coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید به زودی منتشر می‌شود

براساس اعلام OpenAI، اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید طی چند روز آینده منتشر شده و کاربران اندروید هم رسماً از قابلیت‌های این چت‌بات محبوب بهره‌مند می‌شوند.

شرکت OpenAI طی اطلاعیه‌ای در صفحه توییتر خود از عرضه قریب‌الوقوع اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید خبر داد. بنابراین این اپلیکیشن در چند روز آینده برای کاربران ارائه خواهد شد و صفحه مربوط به آن هم‌اکنون به‌صورت پیش‌سفارش در گوگل پلی استور در دسترس قرار گرفته است. لذا درحال‌حاضر امکان ثبت‌نام در این صفحه وجود داشته تا به‌محض انتشار اپلیکیشن، قابلیت دانلود و نصب آن نیز فراهم شود.

این در حالی است که از هنگامی که چت‌بات ChatGPT در ماه نوامبر عرضه عمومی شده، سرعت رشد کاربران این ابزار هوش مصنوعی بسیار چشمگیر بوده است. این چت‌بات طی ماه مه اپلیکیشن مخصوص iOS خود را رونمایی کرد و هم‌اکنون نیز در حال عرضه اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید است.

شایان توجه است که هوش مصنوعی ChatGPT در هنگام عرضه عمومی هیاهوی بسیاری در پی داشت و طی 40 روز موفق به جذب حدود 10 میلیون کاربر شد و از این نظر رکوردی را به ثبت رساند. البته مدتی قبل اپلیکیشن شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام تردز این رکورد را جابه‌جا کرد.

بیشتر بخوانید: محققان استنفورد: ابزارهای تشخیص محتوای ساخته‌شده با ChatGPT به سادگی فریب می‌خورند

راه‌اندازی اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید

لازم به ذکر است که کاربران اندروید قبلاً توسط رابط کاربری وب امکان استفاده از ChatGPT را داشتند؛ بااین‌حال با این اپلیکیشن، هم‌اکنون امکان بهره‌مندی از تجربه بهتری با این ابزار قدرتمند را دارند. با توجه به تصاویر این برنامه در اندروید، به‌نظر که ظاهر آن تمایز زیادی نسبت به نسخه iOS نداشته باشد.

اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید

در شرایطی شاهد انتشار این برنامه هستیم که شرکت‌های Sensor Tower و Similarweb به‌تازگی از کاهش ترافیک وب ChatGPT و همینطور افت آمار دانلود اپ iOS این ابزار خبر داده بودند. همچنین طی روزهای گذشته، به ادعای برخی متخصصان دقت GPT-4 در حوزه حل مسائل ریاضی کاهش چشمگیری را تجربه کرده است.

این خبر در حالی منتشر شده که چت‌بات بارد گوگل به‌عنوان یکی از رقبای اصلی ChatGPT، از اپلیکیشن موبایل برخوردار نبوده و تنها توسط رابط وب در دسترس قرار دارند. بااین‌حال بینگ چت مایکروسافت که طبق مدل GPT طراحی شده، از ماه فوریه برنامه خود را در هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر