;
coinex

اولین ETF بیت کوین در اروپا راه‌اندازی می‌شود؛ احتمال افزایش قیمت؟

اولین ETF بیت کوین در اروپا راه‌اندازی شد. اما آیا این مقدمه‌ای برای جهش چشمگیر قیمت بیت کوین خواهد بود؟

اولین ETF بیت کوین در اروپا راه‌اندازی شد. راه‌اندازی ETF بیت کوین در قاره اروپا تغییرات قابل توجهی در پذیرش سازمان‌ها و بازار کلی ارزهای دیجیتالی ایجاد خواهد کرد. ظاهراً این قضیه در بازارهای رمزارزی اروپا تحولی بوجود خواهد آورد و بسیاری از کارشناسان بنابر علاقه‌ای که این قاره به ETF بیت کوین پیدا کرده است، احتمال می‌دهند بازار این توکن‌ها با افزایش قیمت مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: رشد قابل توجه بیت کوین 2 ؛ کلاهبرداری یا فرصتی مجدد برای ثروتمند شدن؟

اولین ETF بیت کوین در اروپا راه‌اندازی می‌شود

راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین در اروپا می‌تواند تغییر قابل توجهی را در پذیرش سازمانی و کلی ارزهای دیجیتال در این قاره را نشان دهد. تأخیر راه‌اندازی ETF بیت کوین توسط شرکت مدریت دارایی جاکوبی (Jacobi Asset Management) با توجه به فاز نزولی ناشی از فروپاشی رمزارز لونا، قابل درک بود. با این حال، این عوامل نشان می‌دهد که تقاضا برای ETFهای بیت کوین از تابستان گذشته افزایش یافته است. این امر به نوبه خود می‌تواند تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران نهادی در اروپا را افزایش داده و همچنین می‌تواند منجر به سرازیر شدن میلیاردها دلار به بازار ارزهای دیجیتال شود.

اولین ETF بیت کوین در اروپا راه‌اندازی می‌شود
در همین حال، در ایالات متحده، مدیران صندوق‌های بزرگ دارایی مانند بلک‌راک (BlackRock)، فیدلیتی (Fidelity) و ویزدام‌تری (WisdomTree) برای ETF بیت کوین درخواست داده‌اند. اگرچه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) پرونده‌های آنها را ناکافی خوانده است، مدیران این صندوق‌ها پس از انجام اصلاحات، درخواست‌های خود را مجدداً ثبت کرده‌اند. ثبت ETF بیت کوین می‌تواند محرکی برای دوره صعودی بعدی باشد؛ زیرا تاثیر بالقوه این موضوع، زمانی که قیمت بیت کوین به بالای 31,000 دلار افزایش یافت، نشان داده شد.

در حالی که تاخیر در راه‌اندازی ETF بیت کوین توسط شرکت مدیریت دارایی جاکوبی ناامید کننده بود، اما چشم‌انداز آینده آن در اروپا یک تحول مثبت برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال سرمایه‌گذاری در بیت کوین هستند. افزایش علاقه به ETF از سوی مدیران صندوق‌های بزرگ در اروپا و ایالات متحده نشان می‌دهد که پذیرش نهادی ارزهای دیجیتال در حال افزایش است که می‌تواند منجر به رشد قابل توجهی برای بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های آینده شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ راه‌اندازی اولین ETF بیت کوین در اروپا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر