coinex
راهنمای خرید تکراتو

چت بات محبوب هکرها هم از راه رسید؛ WormGPT برای ساخت انواع بدافزار معرفی شد!

به‌تازگی چت بات محبوب هکرها با نام WormGPT رونمایی شده که برای اعمال مجرمانه و هک بدون هیچ محدودیتی در ساخت بدافزار یا اجرای حملات مخرب کمک می‌رساند.

یک هکر اخیراً اقدام به ساخت نسخه خاصی از چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT کرده که تفاوتی اساسی با نرم‌افزار شرکت OpenAI دارد. به‌نظر این چت‌بات برای نخستین بار در ماه مارس معرفی شده بود، بااین‌حال در ماه گذشته میلادی آغاز به کار کرده است. چت‌بات جدید تحت عنوان WormGPT با کمک به مجرمان سایبری تبدیل به چت بات محبوب هکرها خواهد شد و هیچ محدودیت اخلاقی هم ندارد. این برنامه قادر خواهد بود جهت تولید بدافزار و حملات فیشینگ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این برنامه برخلاف ChatGPT یا گوگل بارد فاقد هیچگونه حدومرزی است و پاسخ هر درخواست مخربی را نیز ارائه می‌کند. به‌عنوان نمونه، با این برنامه قادر خواهید بود به زبان پایتون کدهای یک بدافزار را بنویسید و جهت اجرای حملات خود راهنمایی نیز به‌دست آورید.

به گزارش وب‌سایت پی‌سی‌مگ با استناد به گزارش شرکت SlashNext، توسعه‌دهنده WormGPT این چت‌بات را در یک انجمن گفت‌وگوی هکری به فروش می‌رساند. این شرکت که این چت‌بات را مورد آزمایش قرار داد، اعلام کرده که هکرها هم‌اکنون مشغول تولید ابزارهایی مشابه با ChatGPT هستند که جهت امور خرابکارانه کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید: ابزار هوش مصنوعی NotebookLM گوگل رسما منتشر شد

طراحی چت بات محبوب هکرها

شرکت SlashNext در تجربه‌ای که با این چت‌بات به‌دست آورده، موفق به شبیه‌سازی یک حمله فیشینگ شده و نتایج کار نیز بسیار شگفت‌انگیز بوده است. البته خوشبختانه دسترسی به WormGPT آنچنان ارزان نبوده و به‌منظور استفاده از این چت‌بات باید ماهانه 60 یورو یا سالانه 550 یورو هزینه پرداخت کنید.

چت بات محبوب هکرها

به ادعای خالق WormGPT جهت ساخت این چت‌بات از یک نسخه قدیمی و متن‌باز مدل زبانی بزرگ OpenAI به نام GPT-J استفاده شده است. سپس این مدل با داده‌های مربوط به خلق بدافزار آموزش داده شده تا این برنامه طراحی شود.

توسعه‌دهنده این چت‌بات اعلام کرده است: «این پروژه می‌خواهد جایگزینی برای ChatGPT باشد و به شما اجازه دهد کارهای غیرقانونی انجام دهید و در آینده به‌راحتی دستاوردهای خود را به‌صورت آنلاین بفروشید. هر چیزی در رابطه با [هکرهای] کلاه سیاه که بتوانید فکرش را بکنید، با WormGPT قابل انجام است و به همه اجازه می‌دهد تا بدون ترک خانه خود بتوانند هر فعالیت خرابکارانه‌ای را که بخواهند، انجام دهند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رونمایی از چت بات محبوب هکرها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    شما تازه اینو فهمیدید!؟😂🗿

    پاسخ

    اره بابابزرگ

    پاسخ