coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شلیک ضد هوایی به یک شی ناشناخته نورانی در بندر انزلی [+فیلم]

شلیک ضد هوایی به یک شی ناشناخته نورانی در بندر انزلی موچی از وحشت را در دل مردم راه انداخت. اما ماجرا از چه قرار است و  مسئولین چه می‌گویند؟

شلیک ضد هوایی به یک شی ناشناخته نورانی در بندر انزلی یک شب ناآرام را در این منطقه از کشور ایجاد نمود. با دیدن تصاویر این شی نخست گمان می‌شد که با یک بشقاب پرنده موجودات فرازمینی مواجه هستیم، اما به گفته رئیس شورای تأمین شهرستان بندرانزلی، رخدادهای آسمانی شهر تنها یک مانور نظامی بوده است و جای نگرانی نیست. در ادامه ویدئوی منتسب به این مانور شبانه را ببینید.

بیشتر بخوانید: افشاگری و انتقاد نماینده کنگره از پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها ؛ موجودات فرازمینی به سادگی می‌توانند ما را به ذغال تبدیل کنند!

شلیک ضد هوایی به یک شی ناشناخته نورانی در بندر انزلی

شب گذشته مردم بندرانزلی شاهد شیء نورانی در آسمان این شهر بودند که بیشتر شبیه ره‌گیری یک پرنده در آسمان و دفاع سامانه‌های نظامی نسبت به آن بودند.

مردم بندرانزلی و بخشی از مردم رضوانشهر در مشاهدات اولیه و بازنشر شائباتی در فضای مجازی خبر دادند درحالی‌که به گفته محمد پور‌خوش سعادت، رئیس شورای تأمین و فرماندار بندرانزلی این رخداد هوایی تنها یک مانور و تمرین نظامی نیروی دریایی در این شهرستان بوده است.

به گفته رئیس شورای تأمین شهرستان بندرانزلی، نیروی دریایی، این مانور نظامی را پیش‌تر به اطلاع شورای تأمین شهرستان رسانده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شلیک ضد هوایی به یک شی ناشناخته نورانی در بندر انزلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مرسی، ویدئوی بهتری از این مورد انزلی نیست؟ شما چیزی ندیدین توی اینستا یا جاهای دیگه؟ مرسی

    پاسخ