;
coinex

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران [فروردین 1402]

اگر از عاشقان گیم و به دنبال بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران هستید، در این راهنمای خرید بهترین مارک مانیتور در ایران با تکراتو همراه باشید.

گیمرهای حرفه‌ای همیشه پس از آسوده شدن از بابت انتخاب قطعات کیس گیمینگ و مونتاژ پی‌سی مورد علاقه‌ی خود برای بازی، باید به فکر انتخاب مانیتوری متناسب با خواسته و توان کامپیوتر گیمینگ خود نیز باشند.

یک پی‌سی مخصوص بازی هر چقد عالی باشد بدون استفاده از مانیتوری توانمند با قابلیت‌های مناسب نمی‌تواند تجربه‌ی بصری عالی و متمایز را در اختیار قرار دهد.

مانیتورهای مخصوص پی‌سی سالیان زیادی است که به قابلیت‌های پیشرفته‌تری مجهز هستند تا تصاویر را روان‌تر، باکیفیت‌تر و باتاخیر کمتر نمایش دهند. پس با وجود چنین مانیتورهایی می‌توان از بازی خود لذت برد و لحظات خوبی داشت.

در ادامه مانیتورهای خوب ارزان قیمت و بهترین مانیتورهای 4K گیمینگ برای راحتی شما مورد بررسی و معرفی قرار گرفته‌اند.

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

بدیهی است هر کامپیوتر، دستگاه DVR و حتی کنسول‌های بازی به یک مانیتور مناسب نیاز دارند، با این حال تنوع مانیتورهای موجود در بازار ایران به حدی بالا است که پیدا کردن بهترین مانیتور کار آسانی نیست.

اگر به دنبال خرید بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران هستید در این راهنمای خرید بهترین مارک مانیتور در ایران همراه ما باشید.

Dell S3220DGF

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: 32 اینچ
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • رزولوشن: ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰

مانیتور S3220DGF دل بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران است. این مانیتور سرعت نوسازی سریع، زمان پاسخگویی کم به علاوه FreeSync Premium Pro را برای جلوگیری از پارگی تصویر را با محتوای استاندارد و HDR همراه می‌کند.

به علاوه، این مانیتور ۳۲ اینچی فضای عمودی زیادی را بدون نیاز به اسکرول کردن، با رزولوشن 1440p در اختیار کاربر قرار می‌دهد. انحنای 1800R آن نیز به غوطه‌ور شدن بیشتر گیمر در بازی کمک می‌کند. این مانیتور علاوه بر بازی، برای کارهای گرافیکی و هرچیزی بین این دو نیز مناسب است.

مانیتور S3220DGF دل در آزمایش‌های انجام شده تاخیر ورودی کم و پاسخ سریع پنل را نیز در اختیار گیمرهای حرفه‌ای می‌گذارد. S3220DGF حتی با G-Sync نیز سازگاری دارد. S3220DGF دل یک مانیتور فوق‌العاده برای کسانی است که سیستم گیمینگ با بودجه متوسط رو به بالا دارند.

MSI Optix MPG321UR-QD

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: 32 اینچ
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • رزولوشن: 4K

مانیتور MSI Optix MPG321UR-QD ترکیبی عالی از عملکرد خوب را ارائه می‌دهد که با انبوهی از قابلیت‌ها با قیمتی مناسب همراه شده است. این مانیتور 4K، اشباع رنگی عالی دارد؛ به خوبی کالیبره شده است و کیفیت HDR خیره‌کننده‌ای را با قیمتی معقول در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مانیتور مذکور علاوه بر این‌ها، پورت HDMI 2.1 و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه نیز دارد. حداکثر روشنایی SDR این مانیتور ۴۲۴ نیت است و با محتوای HDR نیز روشنایی آن به ۷۰۰ نیت می‌رسد. همچنین، از ۱۱۷ درصد از طیف رنگی DCI-P3 نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مانیتور گیمینگ اچ پی رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

Gigabyte Aorus CV27Q

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: 27 اینچ
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • رزولوشن: ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰

در فهرست بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران مانیتور Aorus CV27Q گیگابایت بهترین مانیتور گیمینگ  1440p برای بازی در سرعت بالا است. این مانیتور با مشخصات چشمگیر خود زمانی که در مقابل رقبای ۱۴۴ هرتزی خود قرار می‌گیرد، در تست تاخیر ورودی و زمان پاسخ خواهد درخشید.

مانیتور مذکور با پنل VA خود کنتراست ۳۰۰۰:۱ فوق‌العاده دارد. CV27Q دارای سطح سیاه بسیار کم است که باعث می‌شود عمق تصویر، به ویژه در بازی‌های HDR، تنها ۴۰۰ نیت روشنایی داشته باشد. البته نمایشگرهای HDR خیلی بهتر هستند چون حداقل ۶۰۰ نیت روشنایی دارند.

ویژگی‌های اضافی CV27Q شامل حذف نویز فعال است که از دو میکروفون در قاب جلویی برای کاهش صدای پس‌زمینه استفاده می‌کند، انحنای 1500R و نور RGB در پشت هستند.

LG 27GN950-B

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: ۲۷ اینچ
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • رزولوشن: 2160 *3840

در این مانیتور که بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران است، رنگ‌ها روشن و واضح به نظر می‌رسند و از تکنولوژی‌های G-Sync و FreeSyc پشتیبانی می‌شود.

مانیتور گیمینگ LG 27GN950-B یک محصول رده بالا به حساب می‌آید. این صفحه نمایش نرم نوسازی بالایی دارد و همین طور از وضوح تصویر شگفت‌انگیزی هم بهره می‌برد. اگر یک کارت گرافیکی بسیار قدرتمند مانند RTX 3080 و RTX 3090 و RX 6800 XT در اختیار دارید، می‌توانید این مانیتور را خریداری کنید.

این مانیتور ال‌جی اولین محصولی به حساب می‌آید که از تکنولوژی 4K Nano IPS با زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه بهره می‌برد. به همین دلیل این محصول می‌تواند نهایت قدرت کارت گرافیکی شما را نشان دهد. این مانیتور ۲۷ اینچی 4K از HDR پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های 2021

ارزان ترین تبلت های 2021

Gigabyte G27Q

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: ۲۷ اینچ
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • رزولوشن: 1440*2560

مانیتور گیمینگ Gigabyte G27Q کیفیت تصویر فوق‌العاده و عملکرد عالی در اجرای بازی‌ها دارد. قابلیت‌های کاربردی متعدد این محصول باعث شده بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران باشد.

مانیتور G27Q شرکت گیگابایت برای گیمرهایی مناسب است که نمی‌خواهند برای داشتن یک مانیتور گیمینگ زیاد هزینه کنند. این مانیتور وضوح تصویر 1440p را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد بنابراین با یک مانیتور ۲۷ اینچی که امکانات بسیار زیادی دارد مواجه هستید.

مهم‌ترین ویژگی این مدل این است که رنگ‌ها را بسیار غنی نشان می‌دهد و بازی‌ها هم همیشه نرم و روان اجرا خواهند شد. نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز هم از دیگر قابلیت‌های این محصول است. این محصول گیگابایت یک پنل مسطح ۲۷ اینچی دارد.

Dell S2722DGM

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: ۲۷ اینچ
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • رزولوشن: 1440*2560

این محصول حرفه‌ای ترکیب وضوح تصویر 1440p و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز دارد. بازی کردن روی یک کامپیوتر گیمینگ به این معنی است که همه چیز باید یک تعادل خاص داشته باشد تا همه چیز بدون مشکل و پایداری مناسب اجرا شود.

این مانیتور شرکت Dell در اندازه ۲۷ اینچ ساخته شده است. با این مقدار وضوح تصویر هم کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای خواهید داشت و هم می‌توانید بازی‌ها را با فریم ریت بالاتری تجربه کنید. دیگر نیازی هم ندارید که از یک کارت گرافیکی خیلی قدرتمند که می‌تواند تصاویر را 4K پردازش کند، استفاده کنید.

این مانیتور دل می‌تواند با وضوح تصویری که دارد از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز استفاده می‌کند. پنل VA هم باعث شده که کنتراست بالاتری را مشاهده کنید. این محصول قیمت مناسبی هم دارد و تصاویر را عالی نشان می‌دهد به همین دلیل بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

بهترین تلویزیون های 2021

Alienware 25 AW2521HF

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: ۲۵ اینچ
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • رزولوشن: 1080*1920

نرخ نوسازی صفحه نمایش این مانیتور به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. مانیتور Alienware یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ بازار با وضوح Full HD به شمار می‌رود. در حالی که این مانیتور جزو محصولات ارزان قیمت بازار قرار نمی‌گیرد، ظاهر و عملکرد آن باعث می‌شود که بخواهید این محصول را روی میز کار خود مشاهده کنید.

گیمرها سریع متوجه زمان پاسخگویی بسیار سریع این مانیتور می‌شوند. این موضوع را در بازی‌هایی مانند دستینی ۲ و یا Valorant مشاهده خواهید کرد. همچنین این صفحه مانیتور Full HD که از پنل IPS استفاده می‌کند، رنگ‌ها را واضح نشان می‌دهد. اگر این مانیتور را در فضایی قرار داده‌اید که بسیار روشن است، نگران نباشید این مانیتور بازتاب نور ندارد.

از همه چیز مهم‌تر اینکه این محصول زاویه دید بسیار خوبی هم دارد. از هر سمت که به این مانیتور نگاه کنید، متوجه زاویه دید خوب آن خواهید شد. این مدل بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران است.

BenQ EX2510

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: 24.5 اینچ
  • نسبت تصویر: 16:9
  • رزولوشن: ۱۹۲۰×۱۰۸۰

این مدل که از مانیتورهای خوب ارزان قیمت است، بهترین گزینه برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس روی 1080p محسوب می‌شود زیرا کیفیت تصویر و رنگ عالی دارد و زمان پاسخ گویی آن نیز سریع است.

این مانیتور بنکیو برای نسل بعدی کنسول‌های بازی ارائه شده و دارای یک پورت HDMI 2.1 همراه با رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی است. BenQ EX2510 می‌تواند یکی از گزینه‌های خیلی خوب و ارزان قیمت خریداران باشد.

ابعاد این مانیتور کوچک بوده و بنابراین می‌توانیم شاهد افزایش کیفیت تصویر در همان خروجی 1080p باشیم. رنگ‌های قوی‌تر و تصویر بهتری را می‌توانید در مانیتور BenQ EX2510 دریافت کرده و روشنایی ۴۰۰ نیت نیز کمک می‌کند که بازی‌های جدید، رخ بسیار بهتری در مانیتور داشته باشند.

Acer Nitro VG271

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: 27 اینچ
  • نسبت تصویر: 16:9
  • رزولوشن: ۱۹۲۰×۱۰۸۰

اگر به دنبال مانیتورهای خوب ارزان قیمت هستید، این مدل از سری Acer Nitro می‌تواند یک انتخاب بسیار مهم در بازار باشد. پنل این صفحه نمایش از نوع IPS بوده و با HDR 400 می‌تواند کیفیت تصویر WQHD را برای بازی‌های شما ارائه دهد.

نرخ تازه سازی در این صفحه نمایش به ۱۴۴ هرتز رسیده و قابلیت کنترل حرکات نرم را فراهم می‌کند. پنل IPS این مانیتور نیز تصویری با کیفیت بالا داشته و می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید. همه این ویژگی‌های نسبتا شگفت انگیز در شرایطی فراهم شده است که به دلیل قیمت پایین آن، جایی برای فناوری G-Sync وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های ایرانی

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

ASUS VP28UQG

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: 28 اینچ
  • نسبت تصویر: 16:9
  • رزولوشن: 4K 3840×2160

این محصول بهترین مانیتور برای PS5 است. اگر می‌خواهید از تصویر 4K لذت ببرید ASUS VP28UQG می‌تواند گزینه مورد نظر شما باشد.

این مدل که یک مانیتور 28 اینچی 4K بسیار مقرون به صرفه بوده، به لطف رابط HDMI 2.0 کاملا با PS5 سازگار است. علاوه بر این ایسوس از پورت Display 1.2 نیز بهره می‌برد. بنابراین این مانیتور را می‌توانید به یک رایانه شخصی متصل کنید.

آنچه برای بسیاری از گیمرها مهم است سرعت پاسخ بوده که در این مانیتور با پنل TN توانایی پاسخ 1ms را دارد. گرچه فناوری TN در مورد کنتراست، رنگ‌ها و زاویه دید بهترین گزینه نیست اما این مانیتور توانسته است حتی از فناوری‌های IPS و VA سرعت خالص برتری داشته باشد. این محصول بهترین مانیتورهای 4K گیمینگ نیز محسوب می‌شود.

BenQ EW3270U

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: 31.5 اینچ
  • نسبت تصویر: 16:9
  • رزولوشن: 4K, 3840×2160

محصولی دیگری که بهترین مانیتور برای PS5 به شمار می‌رود، مانیتور BenQ EW3270U است. اگر می‌خواهید تصاویر حرفه‌ای 4K با قیمت مقرون به صرفه برای PS5 داشته باشید مانیتور BenQ می‌تواند گزینه خوبی باشد.

به لطف پنل VA و کنتراست فوق العاده 3000:1، رنگ‌های فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند. اگر یک دلیل وجود داشته باشد که بنکیو را انتخاب کنید رزولوشن 3840×2160 پیکسل واقعی و کیفیت تصویر بسیار خوب آن بوده که در یک پنل 32 اینچی تجمیع شده است.

طراحی با حاشیه باریک آن ظاهر آن را بسیار گران قیمت‌تر و مانیتور را ارزشمندتر می‌کند. این محصول باکیفیت علاوه بر اینکه بهترین مانیتور برای PS5 است، در لیست بهترین مانیتورهای 4K گیمینگ نیز قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده 2021

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021

ASUS CG32UQ

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

  • اندازه صفحه نمایش: 32 اینچ
  • نسبت تصویر: 16:9
  • رزولوشن: 4K, 3840×2160

این مانیتور کمی گران قیمت است اما شما پول خود را صرف فناوری و عملکرد عالی این مانیتور خواهید کرد. عنوان اصلی این مانیتور، مانیتور 32 اینچی 4K با فناوری VA است که این دقیقا همان چیزی بوده که نیاز دارید.

این مدل از بهترین مانیتورهای 4K گیمینگ بوده که در پارامتر  HDR دارای امتیاز 600 در Display HDR است. مانیتور CG32UQ یک مانیتور مخصوص کنسول بازی و با یک پشتوانه قویست که از سوی ایسوس ارائه شده است.

در این مطلب که راهنمای خرید بهترین مارک مانیتور در ایران بود، به بررسی و معرفی مانیتورهای خوب ارزان قیمت و بهترین مانیتور برای PS5 پرداختیم. شما می‌توانید با بررسی مدل‌های معرفی شده در اینجا مدلی مناسب را برای خود انتخاب کرده و هنگام بازی و ستفاده از آن لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران کدام است؟

بهترین مانیتورهای 4K گیمینگ و مانیتورهای خوب ارزان قیمت در این مطلب معرفی و بررسی شدند. عاشقان گیم و کسانی که قصد دارند یک مانیتور گیمینگ برای خود خریداری کنند، می‌توانند این مطلب را به خوبی مطالعه کنند و مدل‌های معرفی شده را مورد بررسی قرار دهند. شما با مطالعه این مطلب می‌توانید بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران را شناسایی کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر