;
coinex

قیمت جدید محصولات زامیاد خرداد 1402 اعلام شد [+جدول]

در آخرین ساعات چهارشنبه مورخ 17 خرداد ماه، نامه‌ای درباره قیمت جدید محصولات زامیاد خرداد 1402 منتشر شد که حاکی از افزایش شدید قیمت خودروهای این زیرمجموعه سایپا بود. این نامه حالا رسمی شده و محصولات زامیاد زین‌پس با قیمت جدید و افزایش شدید عرضه می‌شوند.

بنابراین در روزهای آینده طبق نامه قیمت جدید محصولات زامیاد ویژه خرداد 1402 باید منتظر افزایش قیمت بازار خودروهای کار و تجاری این خودروساز باشیم زیرا تمامی آن‌ها از دستور زامیاد در مورد افزایش قیمت تبعیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات ایرانخودرو تیر 1402 اعلام شد [+جدول]

لیست قیمت جدید محصولات زامیاد خرداد 1402

این افزایش قیمت‌ها در حالی رقم خورده که تنها دو ماه از آخرین تغییر قیمت زامیاد زمان سپری شده (فروردین 1402) و هم‌اکنون دقیقاً همان محصولات در خرداد ماه، دوباره به طور میانگین چیزی بالغ بر 70 میلیون از مبدا کارخانه گران‌تر شده‌اند و قرار است به مردم با این قیمت عرضه شوند. در ادامه لیست قیمت جدید محصولات زامیاد خرداد 1402 قابل مشاهده است:

نام خودرو

قیمت قدیم (تومان)

قیمت جدید (تومان)

وانت نیسان تک سوز آپشنال

429,500,000

485,000,000

وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال

485,000,000

545,000,000

وانت پادرا پلاس تک سوز

525,000,000

599,800,000

وانت نیسان دیزل یورو 5 آپشنال

569,000,000

625,000,000

وانت کارون

625,000,000

710,000,000

وانت پادرا پلاس دوگانه سوز

575,000,000

645,800,000

پادرا پلاس لانگ

590,000,000

655,000,000

پیکاپ زاگرس

1,095,000,000

1,195,000,000

به‌نظر افزایش قیمت اعمال شده برای محصولات زامیاد بدون نظارت و بررسی شورای رقابت بوده و طبق اخبار پیشین، مسئولیت هرگونه تغییر قیمت در خودروهای کار و تجاری بر عهده خودروسازان قرار گرفته است. گفتنی است که به قیمت‌های اعلامی از طرف زامیاد هزینه‌های عوارض شهرداری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالت، هزینه شماره‌گذاری، مالیات حمل و نقل، مالیات هوای پاک و… افزوده خواهد شد.

قیمت جدید محصولات زامیاد خرداد 1402

در همین راستا با بررسی های انجام پذیرفته خودرو پادرا پلاس تک سوز بیش از همه و چیزی بالغ بر 14.2 درصد افزایش قیمت داشته و از طرفی دیگر زاگرس هم با افزایش قیمت 9 درصدی دارای کمترین میزان رشد در بین خودروهای کار و تجاری زامیاد بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید محصولات زامیاد خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (14 نظر)

    ۴ ماه شد و ماشینایی که ثبت نام کردیم گیرمون نیومده
    تو رو خدا از شرکت زامیاد هیج چیز خرید نکنید به صورت ثبت نامی

    پاسخ

    یعنی چی تو بازار ازاد الان 560نیسان دوگانه هس مگه چخبره 540پانوزده تومن فرق داره کارخانه با بازار تازه. 545میلیون باید سه ماه تو حساب شرکت باشه حساب کنیم بازار ازاد ارزونتر از کارخانه هس خاک تو سر ماها که صف کشیدم برا ماشینای اشغالتون

    پاسخ

    توی این مملکت همه چی دروغه . شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده و سازمان استاندارد و همه وهمه در فکر سر کیسه کردن جیب مردم هستند. لعنت بر باعث و بانیش توی ۴ ماه دو بار افزایش قیمت کجای قوانین این مملکت پذیرفتنی هست اگه دوز و کلک در کار نباشه.

    پاسخ

    خدا لعنتشان کنه ک هیچ به فکر مردم کارگر نیستن
    من پارسال اسفند ماه ۲۰۵ میلیون پیش‌پرداخت دادم . اردیبهشت و خرداد ماه امسال قیمت افزایش دادن نتونستم تکمیل وجه کنم الان ک پول قرض و قوله کردم دوباره قیمت افزایش دادن الان من چکار کنم دیگه از کی قرض بگیرم تا بتونم با نیسان هندوانه فروشی کنم و خودروی سالم دستم باشه .شما ک میدونید این خودرو برای کار و اشتغال همش دم از اشتغال می‌زنید الان من جوان لیسانس دار همین هندوانه فروشی هم نمیتونم . لعنت به باعث و بانی همین شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده همش دروغه.

    پاسخ

    فقط نفرین بر شما بی لیاقت ها

    پاسخ

    لعنت بر خودروسازان دزد و حامیان دزد آنها

    پاسخ

    فعلاکه درکشورماسروصاحبی نیست وهرکسی هرطورمیتونه وازدستش برمیادبارشوه ودزدی واختلاس وگرانفروشی بی حدواندازه وغیره میتازونه وهیچ نهادوارگان یاوزارتخونه ای هم جوابگونیست!!مردم هم که خداراشکرفقط به اسم دین واسلام وازروی …بیتفاوتی سرشوناکردندتولاکشون وکاری به اطرافشون ندارندفقط مگر اینکه خداخودش یه ترحمی کنه به این ملت ومسئولین هم یه گوشه نظری به مردم داشته باشندوباهمت هم بتونن مسائل وگرانیهای سرسام‌آور رادرست کنترل کنندوعدالت رادرجامعه نهادینه کنندکه انهم بعیدمیدانیم

    پاسخ

    خدا پدرشون را بیامرزه،قیمت ها عالی است
    من یک عدد ثبت نام کردم و قراره انشالله تا ۱۰ روز دیگه بهم بدن. بعدش بنزین ۱۷هزار تومن میشه و کرایه من هم چندین برابر میشه ، از سایپا کمال تشکر را دارم.

    پاسخ

    تازه این قیمت کارخانه ست سالی 1 دفه میده بازار شده 1میلیارد😭

    پاسخ

    راهکار آسان هست
    اگر مردم 1سال از خودرو ساز ها خودرو نخرند
    ورشکست میشن و ما از دست شأن آزاد
    …..
    وانت 70سال پیش
    با کیفیت 170سال پیش
    نیم میلیارد
    نیم میلیارد =حقوق 5سال یک کارگر با پس انداز 100%و بدون تورم
    ………
    خدا یا اگه این ظلم نیست پس چی هست …کجایی؟

    پاسخ

    به‌نظر‌بنده‌راحل‌نخریدن‌است‌تا‌این‌دوشرکت‌ایرانخودر‌وسایپا‌هروز‌این‌ماشین‌های‌بی کیفیت‌خودرا‌گران‌نکنند

    پاسخ

    نه اشتباه نکنید،بانخریدن فکر میکنید ارزان میشه ، مسلم است که خیر
    اگر بشه که میشه سایپای عزیز همه وانت ها را نگه میداره و گرون تر میشه و مردم باید پول بیشتری را برای خرید به جهت تورم پرداخت بکنند و حتی اگه همه نخرن شرکت سایپا محصولات را رایگان حتی شده جیبوتی ارسال می‌کنه ، پس ناشکری نکنید و بزارین رو چشم. من که خودم تا ثبت نام میشه فوری میخرم و کلی هم سود کردم ، از سایپا متشکرم

    پاسخ

    خداوکیلی مگر نیسان چه دارد که باید سالی دو سه بار افزایش قیمت داشته باشد این نشان از بی در و پیکری و بی صاحبی مملکت خبر میدهد چون هرکی هرکی هست البته اشکال بزرگ مدیران و مسئولان دروغ گویی وتزویر است معلومه دروغ ها فاسد هستند
    این که مملکت داری نیست هرج ومرج هست

    پاسخ

    خداوکیلی مگر نیسان چه دارد این همون خودرو ژاپنی است شما چکاره هستید اسب از روز ازل اسب بوده نیسان هم

    پاسخ