;
coinex

رابط کاربری MIUI 15 احتمالا برپایه اندروید 13 و 14 توسعه می‌یابد

شایعاتی پیرامون نسخه جدید رابط کاربری شیائومی شکل گرفته که طبق آن این شرکت به‌دنبال توسعه‌ رابط کاربری MIUI 15 با دو نسخه‌ مختلف از سیستم‌عامل اندروید است.

به‌نظر عدم انتشار کامل رابط کاربری MIUI 14 شیائومی باعث تعجب بسیاری شده و همچنان تعدادی از گوشی‌های این شرکت کماکان از رابط کاربری MIUI 13 استفاده می‌کنند. باتوجه به این‌ که زمان انتشار عمومی اندروید 14 هم نزدیک است، این امر برای کاربران شیائومی کمی ناامید‌کننده به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: این گوشی‌های شیائومی آپدیت MIUI 15 را دریافت نخواهند کرد [+لیست گوشی‌ها]

توسعه رابط کاربری MIUI 15 با نسخه اندروید

به گزارش گیزموچاینا، برخی افشاگران خبر داده‌اند که شیائومی رابط کاربری MIUI 15 را در دو نسخه بر مبنای اندروید 13 و اندروید 14 توسعه خواهد داد. البته پیش‌تر نیز این رویکرد را در مورد MIUI 14 مشاهده کرده‌ایم؛ زیرا رابط کاربری مذکور در تعدادی از گوشی‌ها مبتنی‌بر اندروید 13 و در برخی از دستگاه‌های دیگر مبتنی‌بر اندروید 12 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رابط کاربری MIUI 15

درواقع شیائومی توسعه‌ رابط کاربری MIUI 15 را از چند ماه قبل آغاز کرده و حتی نسخه‌های آلفای می یو آی 15 روی سرورهای شیائومی دیده شده است. احتمالاً نسخه‌ جدید MIUI انیمیشن‌های بهبودیافته‌ای را ارائه کند و یک‌سری پیشرفت‌های دیگر نیز عرضه خواهد کرد.

درحال‌حاضر مشخص نیست که MIUI 15 با چه ویژگی‌های جدیدی منتشر شود. باتوجه به اینکه شیائومی رابط کاربری MIUI 14 را اواخر سال پیش میلادی منتشر کرده، احتمالاً MIUI 15 تا اواخر امسال در دسترس قرار نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال انتشار رابط کاربری MIUI 15 در دو نسخه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر