;
coinex

بهترین گجت ها برای تمیز کاری ؛ معرفی گجت‌هایی که تمیزکاری را آسان می‌کنند

مرتب کردن و تمیزکاری در گذشته کار سخت و دشواری بود؛ اما امروزه با وجود بهترین گجت ها برای تمیز کاری این فرایند آسان و هوشمند شده است.

شما می‌توانید برای تمیزکاری خانه از همان روش‌های سنتی استفاده کنید؛ اما روش‌های سنتی سخت و وقت‌گیر هستند و بهتر است به‌جای آن‌ها از روش‌های نوین استفاده کرد. از طریق فناوری‌های جدید دنیا، می‌توان فرایند تمیزکاری خانه و یا سایر محیط‌ها را به‌راحتی انجام داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های ورزشی

بهترین گجت های گیمینگ

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

بهترین گجت ها برای تمیز کاری خانه و یا محیط کار می‌توانند در فرایند تمیز و مرتب کردن به شما کمک کنند. استفاده از این گجت‌های هوشمند به روند کار سرعت می‌بخشد؛ به این ترتیب، می‌توانید زمان خود را به کارهای مهم‌تری اختصاص دهید.

انتخاب با شماست؛ شما می‌توانید به صورت سنتی تمام وقت خود را برای تمیز و مرتب کردن خانه صرف کنید و یا با بهترین گجت های خانگی آشنا شوید و از آنها استفاده کنید. گفتنی‌است که می‌توان گجت های هوشمند را از طریق گوشی هوشمند کنترل کرد. بنابراین شما می‌توانید با آرامش بنشینید و به‌راحتی پیشرفت کارها را پیگیری کنید.

جاروی خوشخواب

بهترین گجت ها برای تمیز کاری
بهترین گجت ها برای تمیز کاری

انسان یک سوم زندگی خود را در رختخواب می‌گذراند؛ بنابراین پاکیزه بودن ملحفه‌‌ها یکی از ضروری‌ترین اصول بهداشتی است که باید برای خواب راحت رعایت کرد. در این بین، محصولی چون جاروبرقی خوشخواب می‌تواند به بهتر شدن کیفیت خواب کمک کند. جاروبرقی تختخواب از جمله بهترین گجت ها برای تمیز کاری خانه و جای خواب است.

جاروبرقی تخت خواب ابزاری ایده‌آل برای تمیز کردن سطوح صاف مانند تشک، ملحفه، بالش، پتو و مبل است. این وسیله در واقع برای کسانی مناسب است که دارای آسم حساسیتی و آلرژی هستند؛ زیرا دارای سیستم ضدعفونی است.

جاروی تخت خواب دیرما مدل cm800 دارای مکشی فوق‌العاده قوی برای گرد و غبار، کنه‌ها، شوره‌ها، سلول‌های پوستی مرده و… است. با هوای گرمی که این جاروبرقی تولید می‌کند، تخت خواب شما کاملا خشک و گرم می‌شود و این گرما باعث از بین رفتن برخی از میکروب‌ها و ویروس‌های موجود در خوشخواب هم می‌شود.

کنه یا ساس تخت خواب، در انتقال هپاتیت B و خارش و حساسیت‌های بسیار شدید نقش دارند و اگر این موجودات خونخوار به صورت دسته جمعی بر روی پوست قرار بگیرند، حتی می‌توانند باعث ایجاد کم خونی و کمبود آهن نیز شوند.

این محصول دارای لامپ ماورا بنفش برای ضد عفونی کردن و از بین بردن میکروب و باکتری‌ها، ضربه زن قدرتند برای بیرون کشیدن غبار و ذرات موجود در لابه‌لای سطوح رختخواب یا مبلمان، دارای سنسور هوشمند تشخیص نشت یو وی برای جلوگیری از انتشار امواج، قابلیت ایجاد حرارت تا ۵۰ درجه برای از بین بردن اکثر ویروس‌ها و خشک کردن سطح رختخواب است. این محصول نیازی به باتری ندارد و فیلتر آن قابل شست‌وشو است.

جاروبرقی تختخواب KENT Bed & Upholstery Vacuum Cleaner نیز با پیشرفته ترین تکنولوژی Cyclonic ساخته شده است و یکی دیگر از بهترین گجت ها برای تمیز کاری تختخواب است. این جاروبرقی تختخواب دارای سیستم ضد عفونی کننده اشعه UV برای تخت و روکش مبلمان، بدون گرد و غبار و بدون لکه است که در منازل و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مدل برای کشتن حشرات و کنه‌ها از گرما استفاده می‌کند که با دمیدن هوای داغ و نفوذ آن در تشک تخت و مبلمان، باعث می‌شود که این موجودات از بین بروند. در نهایت و برای اطمینان خاطر مصرف‌کننده، به واسطه ارسال فرکانس 8000 بار در دقیقه، به حشرات میکروسکوپی شوک وارد می‌کند تا به طور کامل دفع شوند.

جارو رباتیک

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

در چند سال اخیر جاروبرقی‌های هوشمند یا همان رباتیک هم به جمع بهترین گجت هوشمند خانگی پیوسته‌اند و در دنیای آن‌ها رقابتی سخت میان چندین محصول وجود دارد. برای افراد پرمشغله که توانایی جارو زدن خانه را ندارند و همچنین نمی‌خواهند یک مستخدم این کار را انجام دهد، استفاده از یک جاروبرقی هوشمند که از بهترین گجت های خانگی بوده، راه‌حل بسیار مناسبی است.

استفاده از این سیستم هم در وقت شما صرفه جویی می‌کند و هم موجب می‌شود به راحتی محیط پیرامون شما پاک و تمیز شود.

هنگامی که به جاروبرقی‌های رباتیک فکر می‌کنید، برندهای مختلفی به ذهن شما خطور می‌کنند که هر یک عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهند. سعی کنید در حین خرید از کارشناسان مجرب در این حوزه کمک بخواهید تا به درستی شما را راهنمایی کنند.

Neato شاید نامی باشد که به هنگام شنیدن عبارت جاروبرقی هوشمند در ذهن‌تان تداعی نشود، اما محصول Botvac D7 این شرکت کیفیت بالایی دارد و امکانات آن نیز  عالی هستند که می‌توان آن را بهترین جاروبرقی هوشمند حال حاضر دانست.

این جاروبرقی هوشمند به‌واسطه‌ی لیزرهایی که دارد، نقشه‌ای دقیق از خانه‌ی شما و از هر یک از اتاق‌های خانه‌ی شما ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن، خطی مجازی برای آن ترسیم کنید تا دستگاه را از سرگردانی در میان مناطقی که هنوز آماده‌ی تمیز شدن نیستند، خارج کنید.

جارو رباتیک ۶۹۰ Roomba شرکت iRobot نیز از بهترین گجت های خانگی و بهترین انتخاب برای تمیز کردن اشیا و طبقات است. این ربات دارای سیستم تمیز کننده سه مرحله‌ای است که در اطراف اشیا حرکت و آنها را تمیز می‌کند. همچنین، ربات مذکور به دستورات دستیار صوتی الکسا یا دستیار گوگل نیز پاسخ می‌دهد و قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارد.

با هر بار شارژ می‌توان به مدت یک ساعت از آن استفاده کرد. مکش قدرتمند و برس‌های چرخشی اطراف این جارو همگی توسط یک برنامه کنترل می‌شوند و این موضوع آن را به یک ربات پیشرفته تبدیل کرده است. اگر به دنبال بهترین گجت ها برای تمیز کاری خانه هستید، جارو رباتیک بهترین انتخاب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2023

بهترین هدست های گیمینگ بازار

ربات کف‌شوی

بهترین گجت ها برای تمیز کاری
بهترین گجت های خانگی

یکی از بهترین گجت ها برای تمیز کاری خانه ربات کف‌شوی است. بعضی بر این عقیده‌اند که ربات‌های کف‌شوی بهترین تجهیزاتی هستند که توسط فناوری نوین عرضه شده‌اند. این دستگاه‌های الکترونیکی یکی از جدیدترین اختراعاتی هستند که کارهای نظافت کف ساختمان را به میزان قابل توجهی راحت کرده‌اند. همچنین با کمک این ربات‌ها دیگر نیازی به صرف وقت جهت تمیز کردن کف خانه خود نخواهید داشت.

معمولاً شستن و تمیز کردن طبقات، سرامیک، کاشی‌ها و سنگ‌ها از قسمت‌های سخت تمیزکاری خانه به شمار می‌آیند، اما با وجود ربات کف‌شوی دیگر جای نگرانی نیست؛ چرا که این کف‌شوی‌های رباتیک می‌توانند حتی به نقاط غیرقابل شستشو، همانند اطراف توالت، زیر سینک ظرفشویی و زیر کابینت رفته و آن نواحی را کاملاً تمیز و درخشان کنند.

این ربات‌ها به طور خودکار روش صحیح تمیز کردن مانند روش کف‌شویی خیس، کف‌شویی مرطوب و کف‌شویی خشک را بر اساس نوع پدی که کاربر به آن وصل می‌کند، انتخاب خواهند کرد. این دستگاه پیش از آنکه به منظور شستشو، محیط را اسپری کند، ابتدا محیط اطراف خود را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که اسپری بر روی مبلمان و دیوارها پاشیده نشوند.

از جمله بهترین ربات‌های کف‌شوی می‌توان کف‌شوی رباتیک Braava jet ۲۴۰ Robot Mop را نام دارد که توسط شرکت iRobot توسعه داده شده است.

ربات آی ربات رومبا 780 (iRobot Roomba 780‎) نیز یکی از جدیدترین محصولات این برند است که در صنعت رباتیک بسیار شناخته شده است. این دستگاه به فناوریDirt Detect Series 2 ‎  مجهز شده که سری 2 از این نوع فناوری به حساب می‌آید و کار آن تشخیص کثیفی و آشغال است.

ربات شیشه شوی

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

از نظر برخی افراد سخت‌ترین و گاهی اوقات حتی خطرناک‌ترین بخش تمیزکاری، تمیز کردن پنجره‌ها است. اما به جای ایستادن بر روی یک نردبان بلند می‌توانید از ربات شیشه‌شوی کمک بگیرید. ربات‌های شیشه‌شوی قابل کنترل از راه دور هستند و کاربران می‌توانند تعیین کنند که ربات باید کدام قسمت از پنجره را تمیز کند.

شیشه‌شوی‌های رباتیک از جمله وسیله‌های هوشمند خانگی هستند که عملیات شستن شیشه‌ها (انواع شیشه‌های فریم‌دار، بدون فریم، تک جداره، دو جداره، چند جداره و…) را بدون دخالت انسان انجام می‌دهند. ربات شیشه شوی از بهترین گجت ها برای تمیز کاری به شمار می‌رود.

شیشه پاک کن رباتیک شیائومی HUTT C6 برای تمیز کردن روزانه شیشه خانه یا محل کار توصیه می‌شود تا شما کمتر دچار کمر درد یا دست درد شوید. این ربات تمیزکننده پنجره را می‌توان از راه دور نیز کنترل کرد. این ربات برای تمیز کردن سطوح شیشه‌ای مانند آینه، سطوح چوبی مانند درها، کمدها و قفسه‌های کتاب و غیره نیز قابل استفاده است.

ربات شیشه‌شوی شیائومی مجهز به پدهای میکروفیبر قابل شستشو است که توسط این پدها می‌تواند به طور مؤثر آلودگی‌های سطح شیشه از قبیل تمام لکه‌ها، خاک و گرد و غبار را پاک کند.

ربات شیشه‌شوی W66 ساخت کمپانی HUTT نیز محصول دیگری است که می‌توان از آن استفاده کرد. این ربات برای همه سطوح از جنس انواع شیشه، سرامیک و کاشی، سنگ مرمر، چوب، فلزات و همه مواد به کار رفته در نمای ساختمان مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاوربانک در بازار ایران

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

تمیز کننده توالت

بهترین گجت ها برای تمیز کاری خانه
بهترین گجت ها برای تمیز کاری خانه

استفاده از گجت برای شستشوی سرویس بهداشتی می‌تواند کار را راحت‌تر کند. از طریق این گجت کار تمیزکاری به‌راحتی انجام می‌شود. عملکرد این گجت به گونه‌ای است که شما دیگر مجبور نیستید توالت را با دست و یا حتی برس مودار لمس و تمیز کنید.

گجت Loogun برای این منظور طراحی شده است تا کار شما آسان شود. این گجت کار خود را با یک ریز جریان آب انجام خواهد داد و شما همیشه توالتی تمیز خواهید داشت. برای استفاده از این گجت به 4 باتری قلمی سایز AA نیاز خواهید داشت که باید آن ها را هر 9 ماه یکبار عوض کنید.

ضدعفونی کننده سطوح

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

لامپ ضدعفونی کننده سطوح نیز یکی دیگر از بهترین گجت ها برای تمیز کاری است که می‌توان از آن در محیط خانه یا سایر محیط‌ها استفاده کرد. این لامپ دارای اشعه ماوراء بنفش است. اشعه ماوراء بنفش این لامپ صدها برابر قوی‌تر از نور خورشید است و می‌تواند بلافاصله میکروب‌ها را از بین ببرد.

اشعه ماوراء بنفش این لامپ همچنین می‌تواند باکتری‌هایی از قبیل کپک، باکتری استافیلوکوکوس اورئوس، ویروس‌های حیوانات خانگی، ویروس آنفلوانزا و … را در آب و اکسیژن تجزیه کند و به راحتی از بین ببرد. برای محیط سرویس بهداشتی، حمام، کابینت‌ها و … هم می‌توان از آن استفاده کرد.

CleanWave Sanitising Portable Wand یکی از مد‌ل‌های لامپ ضدعفونی کننده سطوح است. این دسته قابل حمل با استفاده از قدرت پاکسازی نور ماوراء بنفش قادر است تمام میکروب‌های سطوح شما را تمیز کند و با توجه به ادعای سازندگان آن، دستگاه قادر است بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی و یا محرک مورد نیاز دیگری، ۹۹.۹ درصد از میکرو‌ب‌ها را از سطوح سخت پاک کند. قیمت این گجت به نسبت کارآیی عالی و وزن سبک آن بسیار مناسب است.

کمپانی شیائومی نیز یک محصول مشابه دارد. محصول جدید این شرکت لامپ ضد عفونی کننده پرتابل مدل WUV008 با توان 5/2 وات و قبلیت شارژ باتری 1800 میلی آمپری از طریق پورت USB است.

این محصول کاملا کارآمد و زیبا طراحی شده است. به علاوه با توجه به ابعاد مناسب و شعاع عملکرد ۲ متر، وسیله‌ای مناسب جهت ضدعفونی میز کار، سرویس بهداشتی و محیط اطراف هر فرد است. با همراه داشتن این محصول، همیشه محیطی بهداشتی در کمترین زمان و به ساده‌ترین روش در اطراف خود خواهید داشت.

سوالات متداول

بهترین گجت ها برای تمیز کردن خانه کدام‌ها هستند؟

شامل جارو رباتیک، ربات شستشوی کف، ربات شستشوی شیشه و جاروبرقی تختخواب از جمله بهترین گجت ها برای تمیزکاری خانه هستند.

چرا بهتر است از گجت‌های هوشمند برای تمیزکاری استفاده کرد؟

تمیزکاری وقت‌گیر و دشوار است و بهتر است برای انجام این قبیل کارها از گجت‌های هوشمند استفاده کرد، زیرا گجت‌های هوشمند مخصوص تمیزکاری، قابل برنامه‌ریزی هستند و بدون خستگی و به بهترین شکل کار خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین گجت ها برای تمیز کاری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر