coinex
راهنمای خرید تکراتو

واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران قطعی شد [+مشخصات و تصاویر]

واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران نهایی شده و گفته می‌شود یک واردکننده خصوصی در اندیشه واردات این مدل خاص از کشور هند است.

واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران قطعی شد. به‌نظر می‌رسد که برنامه واردات خودرو به ایران درحال بزرگتر شدن است و پس‌از نهایی شدن واردات خودروهای تویوتا به ایران، حالا خبر رسیده است که محصولات کمپانی خودروسازی سوزوکی نیز قرار است به‌ ترکیب وارداتی‌ها اضافه شود. اما یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های وارداتی از سوزوکی، ویتارا هیبریدی است. این خودرو جذاب چه مشخصاتی دارد؟

بیشتر بخوانید: رئیس مجلس: واردات خودرو دست دوم مانعی ندارد، دولت تعجیل کند! [+فیلم]

واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران نهایی شد

به گزارش تکراتو و به نقل از چرخان، خبرها حاکی از آن است که خودروهای جدیدی از جمله نسخه هیبریدی سوزوکی ویتارا به لیست خودروهای وارداتی اضافه شده است. در واقع شرکت‌های واردکننده برای واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی فرایند ثبت سفارش را انجام دادند و این خودرو به‌زودی از مبدأ هند وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران نهایی شد

مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی Suzuki Grand Vitara Hybrid

نسخه هیبریدی Suzuki Grand Vitara با موتور 1.5 لیتری بنزینی سری K15C به‌همراه موتور برقی وارد ایران خواهد شد. این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 76 کیلووات معادل 102 اسب‌بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور را به‌تولید برساند.

واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران نهایی شد

طول این شاسی‌بلند به ۴۳۴۵ میلی‌متر، عرض آن ۱۷۹۵ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۶۴۵ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۶۰۰ میلی‌متر می‌رسد. شرکت‌های واردکننده قصد دارند مدل مونتاژ شده این خودرو را از کشور هند به ایران بیاورند.

واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران نهایی شد

نسخه هیبریدی Suzuki Grand Vitara از امکانات مهمی چون سنسور نور، تهویه برقی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، سقف پانوراما، چراغ‌های روشنایی در روز، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن و چراغ‌های راهنما، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، سیستم کروز کنترل، مولتی‌مدیا لمسی همراه با دوربین دید عقب، سامانه کنترل شروع به حرکت در سربالایی، شارژر بی‌سیم، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: چرخان

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    این ماشین همه خوبی داره جز یکی !آنهم موتور ضعیف!با اینحال اگه قیمت گذاری منصفانه بشه استقبال خوبی خواهد داشت….

    پاسخ

    دلالان وطن فروش از نسل قاتلان امیرکبیر

    پاسخ

    بهترین ماشین تو ایران خودش هست.از مصرف و اصطهلاک.از کیفیت و قیمت.

    پاسخ

    یک مشت دلال وطن فروش راس حرم اقتصاد کشورن اگر واسه شنیدن کس هست یک حرف بسه است لعنت به همتون

    پاسخ