coinex
راهنمای خرید تکراتو

شاهکار جدید ایرانخودرو ؛ پژو پارس با چراغ آریسان به زودی روانه بازار می‌شود!

نسل جدید پژو پارس با چراغ آریسان قرار است به‌زودی به بازار تزریق شود. قطعاً این نسخه از محبوب‌ترین خودرو ایران خودرو، باعث دلزدگی مشتریان خواهد شد.

شاهکار جدید ایران خودرو در پیوند دو محصول جذاب؛ پژو پارس با چراغ آریسان قرار است در آینده‌ای نزدیک وارد بازار شود. مطمئناً یکی‌از زیباترین و محبوب‌ترین خودروهای تولید ایران خودرو از سالیان پیش تاکنون، خودرو پژو پارس است که اگرچه طراحی آن قدیمی شده است، اما هنوز هم هواداران خود را دارد. حال تصورش را بکنید که چراغ‌های زیبای پژو پرشیا قرار است بازنشسته شود و چراغ‌های آریسان جایگزین آنها شود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم تمدید شد؛ ایرانخودرو بازخواهد گشت؟ [+زمان برگزاری]

پژو پارس با چراغ آریسان به‌زودی از راه می‌رسد

همانطور که گفتیم، اخبار و حواشی عجیب پیرامون دو خودروساز دولتی ما کم نیست؛ از طویل کردن نیسان آبی پس از نزدیک به نیم قرن تولید و صادرات آن با رنگ طلایی به کنیا گرفته تا خودرو اتوماتیک به همراه کلاچ و اکنون نیز در گام افتخار آفرین بعدی، آبی‌پوشان جاده مخصوص قصد دارند طی یک فیس لیفت، چراغ‌های آریسان را به جای پارس بنشانند.

با تولد آریسان برخی از دست‌اندرکاران شرکت ایران خودرو بیان کردند این طراحی چراغ‌ها و سپر برای فیس لیفت پژو پارس صورت گرفته بوده است و البته با تصمیم مدیریت وقت این طرح به بایگانی می‌رود، تا این که پروژه ساخت آریسان کلید می‌خورد و این طرح مجدد از بایگانی درمی‌آید. اکنون پس از سالها، ایران خودرویی‌ها که با نصب دی لایت برای پارس توانستند بهترین استانداردهای ایمنی در جهان را، موسوم به استانداردهای ۸۵گانه، پاس کنند، در گام جدیدی قصد دارند چراغ‌های آریسان را هم به پارس الصاق کنند تا پروژه فیس لیفت این خودروی ایرانی-فرانسوی را پس از دو دهه تولید بی‌وقفه، به بهترین شکل به انجام رسانده باشند!

پژو پارس با چراغ آریسان به‌زودی از راه می‌رسد

تا این جای کار به جز درز اخبار نصب چراغ‌های آریسان روی پارس، اطلاعات بیشتری از این پروژه به بیرون درز نکرده است و باید منتظر ماند و دید آیا سپر جلو و عقب و زه پلاستیکی درهای نیز دستخوش تغییرات قرار می‌گیرند یا خیر. احتمال دیگری هم که در خصوص این پروژه مطرح است، تغییر نام خودرو به پارس پلاس و ارائه آن با پیشرانه TU5P است.

در هر صورت، باید منتظر بمانیم و ببینیم این شاهکار جدید بالاخره با چه تغییرات ظاهری و فنی معرفی می‌شود و با اعمال این تغییرات، چند سال دیگر بر عمر پژو پارس و حیاتش در خطوط تولید شرکت ایران خودرو خواهد افزود؟

به نظر می‌رسد در حال حاضر، مهم‌ترین گام برای گروه صنعتی ایران خودرو رسیدگی به وضعیت ورقه‌های به‌کاررفته در ساخت بدنه خودروهای این شرکت باشد و چنین فیس لیفت‌های سطحی‌نگرانه‌ای برای یک خودروساز پنجاه ساله، چندان نکته مثبتی تلقی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پژو پارس با چراغ آریسان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    یه جوری میگین شاهکار ایران خودرو انگار چیکار کردن بد تر خراب ترش کردن طرح قبلیش باز بهتر بود این چیه یه ماشین با ابهت داشتیم ک اونم این شکلی شد…!!😂💔

    پاسخ

    رفیق تیتر کنایه‌آمیزه!

    پاسخ

    با سلام خدمت دوستان و ایرانخودرویی های عزیز.با تغییرچراغ پارس به آریسان یک اشتباه بزرگ واسه ایرانخودرو متصور میشه چون دیگه کسی حتی به فکر سوار شدن و خرید پژو پارس هم نمیفته.این کار قطعا مشتریهای ایرانخودرو را به شکل خیلی محسوسی کاهش داده و همه را به سمت شرکت سایپا که هم موتورهای بهتره و واشر نمی نه و هم در طراحی خودرو داره از ایرانخودرو سبقت میگیره میکشونه.مدیران محترم ایراخودرو بهتره حتی فکر تغییر سپر و چراغ پارس به آریسان را هم نکنید چون واقعا افتضاح میشه.هر تغییری در ابتدا باید کارشناسی و نظرسنجی بشه و ببیند که آیا با استقبال عموم مواجه میشه یا نه؟

    پاسخ

    خلاصه که قیمه ها را ریختن تو ماستا

    پاسخ