coinex
راهنمای خرید تکراتو

کامیون‌های برقی دایملر به زودی روانه بازار می‌شوند

کامیون‌های برقی دایملر به زودی روانه بازار می‌شوند. به علاوه، دایملر تصمیم دارد با تمرکز بر وسایل نقلیه خودران، درآمد خود را افزایش دهد.

مدیریت ارشد این سازنده کامیون و اتوبوس به سرمایه‌گذاران گفته انتظار دارد درآمد این شرکت در سال‌های 2025 تا 2030 تا 60 درصد رشد کند. چشم‌انداز خوش‌بینانه این شرکت یک سال پس از آن است که دایملر تراک به عنوان یک شرکت مستقل در بورس تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: شورای رقابت: ایرانخودرو موظف به بازپرداخت مابه‌التفاوت قیمت دنا پلاس به مردم است

کامیون‌های برقی دایملر

کاهش محدودیت‌های زنجیره تامین و تقاضای قوی‌تر در بازارهای اصلی و کسب‌وکار پس از فروش، این شرکت را بر آن داشت تا راهنمای سود و درآمد خود را برای سال 2023 افزایش دهد. مارتین داوم، مدیرعامل این شرکت، در مصاحبه‌ای با رویترز گفت که فروش سال 2023 پایان یافته است و این شرکت در اروپا، شاهد سفارش‌های قوی برای سه‌ماهه اول سال 2024 است.

این شرکت اعلام کرد برای سال 2023 حداقل 12 درصد بازدهی تعدیل‌شده برای کسب‌وکار صنعتی خود را در شرایط مطلوب و رشد درآمد 40 تا 60 درصد از سال 2025 تا 2023 هدف‌گذاری می‌کند. همچنین انتظار دارد بیش از ۳ میلیارد یورو (3/3میلیارد دلار) درآمد و یک میلیارد یورو درآمد قبل از بهره و مالیات از رانندگی خودران در سال 2023 ایجاد کند.

کامیون‌های برقی دایملر

بر اساس گزارش رویترز، داوم گفت که دایملر می‌تواند تا سال 2027 کامیون‌های خودران را در عملیات تجاری داشته باشد. مرسدس بنز، شرکت خودروسازی آلمانی و از زیرمجموعه‌های گروه دایملر نیز پیش‌تر متعهد شده که بیش از 40 میلیارد یورو (47 میلیارد دلار) در این دهه صرف برقی‌سازی خط تولید خود کند.

این خودروساز قصد دارد از طریق ایجاد یک تحول، از موقعیت خود به‌ عنوان پیشروترین تولیدکننده خودروهای لوکس جهان دفاع کند. مرسدس قصد دارد سه پلت‌فرم جدید تولید خودروهای الکتریکی را تا سال 2025 راه‌اندازی کند و 8 کارخانه تولید باتری را نیز با شرکای خود ایجاد خواهد کرد. مرسدس پیش‌بینی می‌کند بخش خودروهای لوکس به دلیل قدرت خرید بیشتر مشتریان، سریع‌تر از بازار سنتی خودروهای احتراقی به سمت اتومبیل‌های برقی باتری دار سوق پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ این موضوع که کامیون‌های برقی دایملر به زودی روانه بازار می‌شوند چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر