coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپل از چت بات هوش مصنوعی درون سازمانی خود استفاده می‌کند ؛ Apple GPT تا چه اندازه هوشمند است؟

اپل هم‌اکنون مشغول بهره‌گیری از چت بات هوش مصنوعی درون‌سازمانی خود موسوم به چت‌بات Apple GPT است که ظاهراً به کمک کارکنان این شرکت می‌آید.

بلومبرگ مدتی قبل از توسعه چت‌ بات هوش مصنوعی Apple GPT از سوی اپل خبر داده بود. هم‌اکنون نیز همین خبرگزاری طی گزارشی اعلام کرده که اپل در حال استفاده درون‌سازمانی از این ابزار بوده تا به کارمندان جهت ساخت نمونه اولیه ویژگی‌های جدید، خلاصه‌کردن متن و پاسخ به سؤالات طبق داده‌های آموزش داده‌شده کمک رساند.

به‌نظر اپل در این راستا قصد ندارد نسبت به تسریع عرضه این ابزار حتی جهت استفاده درون‌سازمانی اقدام کند. طبق اعلام مدیرعامل اپل، «تیم کوک»، هوش مصنوعی فعلاً با مشکلاتی روبرو است که باید رفع شوند. به همین منظور کوپرتینویی‌ها در رابطه با هوش مصنوعی، رویکرد آگاهانه‌تر و محتاطانه‌تری نسبت به گوگل، مایکروسافت یا سایر شرکت‌ها در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: چت بات محبوب هکرها هم از راه رسید؛ WormGPT برای ساخت انواع بدافزار معرفی شد!

چت بات هوش مصنوعی Apple GPT

براساس گزارش بلومبرگ، اپل فعلا درباره نحوه استفاده از پروژه چت‌بات Apple GPT برای مشتریان تصمیم نگرفته، اما کوپرتینویی‌ها مشغول استفاده درون‌سازمانی از این ابزار هستند. درحقیقت اپل قصد افزایش استفاده از هوش مصنوعی مولد درون شرکت را دارد. یکی از مزایای این عمل، کمک‌رسانی به پرسنل بخش AppleCare جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود.

چت بات هوش مصنوعی

با توجه به این رویکرد، منابع آگاه اعلام کرده‌اند که اپل سال آینده میلادی طی یک رویداد بزرگ جهت معرفی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی آماده می‌شود. لذا احتمالاً Apple GPT سال آینده میلادی رسماً رونمایی و برای کاربران عرضه خواهد شد تا شاهد رقابتی جذاب در حوزه هوش مصنوعی مولد باشیم. به‌هرحال درصورتی‌که اپل اقدام به لغو پروژه چت‌بات Apple GPT نکند، در آینده جزئیات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد و آشنایی بیشتری با آن حاصل خواهد شد.

با عنایت به مشکلاتی که تاکنون در چت‌بات‌ها دیده شده، همچون احتمال افشای اطلاعات محرمانه شرکت‌ها و مشکل توهم و ارائه اطلاعات غلط، رویکرد محتاطانه اپل منطقی خواهد بود. بااین‌حال، کوپرتینویی‌ها باید نسبت به تسریع روند ورود خود به این بخش از بازار اقدام کند؛ زیرا تقریباً تمام غول‌های فناوری محصولات خود را در این زمینه روانه بازار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص چت بات هوش مصنوعی درون‌سازمانی اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر