;
coinex

واردات خودروهای رنو به ایران توسط گروه ماموت قطعی شد [+جزئیات]

گروه ماموت واردات خودروهای رنو به ایران را در دستور کار قرار داد. با وجود سابقه بسیار خوب ماموت در واردات خودرو باید به‌زودی منتظر خودروهای شرکت رنو به کشور باشیم.

با اکتفا به جدیدترین اخبار حوزه واردات خودرو، گروه ماموت قصد دارد به‌زودی واردات خودروهای رنو به ایران را وارد فاز اجرایی کند. ماموت که پیش‌تر مسئول واردات خودروهای برند مطرح خودروسازی فرانسه (فولکس‌واگن) بود، حالا قصد دارد خودروهای دیگر برند فرانسوری مشهور را وارد بازار کشور کند. لازم به ذکر است که با سابقه بسیار خوب ماموت در این زمینه، احتمالاً خیلی زود خودروهای رنو را در بازار کشور ملاقات خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: واردات خودروهای نیسان به ایران تایید شد [+راه‌اندازی خط تولید یک مدل نیسان در ایران]

واردات خودروهای رنو به ایران تأیید شد

ماموت را شاید اکثر ما با واردات محصولات فولکس‌واگن و ارائه خدمات استاندارد برای آنها می‌شناسیم و به همین سبب این گروه صنعتی کارنامه قابل قبولی نزد مردم دارد. اکنون نیز ماموت مشغول واردات محصولات جتای چین است که این برند هم به نسبت سایر چینی‌های عرضه شده در ایران، به علت اینکه زیر مجموعه فولکس و FAW است، پیش‌بینی می‌شود بازخورد خوبی را در بازار تجربه نماید.

واردات خودروهای رنو به ایران تأیید شدبر طبق شنیده‌ها گروه ماموت در اقدام جدید خود به سوی ثبت سفارش و واردات برخی از محصولات رنو رفته است. البته هنوز اسامی دقیق خودروهای انتخابی ماموت از گروه رنو مشخص نیست اما آنچه قابل پیش‌بینی است، این است که احتمالاً ماموت در گام اول به سراغ نسل جدید داستر، نسل جدید ساندرو و به احتمال زیاد نسل جدید لوگان با نام تالیانت خواهد رفت

خودروهای مذکور همگی در اکثر نسخه‌های تولیدی در بازه قیمتی زیر ۲۰ هزار دلار قرار می‌گیرند و به لحاظ حجم پیشرانه و سایر نکات مربوط به واردات خودرو نیز هیچ‌گونه منعی ندارند. از نکات مثبت خودروهای رنو هم می‌توان به دوام بالای پیشرانه و به طور کلی قوای فنی خودرو اشاره کرد ضمن اینکه نسل جدید محصولات رنو و داچیا به لحاظ طراحی نیز پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و دیگر مانند گذشته صرفاً چهار چرخه‌های متحرک نیستند.

البته که همچنان محصولات اقتصادی سابق رنو در ایران نظیر ساندرو و تندر ۹۰ پارس خودرو و ایران خودرویی، از استقبال خوبی در بازار برخوردارند و دلیل آن هم کیفیت بالای این خودرو ها و استهلاک پایین آنهاست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات خودروهای رنو به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر