;
coinex

امکان استفاده از دارایی‌های دیجیتال و NFT در برنامه‌ها و بازی‌های گوگل پلی فراهم می‌شود

با اعلام گوگل، امکان استفاده از دارایی‌های دیجیتال و NFT در برنامه‌ها و بازی‌های گوگل پلی فراهم می‌شود. خون بلاکچین در پلی استور نیز جاری شد.

گوگل در یک جهش سیاستی مهم امکان بهره‌گیری از دارایی‌های دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در برنامه‌ها و بازی‌های موجود در فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی استور را فراهم خواهد کرد. با این وجود، توسعه‌دهندگان در هنگام قرار دادن بازی‌های و برنامه‌های جدید خود در استور اندروید، باید خط مشی بلاکچین را نیز مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: امکان ملاقات با رونالدو با خرید دومین مجموعه NFT کریستیانو!

استفاده از دارایی‌های دیجیتال در گوگل پلی استور به‌زودی فراهم خواهد شد

در یک تغییر سیاستی مهم، گوگل خط‌مشی بازار نرم‌افزار موبایل خود را به‌روزرسانی کرده است تا به توسعه‌دهندگان اجازه دهد که دارایی‌های دیجیتالی مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در برنامه‌ها و بازی‌های خود که در گوگل پلی (Google Play) میزبانی می‌شوند، ادغام کنند.

با این حال، توسعه‌دهندگان باید در گوگل پلی به طور واضح اعلام کنند که عناصر مبتنی بر بلاکچین در برنامه وجود دارد. جوزف میلز، مدیر محصول این گروه در گوگل پلی، اظهار داشت که این حرکت با هدف ایجاد تجربه‌های دیجیتالی جذاب‌تر و فراگیرتر، و در عین حال تضمین ایمنی کاربران، انجام شده است.

استفاده از دارایی‌های دیجیتال در گوگل پلی استور به‌زودی فراهم خواهد شد

برای این منظور، توسعه‌دهندگان باید با شرکت گوگل همکاری داشته باشند تا تجربه‌ای امن، شفاف و قابل‌اعتماد برای همه فراهم شود. میلز همچنین خاطرنشان کرد که توسعه‌دهندگان مجاز به تبلیغ یا ترویج درآمدهای بالقوه از فعالیت‌های بازی یا تجارت نیستند، حتی اگر قرار باشد تجربه‌های غنی‌تر و همه‌جانبه‌تری ایجاد کنند.

علاوه بر این، برنامه‌هایی که مطابق خط‌مشی قمار، بازی‌ها و مسابقات با پول واقعی گوگل پلی، واجد شرایط نیستند، از پذیرش پول برای استفاده از دارایی‌هایی با ارزش پولی ناشناخته در دنیای واقعی، از جمله NFT‌ها، منع می‌شوند.

نگرش فعلی گوگل نسبت به Web3.0 و بازی‌های مبتنی بر بلاکچین همیشه چندان خوشایند نبوده است. دو سال پیش، بازی‌هایی مانند بیت ‌کوین بلاست (Bitcoin Blast)، بازی‌ای که به کاربران امکان می‌داد به عنوان پاداش بیت کوین دریافت کنند، بدون هیچ توضیح منطقی از فروشگاه پلی استور (Play Store) حذف شدند. به طور مشابه، برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال هم در سال 2018 در گوگل پلی ممنوع شدند.

به نظر می‌رسد هدف دستورالعمل‌های به‌روزرسانی‌شده، ایجاد شرایط برابر است که اعتماد کاربران و استفاده مسئولانه از فناوری بلاکچین را ارتقا می‌دهد. اجرای چنین دستورالعمل‌هایی تضمین می‌کنند که کاربران در عین لذت بردن از تجربیات همه‌جانبه، تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان استفاده از دارایی‌های دیجیتال و NFT در گوگل پلی استور چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر