coinex
راهنمای خرید تکراتو

ورود خودروهای ایرانی به عراق در ایام اربعین مجاز شد

معاون رئیس سازمان حشدالشعبی در دیدار با شهردار تهران از موافقت با ورود خودروهای ایرانی به عراق در ایام اربعین توسط نخست‌وزیر عراق خبر داده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از صداوسیما، معاون رئیس سازمان حشدالشعبی در دیدار با شهردار تهران از موافقت نخست‌وزیر عراق با ورود خودروهای ایرانی به عراق در ایام اربعین خبر داد.

بیشتر بخوانید: توافق ایران و عراق برای صدور آسان گذرنامه ویژه اربعین [+جزئیات]

مجوز ورود خودروهای ایرانی به عراق در ایام اربعین

ابوفدک، معاون رئیس سازمان حشدالشعبی هم‌چنین ضمن تأکید بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر جهت تسهیل خدمت‌رسانی به زوار و شهروندان مشتاق به مشارکت در آیین پیاده روی اربعین بیان داشت: «خودرو‌های ایرانی می‌توانند تا شهر نجف برای ایاب و ذهاب زائران تردد کنند.»

ورود خودروهای ایرانی به عراق

شهردار تهران نیز طی این سفر، ضمن اشاره به ضرورت هماهنگی میان دست‌اندرکاران برگزاری مراسم اربعین اعلام داشت: «هدف از سفر به عراق انجام هماهنگی‌های لازم و اتخاذ آخرین تصمیمات برای این موضوع دانست.»

علیرضا زاکانی در قسمت دیگری از این دیدار، با تأکید بر تمهیدات و اقدامات اندیشیده شده در مجموعه شهرداری تهران ویژه راهپیمایی اربعین خاطرنشان کرد: «تلاش می‌کنیم این خدمات را برای زائرین در شهر‌های مختلف زیارتی ارائه کنیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ورود خودروهای ایرانی به عراق در ایام اربعین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی عالیه اتوبوس های ایرانی به داخل عراق تردد کنند
    چون در ایام اربعین عراق به شدت با کمبود وسیله نقلیه روبرو می شود

    پاسخ