coinex
راهنمای خرید تکراتو

بعد از سامسونگ، افزایش سرعت شارژ پرچمداران آیفون نیز تایید شد!

طبق برخی اطلاعات فاش شده، به‌نظر از آیفون 15 اپل با فناوری باتری انباشته شاهد افزایش سرعت شارژ پرچمداران آیفون با توان 40 وات خواهیم بود.

درحال‌حاضر حدوداً دو ماه زمان به معرفی رسمی آیفون 15 باقی مانده و بازار شایعات پیرامون جدیدترین گوشی اپل بسیار داغ است. در همین راستا طبق جدیدترین شایعه، افزایش سرعت شارژ پرچمداران آیفون از سری 15 آن به نسبت نسل قبلی آغاز شده و قرار است این گوشی از فناوری باتری انباشته بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: باتری سری آیفون 15 با فناوری باتری خودروهای برقی ساخته می‌شود!

افزایش سرعت شارژ پرچمداران آیفون

به گزارش گیزموچاینا، احتمالاً فناوری باتری انباشته به آیفون 15 راه یابد و درواقع برای اولین بار در آیفون 16 مورد بهره‌برداری گسترده قرار گیرد. در این زمینه منبعی که به باتری آیفون 15 اشاره داشته، اعلام کرده که گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا مجهز به باتری انباشته خواهند بود و احتمالاً سامسونگ این فناوری را تنها برای مدل اولترا در نظر بگیرد.

افزایش سرعت شارژ پرچمداران آیفون

همچنین شایان توجه است که هم‌اکنون آیفون 14 در حالت سیمی با توان 20 وات و در حالت بی‌سیم با توان 15 وات شارژ شده؛ بااین‌حال براساس شایعه‌ جدید، توان شارژ سیمی باتری آیفون 15 به 40 وات و توان شارژ بی‌سیم به 20 وات دست خواهد یافت. همچنین به‌نظر استفاده از درگاه USB-C در آیفون 15 روی سرعت شارژ آن تأثیر خواهد گذاشت.

به‌نظر اپل در صورت پایبندی به رسم سال‌های پیش خود، گوشی‌های سری آیفون 15 را اواخر شهریور ماه رونمایی خواهد کرد. طبق شایعات جدید البته احتمال دارد که آیفون 15 با تأخیر چند هفته‌ای به بازار راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش سرعت شارژ پرچمداران آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر