;
coinex

تیزر تبلیغاتی جذاب تیم ملی زنان فرانسه با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های ویرایش ویدیو! [+فیلم]

تیزر تبلیغاتی جذاب تیم ملی زنان فرانسه با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های ویرایش ویدیو منتشر شد. ویدئویی هوشمندانه که توانایی‌های تیم بانوان فرانسه را نشان می‌دهد.

اخیراً تیزر تبلیغاتی جذاب تیم ملی زنان فرانسه در فضای مجازی و رسانه‌های داخلی و خارجی منتشرشده است که در آن شاهد استفاده از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های ویرایش ویدیو هستیم که به شکل بسیار هوشمندانه‌ای در کنار هم قرار داده شده‌اند. گفتنی‌ است که فدراسیون فوتبال فرانسه این تصاویر را به مناسبت فرا رسیدن جام جهانی فوتبال زنان تهیه و منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: تصاویر کهنسالی ستارگان فوتبال ساخته شده با هوش مصنوعی را ببینید! [+عکس]

تیزر تبلیغاتی جذاب تیم ملی زنان فرانسه را ببینید

در ویدئوی منتسب به فوتبال زنان فرانسه می‌بینیم که در ابتدا صحنه‌هایی ناب از بازی تیم ملی فوتبال مردان فرانسه با درخشش ستاره‌های این تیم مانند کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و دیگر بازیکنان حرفه‌ای به نمایش در می‌آید.

سپس اما با یک فلش بک مشخص می‌شود که تمام این گل‌ها و حرکات دیدنی کار زنان فوتبالیست فرانسوی است. گفتنی‌ست که فرانسه این ویدئوی جذاب را به مناسبت آغاز جام جهانی فوتبال زنان منتشر کرده است. پس شما را به دیدن این ویدئوی دیدنی دعوت می‌کنیم:

نهمین دوره جام جهانی فوتبال زنان با حضور 32 کشور، 5 روز دیگر آغاز خواهد شد. گفتنی‌ست که تیم ملی آمریکا با داشتن 4 قهرمانی در بین تمامی کشورهای جهان رکورددار است و پس‌از آلمان با 2 قهرمانی قرار دارد. در رتبه‌های سوم و چهارم نیز به ترتیب نروژ و ژاپن اختصاص دارد.

جام جهانی زنان از تاریخ 20 جولای تا 20 آگوست 2023 در استرالیا و نیوزلند برگزار خواهد شد که جوایز این دوره از مسابقات افزایش چشمگیری داشته است. لازم به ذکر است که کشور فرانسه میزبان این دوره از رقابت‌های فوتبال در سال 2019 بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیزر تبلیغاتی جذاب تیم ملی زنان فرانسه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر