coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش قیمت خودرو به بهانه افزودن آپشن غیرقانونی است!

باوجود اینکه همه می‌دانیم که افزایش قیمت خودرو به بهانه افزودن آپشن یک عمل کاملاً غیرقانونی است، اما خودروسازان به این موضوع اهمیت نداده و محصولات خود را با قیمت‌های بالاتر به بهانه آپشن‌های غیرکاربردی عرضه می‌کنند.

علی جدی نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد که افزایش قیمت خودرو به بهانه افزودن آپشن کاملاً غیرقانونی است. اما باوجود اینکه همه می‌دانیم این افزایش قیمت در بازار مشهود است و داشتن این آپشن‌ها عملاً کاربردی ندارند، چرا دستگاه‌های نظارتی به این مسائل رسیدگی نمی‌کنند؟ البته روی صحبت علی جدی نیز با دستگاه‌های نظارتی‌ست و به‌نوعی نظارت آنها را بر این موضوع مهم ضروری می‌داند.

بیشتر بخوانید: بررسی مجدد قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت ؛ این رشته سر دراز دارد!

افزایش قیمت خودرو به بهانه افزودن آپشن غیرقانونی است!

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:‌

افزایش قیمت خودروها توسط شرکت‌های خودروسازی به بهانه اضافه کردن آپشن، غیرقانونی است و دستگاه‌های نظارتی باید به این موضوع ورود کنند.

علی جدی، با اشاره به افزایش قیمت خودروها توسط خودروسازان، گفت: «افزایش قیمت خودروها توسط شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو به بهانه اضافه کردن آپشن غیرقانونی است.» وی افزود:

قیمت خودروها در کشور باید توسط شورای رقابت تعیین شود و شرکت‌های خودروسازی اجازه قیمت‌گذاری در این حوزه را ندارند.

افزایش قیمت خودرو به بهانه افزودن آپشن غیرقانونی است!

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: «اگر شرکت‌های خودروسازی می‌خواهند آپشنی به خودرو اضافه کنند، باید این کار اختیاری و اجازه و رضایت مشتری انجام شود و اگر مشتری رضایت داشت، هزینه آن را بپردازد و آپشن به خودروی وی اضافه شود.» جدی خاطرنشان کرد:

همان‌طور که گفتم افزایش قیمت خودروها توسط سایپا و ایران‌خودرو غیرقانونی است و دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی باید به موضوع ورود کنند و این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص غیرقانونی بودن افزایش قیمت خودرو به بهانه افزودن آپشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر