coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پرفروشترین مدلهای ایرپاد شیائومی

سلطه چینیها بر بازار گجتها و لوازم الکترونیکی نه تنها تمامی ندارد، بلکه روزبهروز به قدرت و کیفیت محصولات آنها نیز افزوده میشود! شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نیست و به شکل برقآسایی در حال رشد است! یکی از دستهبندیهای محصولات این برند، تولید ایرپاد شیائومی است که دو هدف عمده را دنبال میکند؛ افزایش کیفیت و کاهش قیمت!

اغلب ایرپادهای ساخت شیائومی قیمتی کمتر از ۶۰ دلار دارند که در مقایسه با دیگر رقبا، حدود ۵۰ درصد ارزانتر هستند البته در این مقاله قصد نداریم مقایسهای میان برندهای مختلف انجام دهیم و صرفاً میخواهیم چند محصول پرفروش حوزه ایرپاد از برند شیائومی را معرفی کنیم. محصولاتی که بهسبب قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، توانستند محبوبیت چشمگیری میان مشتریان بهدست آورند.

چرا ایرپاد شیائومی ؟!

اولین دلیل انتخاب محصولات شیائومی، قیمت بسیار مناسب آنهاست. بهنحوی که در مقایسه ، تمام تولیدات شیائومی برچسب قیمتی وسوسه کنندهای دارند و ایرپادهای تولید این کمپانی هم از این قاعده مستثنی نیستند. عامل بعدی انتخاب شیائومی، زیر مجموعههای متنوع این برند خوشنام چینی است. به نحوی که اگر قصد خرید ارزانترین ایرپاد شیائومی را داشته باشید یا اینکه بهدنبال گرانترین و بهترین ایرپاد شیائومی هستید، میتوانید در میان تنوع بالایی از محصولات هندزفری بلوتوث، مدل ایدهآل مد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

موضوع دیگری که خرید محصولات شیائومی را بیش از پیش ارزشمندتر کرده، کیفیت و کارایی محصولات این برند است زیرا تولیدات این کمپانی، هرگز کیفیت را فدای قیمت نکردهاند و اگر مقایسهای میان محصولات شیائومی با محصولات رقیب در بازه قیمتی تا دو برابر داشته باشید، متوجه میشوید کیفیت شیائومی و تولیدات آن، قابلیت رقابت با رقبای گران قیمتتر از خود را هم دارند و همیشه پیروز میدان رقابت هستند!

در ادامه، چهار محصول پرفروش ایرپادهای برند شیائومی را معرفی میکنیم که نسبت به کیفیت و کارایی، ارزش خرید فوقالعادهای دارند.

ایرپاد Xiaomi ZMI purpods tws101zm: برند ZMI یکی از تولیدکنندگان محبوب در حوزه پاور بانک و هندزفری بیسیم و کابل انتقال داده بود ولی امروزه ZMI یک زیر گروه تولیدی از شیائومی محسوب میشود. یکی از محصولات این برند، تولید ایرپاد شیائومی است. مدل ZMI purpods از جمله پرفروشترینهای ایرپادها در دنیاست که با قیمت بینالمللی حدوداً ۶۰ دلار امکانات فوقالعادهای ارائه میکند.

ابتدا از کیس نگهدارنده هندزفری شروع میکنیم؛ طول ۶۳ و عرض ۵۲ و ضخامت ۲۳ میلیمتری، نشان از یک کیس جمعوجور و ظریف دارد که حمل و نقل آن راحت و آسان است. کمپانی تولیدکننده، از یک باتری ۴۹۰ میلی آمپر ساعتی در کیس استفاده کرده است.

دو ایرپاد شیائومی، وقتی درون گوش قرار میگیرند، بهدلیل ارگونومی مناسب کاملاً در گوش فیکس میشوند و به اصطلاح لق نمیزنند. باتری هر ایرپاد ظرفیت ۴۸ میلی آمپر ساعتی دارد که بسته به میزان صدای خروجی و فعال کردن قابلیت ANC بین ۷ تا ۱۰ ساعت دوام میآورد که در مجموع عدد قابل قبولی است.

در بحث شارژ شدن، ایرپادها چیزی در حدود ۹۰ دقیقه کاملاً شارژ میشوند. نکته جذاب این مدل ایرپاد شیائومی این است که از شارژ بیسیم پشتیبانی میکند.

کمپانی تولید کننده از یک درایور ۹ میلیمتری برای پخش صدا در این مدل استفاده کرده که در مقایسه با رقبا در سطح متوسطی قرار میگیرد ولی قدرت تولید صدا و تفکیک آن در این مدل بسیار عالیست. توازن صدای پخش شده مطلوب و خبری از بیس و باس مصنوعی نیست و همین موضوع باعث میشود در دراز مدت گوش کاربر اذیت نشود. استاندارد IPX4، بلوتوث نسخه ۵۲، پشتیبانی از شارژ Type C و میکروفون قدرتمند برای مکالمه بدون نویز، از جمله قابلیتها و ویژگیهای این مدل پرفروش به شمار میرود.

پرفروشترین مدلهای ایرپاد شیائومی
وجود سه میکروفن باعث شده بهترین مکالمه را با مدل zmi purpods تجربه کنید.

ایرپاد Xiaomi Redmi AirDots 3: زیر مجموعه ردمی نیز متعلق به کمپانی شیائومی است. هدف اصلی این زیر مجموعه، رقابت با محصولات قیمت متوسط یا به اصطلاح میان رده است. ایرپاد شیائومی Redmi AirDots 3 آنچنان ظریف و دلرباست که به دلیل وزن سبک و ابعاد جمع و جور دوست ندارید آن را لحظهای از خود دور کنید! قیمت این مدل شما را شگفتزده میکند! زیرا برچسب قیمت شیائومی Redmi AirDots 3 چیزی حدود ۲۵ دلار یا یک و نیم میلیون تومان است! شیائومی از یک چیپ QCC3040 در این مدل استفاده کرده که توانایی بهبود صدا را داراست. به همین دلیل یک اصلاح نرمافزاری روی صدای خروجی این هندزفری دیده میشود. قابلیت حذف صدای اضافه نیز از دیگر ویژگیهای این مدل است. پشتیبانی از گواهی IPX4 باعث شده ایرپاد شیائومی در مقابل ذرات آب مقاوم باشد و در استفاده ورزشی که کاربر ممکن است عرق کند، دیگر نگران صدمه هندزفری نباشد. در استفاده موزیک با صدای ۵۰ درصد، ایرپادها تا ۷ ساعت هم دوام میآورند و اگر مدت شارژدهی خیلی برایتان اهمیت دارد این مدل حتماً رضایت شما را جلب میکند.

ایرپاد Redmi AirDots 3 pro: این مدل از معدود مدلهای ارزان قیمتی است که از شارژ بیسیم پشتیبانی میکند. شارژر از نوع type C است. مزیت مهم ایرپاد شیائومی Redmi AirDots 3 Pro کنترل لمسی با دقت بسیار عالی است و می‌توانید آن را سفارش سازی نیز کنید. گزینه‌هایی مثل پاسخ دادن یا رد تماس، پخش و مکث موزیک، فعال کردن دستیار صوتی و یا فعال کردن و غیر فعال کردن قابلیت ANC که همان حذف صدای اضافه است، قابل فعال شدن از طریق کنترل لمسی دستگاه است. این مدل از گواهی مقاومت در برابر عرق و ذرات آب یا همان IPX4 پشتیبانی می‌کند. استفاده از نسخه بلوتوث ۵.۲ باعث شده علاوه بر مصرف بهینه باتری، ایرپادها تا ده متر نیز قابل استفاده باشند. درایور به‌کار رفته در این مدل از نوع mm۹ است که صدای قابل قبولی ارائه می‌دهد و می‌توانید در برنامه نصب شده روی گوشی، اکولایزر را هم به‌صورت سفارشی تنظیم کنید.

پرفروشترین مدلهای ایرپاد شیائومی
ایرپاد شیائومی Airdotts 3 در سه رنگ جذاب برای سفارش موجود است.

ایرپاد  Amazfit powerbuds: زیر مجموعه امیزفیت در حوزه گجت.های پوشیدنی و پایش سلامتی فعال است. به همین دلیل، ایرپاد شیائومی امیزفیت قرار است همه را غافلگیر کند! زیرا یک حسگر پایش ضربان قلب در درون ایرپاد جاگذاری شده و ضربان قلب کاربر را حین فعالیت ورزشی اندازه‌گیری می‌کند! تلفیق هندزفری با یک سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب باعث شده هنگامی که مشغول یک فعالیت ورزشی هستید تعداد ضربان قلب شما به‌صورت مستمر اندازه‌گیری شود و این امکان، قطعاً برای کسانی که به‌صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند و علاقمند به شنیدن موسیقی هنگام ورزش هستند، یک قابلیت فوق‌العاده به‌شمار می‌رود. پاور بادز شیائومی دارای یک باتری ۵۵ میلی آمپر ساعتی در هر ایرپاد است که می‌تواند در بهترین حالت، ۸ ساعت دوام آورد. باتری به‌کار رفته در کیس ایرپاد شیائومی نیز ظرفیت ۴۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد که می‌تواند تا سه بار ایرپادها را شارژ کند. ویژگی جالب این مدل قابلیت Thru Mode است که با فعال کردن آن می‌توانید صدای محیط اطراف را هم بشنوید که در مواقع رانندگی کردن یک موضوع ضروری به‌شمار می‌رود‌. وزن محفظه نگهدارنده فقط ۵۵ گرم است و هر ایرپاد کمتر از ۵ گرم وزن دارند.

در پایان این نکته را در نظر داشته باشید که تنوع زیاد تولیدات شیائومی در حوزه ایرپاد سبب شده تا با هر سلیقه و هر میزان پرداختی بتوانید یک ایرپاد شیائومی داشته باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر