمات پس از فروش مسئولیت‌های خود را به درستی اجرا نمی‌کنند.

در همین زمینه، در مواردی به ویژه درباره تلفن‌ها همراه آیفون دیده شده که تلفن‌های همراه رفرش و یا تعمیر شده را تحت عنوان تلفن همراه نو به مشتری فروخته‌اند و شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات هم در این رابطه مسئولیتی را نمی‌پذیرند.

بیشتر بخوانید:‌ 70 درصد ارز مورد نیاز واردات موبایل تامین شد؛ قفل واردات گشوده می‌شود؟

ابطال مجوز فعالیت شرکت‌های متخلف گارانتی موبایل

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری تسنیم، «حمید محله‌ای»، مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت ضمن اشاره به ابطال مجوز فعالیت شرکت‌های متخلف گارانتی موبایل بیان داشت: «این شرکت‌ها تا 2 ماه آینده ساماندهی خواهند شد.»

وی در ادامه افزود: «هم‌اکنون در حال راه‌اندازی سامانه‌ای هستیم که در حقیقت بخش دوم سامانه جامع تجارت است. در این بخش خدماتی که باید از سوی شرکت‌های خدمات پس از فروش انجام شود از آنها خواسته خواهد شد. شرکت‌هایی که شاخص‌های پایینی داشته باشد به طبع دیگر مورد تایید ما نخواهد بود. براین اساس تا دو ماه آینده بخش دوم سامانه گرانتی راه اندازی خواهد شد.»

مجوز فعالیت شرکت‌های متخلف گارانتی موبایل

از طرف دیگر «احسان تشکری»، مسئول فنی سامانه جامع خدمات پس از فروش در مورد عدم وجود نظارت بر شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پس از فروش حوزه تلفن همراه خاطرنشان کرد: «کسی که تخصص اصلی او خدمات پس از فروش موبایل نبوده است آمده و شناسنامه گارانتی را دریافت کرده است. عدم ارزیابی دقیق این شرکت‌ها سبب شده تا تعداد زیادی شرکت در این زمینه وجود داشته باشد که بعضا خدمات مناسبی به مشتریان ارائه نمی‌کنند.»

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص ابطال مجوز فعالیت شرکت‌های متخلف گارانتی موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر