;
coinex

امکان ملاقات با رونالدو با خرید دومین مجموعه NFT کریستیانو!

با خرید مجموعه NFTهای Forever CR7: The GOAT امکان ملاقات با رونالدو را خواهید داشت. البته که باید پول زیادی برای این مهم خرج کنید.

درخبرها آمده است که با خرید مجموعه NFTهای Forever CR7: The GOAT امکان ملاقات با رونالدو را خواهید داشت. کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال چندی پیش مجموعه حدید توکن‌های NFT خود (توکن‌های غیرقابل تعویض) را در بایننس راه‌اندازی کرد.

نام این توکن‌ها برگرفته از تعداد گل‌های وی در دوران حرفه‌ای‌اش بوده و ارزشمندترین توکن نیز متعلق به گل قیچی برگردان این ستاره فوتبال در بازی مقابل با یوونتوس است. حال گفته شده با خرید این مجموعه می‌توانید با کریس رونالدو ملاقات حضوری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: سری جدید NFTهای کریستیانو رونالدو با همکاری صرافی بایننس عرضه می‌شوند

امکان ملاقات با رونالدو با خرید توکن‌های وی وجود دارد

همان‌طور که در خبرهای قبلی گفته شد، کریستیانو رونالدو، یکی از شناخته‌شده‌ترین و تاثیرگذارترین ورزشکاران جهان، مجموعه جدیدی از NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) را در بازار بایننس راه‌اندازی کرده است.

این مجموعه با عنوان Forever CR7: The GOAT، مجموع گل‌های زده‌شده در دوران حرفه‌ای درخشان او را به نمایش می‌گذارد. یکی از این گل‌های معروف رونالدو، گل او با یک ضربه قیچی برگردان مقابل یوونتوس در سال 2018 بوده که به عنوان یک NFT Super Super Rare (فوق‌العاده نادر) با قیمت اولیه 15000 تتر عرضه شده است.

امکان ملاقات با رونالدو با خرید توکن‌های وی وجود دارد

توکن‌های این مجموعه به NFTهای معمولی، نادر و فوق نادر دسته‌بندی می‌شوند که نادرترین‌ها آنها، نشان‌دهنده برخی از نمادین‌ترین گل‌های رونالدو هستند؛ مانند The Backheel (گل 278)، The Knuckleball (گل 102) و The Game Changer (گل 605). NFTهای معمولی هم نقاط عطف گلزنی رونالدو از گل 100 تا گل 700 را به تصویر می‌کشند و 10 تتر قیمت دارند. به عنوان بخشی از این ابتکار، رونالدو قول داده است که 25 توکن NFT را به طرفدارانش هدیه دهد.

برای شرکت در این رویداد، طرفداران باید بایننس را در توییتر دنبال کنند، پست رونالدو درباره مجموعه NFT را ری‌توییت کرده و با استفاده از هشتگ ForeverCR7 # گل مورد علاقه خود را از این مجموعه انتخاب نمایند.

دوره تبلیغات از 5 تا 31 ژوئیه ادامه دارد. مدیرعامل بایننس، چانگ‌پنگ ژائو (CZ) اعلام کرده است که کاربرانی که کمیاب‌ترین NFT‌های این مجموعه را دارند، این شانس را خواهند داشت که شخصاً با رونالدو ملاقات کرده و از او آموزش ببینند و بایننس هزینه‌های سفر و اقامت آنها را پوشش دهد.

انتظار می‌رود که این فرصت منحصربه‌فرد، بسیاری از طرفداران فوتبال و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را به داشتن کمیاب‌ترین NFTها و ملاقات با یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران، جذب کند. اولین مجموعه NFT رونالدو، CR7، هم سال گذشته با همکاری بایننس عرضه شده بود.

این همکاری با هدف ارائه تجارب بی‌سابقه به طرفداران رونالدو از طریق پلتفرم NFT بایننس انجام شد. حال، با انتشار دومین مجموعه NFT خود، رونالدو به گسترش دامنه نفوذ خود در دنیای ارزهای دیجیتال و ورزش ادامه می‌دهد.

کریستیانو رونالدو به طور گسترده‌ای به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران شناخته می‌شود و پنج توپ طلا و عناوین متعددی را با منچستر یونایتد، رئال مادرید و تیم سرزمین مادری خود پرتغال، به دست آورده است. دنبال‌کنندگان زیاد رونالدو در شبکه‌های اجتماعی (نزدیک به 600 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و تقریباً 109 میلیون دنبال‌کننده در توییتر)، او را به یکی از تأثیرگذارترین ورزشکاران جهان تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ امکان ملاقات با رونالدو با خرید مجموعه NFTهای Forever CR7: The GOAT چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر