coinex
راهنمای خرید تکراتو

دستور رئیس جمهور برای لغو مصوبه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت!

رییس جمهور طی دستوری فوری خواستار لغو مصوبه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی و بررسی علت این امر از سوی وزیر اقتصاد و معاون اول خود شده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، «سیدابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور کشور طی جلسه عصر دیروز یکشنبه هیئت دولت، ضمن طرح این پرسش که شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است، معاون اول رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و صمت را مسئول بررسی و اعمال تغییر در این روند کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید خودروهای مونتاژی تیر 1402 مجددا توسط شورای رقابت مشخص شد [+جدول]

دستور رئیس جمهور برای لغو مصوبه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی

رئیس جمهور در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک ذی‌الحجه، مناسبات این ماه را جهت اضافه کردن به اندوخته‌های معنوی غنیمت شمارد و تمامی افراد را به استفاده از این ایام دعوت کرد.

لغو مصوبه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی

رئیسی ضمن اشاره به امضای 21 سند و تفاهم‌نامه همکاری در سفر اخیر به قاره آفریقا، پیگیری جدی توافق‌نامه‌ها و مصوبات مربوط به سفرهای خارجی دولت و ارائه گزارش عملکرد جهت آگاه‌سازی افکار عمومی را مورد توجه قرار داد.

رئیس جمهور درخصوص دستور خود برای لغو مصوبه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی بیان داشت: «اینکه در سال «رشد تولید و مهار تورم» یک بخش بدون اخذ مجوزهای لازم کالاها را گران کند، قابل پذیرش نیست و دستگاه‌ها باید خود را موظف به مقابله با گرانی و تورم بدانند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دستور رئیس جمهور مبنی‌بر لغو مصوبه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر