coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

راهنمای جامع انتخاب شرکت سئو حرفه ای

احتمالا برای خرید یک موبایل هوشمند چندین بار شده است که کیفیت برند، نوع CPU، رم و … گوشی های مختلف را با هم مقایسه کرده و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر برای صرف هزینه چند میلیون تومانی یک یا چند روز درگیر انتخاب بهترین گزینه می شود، پس حتما برای انتخاب یک شرکت سئو حرفه ای که احتمالا قرار است چند سال در کنار شما به رشد کسب و کارتان کمک کند، باید زمان زیادی بگذارید. در ادامه این مقاله به بررسی کامل یک شرکت سئوی حرفه ای می پردازیم که در نهایت نتایج درخشانی برای شما به ارمغان می آورند.

چرا حتما باید سئو سایت را جدی بگیریم؟

بیش از 63 هزار جستجو در ثانیه!

راهنمای خرید تکراتو

اگر این جمله به سادگی شما را متوجه سطح اهمیت خدمات سئو نمی کند به شما پیشنهاد می دهیم موارد زیر را بخوانید تا متوجه سطح جدیت سئو سایت شوید:

  • بدون سئو دیده نمی شوید!

اگر دیجیتال مارکتری این جمله را ببیند احتمالا پوزخند خواهد زد و خنده اش نیز کاملا به جاست. راه های بسیاری برای دیده شدن در دنیای دیجیتال وجود دارد اما مطمئنا بهترین، قابل دستیابی ترین و با ثبات ترین روش، سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوست.

سئو، سئو و سئو تنها روش بازاریابی دیجیتال است که کاملا بدون هزینه قابلیت اجرا دارد. شما برای مارکتینگ آنلاین، گوگل ادز، تبلیغات بنری و … همواره به ازای هر ورودی باید مبلغی را به تبلیغ کننده که گاهی گوگل است گاهی سایت دیگری، پرداخت کنید.

  • اعتماد سازی

حال دیده شدن به صورت ارگانیک و طبیعی، به جز رایگان و با ثبات بودن، باعث جلب اعتماد مشتریان و کاربران نسبت به برند ما نیز می شود. تفاوت بسیار مهم سئو با سایر روش های تبلیغاتی، در درونگرا بودن آن است به این معنا که مشتری به دنبال شما می آید. در تبلیغ بنری شما می توانید ادعا کنید که بهترین جراح بینی در تهران هستید اما هنگامی که در جستجوی این کلمه کلیدی، گوگل شما را به مخاطب نشان دهد، درجه دیگری از اعتماد پدید خواهد آمد.

  • فروش بیشتر

خب مسلما هنگامی که شما در کلمات کلیدی هدف خود دارای رتبه در صفحه اول گوگل بشوید، ورودی های وبسایت افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد و بالطبع آن، فروش بیشتر نتیجه ای است که بدست می آید. مزیت اصلی سئو در افزایش فروش نیز دقیقا همین پایداری و ثابت بودن آن است به طوری که اگر رتبه بالایی بدست آورید و سئو را متوقف کنید ممکن است چند ماه تا چند سال در همان رتبه بمانید ولی تبلیغات اینگونه نیستند.

آیا برون سپاری خدمات سئو ارزش دارد؟

راهنمای جامع انتخاب شرکت سئو حرفه ای

هر صاحب کسب و کاری احتمالا برای پرداخت هزینه به 3 سوال اصلی پاسخ می دهد:

  • ارزشش را دارد؟
  • کسی تا حالا نتیجه گرفته؟
  • چرا باید فعالیتم را گسترده کنم؟

برخی کسب و کار های کوچک نیز به دلیل بودجه کمتر یا هر چیزی، تصمیم به آموزش و اجرای سئو توسط خود کردند اما برونسپاری خدمات به بهترین شرکت سئو در ایران به دلایل زیر ارزشش را دارد:

زمان

مهم ترین منبعی که همه ما به یکسان داریم و محدود است چیست؟ زمان شاید با ارزش ترین سرمایه هر شخصی باشد که باید به بهینه ترین حالت ممکن از آن استفاده کند. زمانی که یک متخصص سئو برای بهینه سازی سایت شما می گذارد مسلما بازدهی بسیار بیشتری دارد تا اینکه خود شما زمانی را صرف آموزش، بررسی سئو داخلی، خارجی، تولید محتوا، لینک سازی و … کنید.

بهینه ترین حالت سپردن پروژه سئو، به یک شرکت حرفه ای و با تجربه در این زمینه است تا شما با خیال راحت به کسب و کاری که در آن تخصص دارید بپردازید.

دانش فنی

سئو به غیر از زمان، نیازمند دانش فنی، تجربه و البته مهارت است که قطعا هر سه این موارد نمی تواند در صاحبین کسب و کار وجود داشته باشد. مهارت های فنی زیادی برای یک متخصص سئو شدن نیاز است، از جمله:

  • اشنایی حدودی با HTML و CSS
  • آشنایی حدودی با طراحی سایت
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • لینک سازی
  • نگارش، مدیریت، بررسی و سئو محتوا
  • آشنایی با ابزار های سئو
  • و …

اگر احساس می کنید که نمی توانید در یک زمان مشخص تمامی این فرایند ها را یاد بگیرید و اجرا کنید، احتمالا نیاز به برون سپاری خدمات سئو به یک شرکت سئو حرفه ای دارید.

بازاریابی بهتر

نفس بازاریابی در ارضای نیاز مخاطب نهفته است. هنگامی که کاربری در جستجوی خدمت یا محصولی وارد سایت شما می شود، مشخصا به دنبال آن است و اگر قیف فروش شما به خوبی برنامه ریزی شده باشد، قطعا نتیجه ای که می توانید از طریق استخدام یک شرکت سئو حرفه ای بگیرید، بیشتر می باشد.

شرکت سئو حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

چه انتظاراتی باید از شرکت سئو حرفه ای داشته باشیم؟ اصلا یک شرکت حرفه ای فعال در حوزه سئو باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا به انتخاب اول ما تبدیل شود؟

  1. نمونه کار ها و مشتریان قابل دفاع

هنگام جستجو برای یافتن بهترین شرکت سئو، باید پس از ورود به سایت شرکت ها، به دنبال نمونه کار ها و برند هایی که آن ها را انتخاب کرده اند، باشید. در صفحه هر نمونه کار به دنبال پارامتر های اندازه گیری صحیح مانند افزایش نرخ تبدیل، افزایش ایمپرشن و کلیک، بهبود رتبه کلمات کلیدی و … باشید.

  1. شفافیت و گزارش دهی منظم

اطلاع از اینکه روند سئوی سایت کسب و کار من به چه صورت خواهد بود، اینکه آیا از سئو کلاه سیاه در روند رتبه گیری استفاده می شود یا خیر و دریافت گزارش های منظم با جزئیات دقیق که چه کاری روی سایت صورت گرفته از حقوق اولیه یک کارفرما در پروژه های سئو است.

  1. شرکت سئو را به دلیل قیمت پایین تر انتخاب نکنید.

سئو جادو نیست و یک شبه اتفاق نمی افتد. این فرایند نیاز به تحقیق روش شناختی، تجزیه و تحلیل و تفکر استراتژیک دارد و در عین حال تجربه و تخصص لازم برای توصیه و اجرای استراتژی درست کسب و کار شما را دارد. یک کمپین سئوی ناموفق می تواند در دراز مدت برای شما هزینه بیشتری داشته باشد، بنابراین فقط به دلیل ارزانی خدمات با شرکتی همکاری نکنید.

از شرکت سئو حرفه ای چه انتظاراتی داشته باشیم؟

  • بهبود در نتایج SERP

SERP در واقع به صفحات نتایج موتور های جستجو گفته می شود. شرکت سئو حرفه ای تضمینی در رابطه با رسیدن یک کلمه کلیدی به رتبه 1 نمی دهد، در عوض هر ماه نسبت به ماه گذشته می توانید روند رشد کلمات کلیدی مدنظر خود را مشاهده کنید.

  • بهبود ترافیک ارگانیک سایت

پیش از تشریح این مورد باید بگوییم که سئو امری زمانبر بوده و ممکن است 6 ماه تا 2 سال زمان نیاز باشد تا به رتبه های مدنظر در کلمات کلیدی برسیم، بنابراین در مورد سئو عجول نباشید. یکی از مواردی که می توانید به عنوان معیار کلیدی عملکرد KPI در نظر بگیرید، بهبود ترافیک ارگانیک از طریق گوگل است. نتایج این بهبود را می توان از طریق GSC یا گوگل سرچ کنسول مشاهده و تحلیل کرد.

  • داشتن استراتژی مشخص و هدفمند

با شناسایی مخاطبین هدف و کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید، گام بعدی ایجاد یک استراتژی منحصر به فرد برای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت است. این طرح باید مراحلی را که باید دنبال کرد و نتایجی را که باید انتظار داشت، مشخص کند. شرکت SEO حرفه ای که با آن کار می کنید باید بتواند استراتژی ها را برای شما تجزیه و تحلیل کند. (از یک شرکت سئو چه انتظاراتی داشته باشیم؟ وبسایت تصویر زندگی)

شرکت سئو حرفه ای در ایران

راهنمای جامع انتخاب شرکت سئو حرفه ای

می توان به جرات ایران وب لایف را یکی از شرکت های حرفه ای سئو در ایران دانست. از جمله دلایلی که منجر به انتخاب iranweblife به عنوان بهترین شرکت سئو شده است عبارتند از:

  1. نمونه کار های حرفه ای: از سئو سایت پاکسان گرفته تا KWC، ایران وب لایف بیش از 30 نمونه کار سئو قابل دفاع در رزومه خود دارد.
  2. شفافیت و روند کاری منظم: برخلاف بسیاری از شرکت های سئویی که در حال فعالیت هستند، بیلان کاری ماهانه سئو ایران وب لایف انتهای ماه به صورت منظم به کارفرما ارسال می شود.
  3. تجربه کاری بالا: تجمیع تجربه متخصصین سئویی که در iranweblife فعالیت می کنند، بیش 40 سال سابقه پروژه های گوناگون است بنابراین بی دغدغه می توانید به آن ها اعتماد کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر