coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مهلت تکمیل وجه کرمان موتور تمدید شد [+جزئیاتی از زمان تحویل خودروها]

مهلت تکمیل وجه کرمان موتور تمدید شد. شرکت کرمان موتور شرایط ویژه‌ای را برای متقاضیان سامانه یکپارچه با موعد تحویل پاییز 1402 تا زمستان 1403 درنظر گرفته است.

مهلت تکمیل وجه کرمان موتور تمدید شد. کرمان موتور اعلام کرد که بنابر درخواست‌های مکرر از طرف خریداران، مهلت تکمیل وجه متقاضیانی که در دور دوم خرید خودرو در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌ و جزء برندگان پاییز 1402 هستند، تمدید شده است. گفتنی‌ست که تمامی متقاضیان پاییز 1402 می‌بایست تا روز دوشنبه، 26 تیرماه اقدام به تکمیل وجه نمایند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش اقساطی جک J4 کرمان موتور تیر 1402 [+شرایط و قیمت]

مهلت تکمیل وجه کرمان موتور تمدید شد

در اطلاعیه جدید آمده است مهلت ثبت‌نام و تکمیل وجه نوبت پاییز دور دوم سامانه یکپارچه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۶ تیرماه تمدید شده است. تمدید مهلت ثبت‌نام کرمان موتور به علت درخواست مکرر واجدان شرایط صورت پذیرفته است.

مهلت تکمیل وجه کرمان موتور تمدید شد
همچنین مورد دیگری که کرمان موتور در راستای رفاه حال مشتریان قصد انجام آن را دارد آن است که در صورت امکان، تمام خودروهای مشتریان سامانه یکپارچه که محصولات شرکت کرمان را برگزیده‌اند، از ۹۰ تا ۱۲۰ روز کاری تحویل ایشان شود. این اراده شرکت کرمان موتور فارغ از نوبت‌دهی سامانه یکپارچه است و حتی شامل حال مشتریانی که موعد تحویل آنها برای سال ۱۴۰۳ نیز ذکر شده است می‌شود. بی‌تردید این اتفاق با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های شرکت و کارکنان آن میسر خواهد شد و می‌تواند برای مشتریان کرمان موتور، رخداد ویژه‌ای قلمداد شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مهلت تکمیل وجه کرمان موتور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر