coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تحویل چانگان‌های وارداتی بازهم به تعویق افتاد؛ این‌بار گمرک مانع شد!

به علت تحت شمول قرار گرفتن افزایش تعرفه 55 به 70 درصدی گمرک، بار دیگر تحویل چانگان‌های وارداتی شرکت سایپا که نخستین سری نیز بود، به تعویق افتاد.

پیش‌تر فاطمی امین، وزیر پیشین صمت از واردات خودرو به عنوان دست‌آویزی برای کسب رای اعتماد مجدد در صحن علنی مجلس بهره برد و حتی طی دستوری خواستار فروش فوری چانگان‌های وارداتی سایپا شد؛ بااین‌حال این ابزار هم توفیقی برای وزیر صمت قبلی جهت نجات از استیضاح ایجاد نکرد.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: گمرک تخصصی ترخیص خودروهای وارداتی مشخص شد

تعویق دوباره تحویل چانگان‌های وارداتی

در همین راستا با وجود ورود چیزی بالغ بر 1100 دستگاه چانگان و پیش‌فروش آن‌ها با این وجود شماره‌گذاری و تحویل چانگان‌های وارداتی چندین تاخیر مکرر داشته که جدیدترین علت آن هم تقاضای گمرک برای پرداخت مابه‌التفاوت افزایش تعرفه از 55 به 70 درصد از طرف سایپا بوده است‌.

تحویل چانگان‌های وارداتی

حالا شرکت سایپا در انتظار تایید رقم افزایش تعرفه از سوی شورای رقابت هستند تا امکان اخذ مبلغ افزوده تعرفه از مشتریان فراهم شود. در همین زمینه شایان ذکر است که گروه خودروسازی سایپا طبق سابقه کاری در قرارداد پیش‌فروش هزینه‌های احتمالی آینده را به امضا مشتریان رسانده بود. لذا در صورت طی این فرآیند نخستین سری خودروهای وارداتی به‌صورت فوری تحویل مشتریان خواهد شد.

لازم به ذکر است که جلسه بعدی شورای رقابت روز سه شنبه خواهد بود و هزار و صد نفر در انتظار تصمیم شورای رقابت هستند تا با خانواده خود از تعطیلات تابستانی همراه با خودروهای چانگان لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تعویق مجدد تحویل چانگان‌های وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هیچ وقت بفکرمردم نبودن دولت دزد مسلمان خادم مردم

    پاسخ