;
coinex

نمایش دکمه اکشن آیفون 15 پرو در جدیدترین رندرهای فاش شده

دکمه اکشن آیفون 15 پرو در جدیدترین رندر فاش شده از این گوشی به نمایش درآمد. ظاهراً باید با دکمه فیزیکی میوت خداحافظی کنیم.

جدیدترین رندرهای منتشر شده از پرچمدار بعدی اپل نشان می‌دهد که دکمه فیزیکی Mute جای خود را به دکمه اکشن آیفون 15 پرو داده است. این بار نیز نشریه 9to5Mac این رندرها را منتشر کرده و طبق تجربیات قبلی می‌توان گفت که طراحی نهایی آیفون 15 پرو اپل را دیده‌اید. زیرا این رندرها براساس اطلاعاتی که از درون شرکت‌های فناوری به بیرون درز پیدا می‌کنند ساخته و منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: آیفون 15 پرو مکس رکورد باریکترین حاشیه نمایشگر دنیا را از چنگ شیائومی 13 خارج می‌کند

دکمه اکشن آیفون 15 پرو مشاهده شد

خبرگزاری 9to5Mac که پیش‌تر رندرهایی اختصاصی از آیفون ۱۵ منتشر کرده بود، بار دیگر روی گوشی‌های مورد انتظار اپل دست گذاشته؛ این نشریه با استناد به فایل CAD گوشی‌های اپل، رندرها را تولید کرده است. رندرهای جدید دقت بالایی دارند و احتمالا تفاوت بین آن‌ها و مدل واقعی آیفون ۱۵ بسیار کم خواهد بود.

دکمه اکشن آیفون 15 پرو مشاهده شد
اسلایدر Mute در کنار دکمه‌ی اکشن

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی با محوریت آیفون ۱۵ و خصوصا دکمه‌‌ گوشی‌های این خانواده شنیده‌ایم. منابع خوش‌سابقه ادعا می‌کردند اپل در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از دکمه‌ غیرمتحرک با بازخورد هپتیک استفاده می‌کند. در ابتدا تصور می‌شد که اپل به‌جای دو دکمه، به‌دنبال استفاده از دکمه‌ای یکپارچه برای کنترل شدت صدا است.

در هفته‌های اخیر برخی از افشاگران گفته‌اند که مشکلات خط تولید باعث شده اپل تصمیم بگیرد از دکمه‌های غیرمتحرک استفاده نکند. جدیدترین فایل‌های CAD که به دست 9to5Mac رسیده‌اند، این ادعا را تأیید می‌کنند.

بسیاری از کاربران نگران بودند که لغو دکمه‌ غیرمتحرک باعث تغییر نکردن اسلایدر میوت شود. شماری از افشاگران گفته‌اند اپل امسال این اسلاید را با دکمه‌‌ای فشاری به نام «دکمه‌ اکشن» جایگزین می‌کند. دکمه‌ اکشن کاربردهای اضافه خواهد داشت. گفته می‌شود دکمه‌ اکشن مختص‌به مدل‌های پرو است و در مدل‌های عادی آیفون ۱۵ حضور پیدا نمی‌کند.

در رندرهای قبلی ضخامت دوربین آیفون ۱۵ پرو بسیار بیشتر از حد انتظار بود، اما در رندرهای جدید همه‌چیز منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد. همچنان قرار است شاهد افزایش ضخامت باشیم، اما تفاوت ضخامت دوربین با نسل قبل چندان به چشم نمی‌آید.

ازطرفی دیگر به‌نظر می‌رسد که دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس ضخامت بیشتری نسبت‌به آیفون ۱۵ پرو دارد؛ شایعه‌ها می‌گویند مدل پرو مکس به لنز پریسکوپی مجهز می‌شود.

دکمه اکشن آیفون 15 پرو مشاهده شد

رندرهای جدید نشان می‌دهند حاشیه‌ اطراف نمایشگر آیفون ۱۵ به‌مقدار قابل‌توجهی کمتر شده و گوشی‌های این خانواده به درگاه USB-C مجهز هستند. همچنین اپل قصد دارد لبه‌ دستگاه‌های جدید را تا حدی خمیده کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قرارگیری دکمه اکشن آیفون 15 پرو به جای دکمه همیشگی Mute چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر