;
coinex

جزئیاتی از تاریخ عرضه و قیمت خودرو شیائومی منتشر شد

بالاخره اخبار موثقی از تاریخ عرضه و قیمت خودرو شیائومی منتشر شده است. تاکنون اخبار زیادی در مورد این خودرو برقی منتشر شده است ولی کسی از قیمت آن اطلاعی نداشت.

براساس اطلاعات جدیدی که یکی‌از تأمین‌کنندگان شیائومی اعلام کرده، تاریخ عرضه و قیمت خودرو شیائومی مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: فناوری جدید کمپانی Nyobolt برای شارژ خودرو برقی زیر 6 دقیقه معرفی شد

قیمت خودرو شیائومی نهایی شد

از زمان رسمی‌شدن ورود شیائومی به بازار خودروهای برقی، انتظارات از این شرکت بالا رفته است. تاکنون تصاویر مختلفی به خودروی شیائومی نسبت داده شده‌اند و گزارش‌های جدید می‌گویند شرکت چینی در مسیر تولید خودرو به پیشرفت‌های مهمی دست پیدا کرده است.

قیمت خودرو شیائومی نهایی شد

یک تأمین‌کننده که در پروژه‌ تولید خودروی شیائومی نقش دارد، می‌گوید قیمت این محصول نهایی شده است. این شرکت فعلاً به قیمت اشاره نکرده، اما مدتی پیش در شبکه‌های اجتماعی گفته شد قیمت خودروی شیائومی از ۱۴۹٬۹۰۰ یوان (۲۰٬۷۷۷ دلار) شروع می‌شود. البته یکی از مدیران شیائومی آن قیمت را رد کرد.

بر اساس نوشته‌ گیزموچاینا، توسعه‌ خودروی شیائومی روندی باثبات دارد. خودروی شیائومی مدتی پیش در جاده‌ برفی رؤیت شده بود و لازم است آزمایش‌های بیشتری روی این خودرو در شرایط تابستانی و زمستانی انجام بگیرد. خودروی شیائومی احتمالا در نیمه‌ نخست ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قیمت خودرو شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر