coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیفون 15 پرو با رنگ جذاب زرشکی به بازار می‌آید

آیفون 15 پرو قراراست غیراز رنگ‌های همیشگی با رنگ جذاب مشکی نیز عرضه شود. پرچمدار اپل تا چندوقت دیگر با انبوهی از تغییرات معرفی خواهد شد.

یک منبع آگاه در پستی منتشر شده خبر از عرضه آیفون 15 پرو با رنگ جذاب زرشکی داد. اما زرشکی تنها رنگ متفاوت پرچمدار جدید اپل نیست زیرا دو مدل آیفون 15 و 15 پلاس نیز قراراست با رنگ سبز وارد بازار شوند. پیش‌تر و در زمان معرفی آیفون 14 نیز اخباری مبنی‌بر عرضه این گوشی با رنگ بنفش منتشر شده بود و دیدیم که درنهایت گوشی فوق با رنگ بنفش وارد بازار شد. حال احتمالاً نسل جدید گوشی‌های آیفون با رنگ‌های گفته شده وارد بازار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس فاش شد؛ با پرچمداران اپل خداحافظی کنید!

آیفون 15 پرو با رنگ زرشکی معرفی می‌شود

یک ماه بعد از سال نو میلادی خبرهایی در مورد تلاش اپل برای توسعه آیفون جدید در رنگ‌ قرمز تیره جدید مطرح شد. در آن مقطع زمانی گفته شد که آیفون ۱۵ پرو با رنگ زرشکی به بازار عرضه خواهد شد. حالا منبع دیگری همین موضوع را تأیید می‌کند.

این منبع آگاه پیش‌تر نیز در مورد ترکیب رنگ جدید بنفش آیفون ۱۴ پرو مطالبی را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی منتشر کرده بود و حالا چنین خبرهایی را در مورد آیفون ۱۵ پرو منتشر می‌کند.

آیفون 15 پرو با رنگ زرشکی معرفی می‌شود

منبع آگاه بازار در پست خود به این موضوع اشاره کرده که آیفون ۱۵ پرو با رنگ زرشکی، ممکن است کمی روشن‌تر از رنگ بنفش تیره آیفون ۱۴ پرو باشد. همچنین اطلاعاتی در مورد رنگ آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس منتشر شده که ظاهراً این دو نسخه نیز قرار است با رنگ جدیدی از سبز در دسترس کاربران قرار گیرند.

ماکت‌هایی از طراحی و رنگ احتمالی نسل جدید آیفون به اشتراک گذاشته شده است. پیش‌تر و در ماه فوریه نیز به این موضوع اشاره شده بود که اپل روی توسعه رنگ‌های آبی روشن و صورتی مدل‌های آیفون کار می‌کند ولی هنوز اپل چنین ادعاهایی را تأیید نکرده است.

بی‌شک کاربران توجه ویژه‌ای به ترکیب رنگ‌های جدید از خود نشان می‌دهند. براساس خبرهای غیررسمی آیفون ۱۵ پرو احتمالاً از جنس تیتانیوم ساخته خواهد شد. اپل چندین سال است که از تیتانیوم در اپل واچ استفاده می‌کند. باید دید تصمیم اپل در مورد نسل جدید آیفون چه خواهد بود و مواردی مانند نرخ بازده، زمان تولید و هزینه‌ها نیز حائز اهمیت هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ عرضه آیفون 15 پرو با رنگ زرشکی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر