coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویوو Y27 4G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه ویوو Y27 4G با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و چیپست هلیو G85 مدیاتک به صورت رسمی به بازار وارد شد.

نسخه فورجی گوشی vivo Y27 که در اوایل ماه جاری گواهینامه‌های لازم را دریافت کرد، روز گذشته روانه بازار کشورهای مختلف شد. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گوشی ارزانقیمت ویوو Y27 5G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی ویوو Y27 4G

ویوو Y27 فورجی دارای یک صفحه نمایش 6.64 اینچی IPS LCD با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس است که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی در پنل پشتی تعبیه شده و داخل آن یک سنسور 2 مگاپیکسلی پرتره نیز قرار گرفته است. این گوشی به چیپست هلیو G85 مدیاتک مجهز شده و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 44 واتی (Flash Charge) تغذیه می‌کند.

ویوو Y27 4G

این گوشی با اینکه یک میان رده مقرون به صرفه محسوب می‌شود و حافظه داخلی آن تنها 128 گیگابایت (بدون کارت حافظه میکرواس‌دی) است، از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار است. از میان این ویژگی‌ها می‌توان به رابط کاربری Funtouch 13 مبتنی بر آخرین نسخه سیستم عامل اندروید 13 و 6 گیگابایت رم به همراه 6 گیگابایت مجازی (از طریق ویژگی Extended RAM 3.0) اشاره کرد.

با وجود این تفاسیر اگر این گوشی هوشمند آشنا به نظر می‌رسد جای تعجبی نیست چرا که ویوو Y27 همان ویوو Y35 پلاس موجود در چین است. البته با وجود چیپست جدید مدیاتک و شارژ سریع چشمگیر می‌توانیم Y27 را به عنوان یک دستگاه جدید در نظر بگیریم.

ویوو Y27 از طراحی و ظاهر مناسبی نیز برخوردار است. رنگ آبی این گوشی بسیار دوست‌داشتنی است و رنگ مشکی با ترکیب رنگ شرابی نمای فوق العاده‌ای به گوشی داده است. البته رنگ آبی این گوشی در بازار هند موجود نیست و به جای آن از رنگ سبز استفاده شده است.

در حال حاضر این گوشی از طریق وب سایت رسمی شرکت ویوو قابل خریداری است. این دستگاه با قیمت مقرون به صرفه 699 رینگیت (معادل 155 دلار) در مالزی و 14999 روپیه (معادل 185 دلار) در هند به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند ویوو Y27 4G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: GSMARENA

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر