;
coinex

هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا: خرید و فروش آیفون 14 ممنوع است

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن تأکید بر ممنوعیت خرید و فروش آیفون 14 به مردم توصیه کرد که به هیچ عنوان به سراغ خریداری این گوشی نروند.

با وجود اعلام مکرر نهادهای تصمیم‌گیر مبنی بر عدم رجیستری آیفون 14 در ایران و متعاقباً عدم امکان استفاده از آن‌ها، بازهم تعدادی از فروشندگان با ادعای امکان دور زدن این محدودیت‌ها موفق به فروش محصولات خود می‌شوند. بااین‌حال به‌نظر ادعای این فروشندگان نادرست بوده و تنها جهت فریب مشتریان اعلام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: ردپای واردکنندگان انحصاری سامسونگ در ماجرای ممنوعیت واردات آیفون 14!

ممنوعیت خرید و فروش آیفون 14

در همین زمینه سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دوباره و در یک تأکید مجدد به مردم توصیه کرد این مدل از گوشی های اپل را به هیچ عنوان خریداری نکنند.

خرید و فروش آیفون 14

«حمیدرضا دهقانی‌نیا»، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این رابطه بیان داشت: «امکان دریافت خدمات و سرویس برای iPhone 14 در ایران وجود ندارد و اگر یک گوشی پس از خرید تا یک ماه سرویس دریافت کند، سرانجام توسط سامانه‌های اف ام اس شناسایی و خدمات آنها قطع خواهد شد. وی افزود از آنجایی که امکان شناسایی این مدل گوشی در سامانه‌ها وجود دارد، خریداران قطعا ضرر خواهند کرد. از این رو تاکید می‌کنیم مردم گوشی آیفون مدل 14 را خریداری نکنند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ممنوعیت خرید و فروش آیفون 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر