;
coinex

بیلبورد تبلیغاتی سه‌بعدی مرسدس بنز AMG با عابران تعامل دارد! [+عکس]

شرکت خودروسازی مرسدس بنز تعدادی بیلبورد تبلیغاتی سه‌بعدی از مرسدس بنز AMG در سطح شهر نصب کرده است که می‌توانند با مردم تعامل کنند.

مرسدس بنز AMG یکی از بهترین و جذاب‌ترین مدل‌های خودروسازی مرسدس بنز است. این شرکت خوش نام اخیراً اقدام به نصب تعدادی بیلبورد تبلیغاتی سه‌بعدی از این خودرو خاص در سطح شهرهای آلمان کرده است که می‌توانند با تماشاگران و مردم تعامل داشته باشند. بسیاری از افراد معتقدند که مرسدس این روش قدیمی تبلیغ را با تکنولوژی درهم‌آمیخته است و در این کار نیز بسیار موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: واردات مرسدس بنز C200 به ایران قطعی شد [+عکس]

بیلبورد تبلیغاتی سه‌بعدی مرسدس بنز AMG با تکنولوژی عجین شده است

با گسترش شبکه‌های اجتماعی، دیگر کمتر شاهد تبلیغات و بازاریابی محصولات در سطح خیابان‌ها هستیم. با این حال استفاده از بیلبوردهای بزرگ کماکان رواج دارد و برخی شرکت‌ها ترجیح می‌دهند در کنار شبکه‌های اجتماعی از این روش سنتی نیز برای معرفی محصولات جدید خود استفاده کنند. اما مرسدس AMG با نصب یک بیلبورد سه‌بعدی که توانایی تعامل با عابرین و تماشاگران را دارد، این ایده سنتی را با آخرین تکنولوژی‌ها ترکیب کرده است.

بیلبورد تبلیغاتی سه‌بعدی مرسدس بنز AMG با تکنولوژی عجین شده است

بیلبورد جالب مرسدس AMG، به رودستر جذاب SL تعلق دارد. این بیلبورد در واقع بخشی از کمپین Step into the Spotlight محسوب می‌شود و ساختار آن از LED است. در این بیلبورد نسخه‌ای دیجیتال از مرسدس SL در اندازه واقعی و در طرح‌های مختلف به عابرین نمایش داده می‌شود.

بیلبورد سه‌بعدی مرسدس AMG با یک دوربین همکاری می‌کند. این دوربین در جلوی سازه قرار دارد و به قابلیت تشخیص عمق مجهز است. با اتکا به این دوربین، بیلبورد سه‌بعدی SL می‌تواند به عابرین و افراد حاضر در محوطه واکنش نشان دهد. برای مثال، با تشخیص رنگ لباس رهگذران، بدنه مرسدس AMG SL حاضر در بیلبورد نیز به همان رنگ تغییر پیدا می‌کند. همچنین زاویه مدل سه‌بعدی خودرو متناسب با حرکات دست و ژست‌های افراد نزدیک به دوربین تغییر می‌یابد.

برای اشاره به طیف رنگ گسترده موجود برای بدنه مرسدس AMG SL، پس‌زمینه سازه مخصوص بیلبورد رنگ‌های متنوعی را نمایش می‌دهد. روی این سازه یک کد QR وجود دارد که علاقه‌مندان با اسکن آن می‌توانند اطلاعات جامعی را درباره رودستر زیبای آلمانی کسب کنند.

بیلبورد سه‌بعدی مرسدس AMG در هامبورگ و در محوطه ایستگاه متروی Überseequartier نصب شده؛ این بیلبورد تا بیستم جولای در آن محوطه قرار خواهد داشت. پس از آن مرسدس AMG با ادامه کمپین Step into the Spotlight این بیلبورد تعاملی را در دیگر شهرهای آلمان نیز به نمایش خواهد گذاشت.

بیلبورد تبلیغاتی سه‌بعدی مرسدس بنز AMG با تکنولوژی عجین شده است

مشخصات فنی مرسدس بنز AMG SL

گفتنی است نسل کنونی مرسدس SL در سال 2021 رونمایی شد. این نسل طراحی بسیار زیبایی دارد و در سه نسخه SL 43، SL 55 و SL 63 به فروش می‌رسد. قوی‌ترین نسخه از این رودستر جذاب به یک موتور 4 لیتری توئین توربو با 577 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور مجهز است. با اتکا به این موتور SL 63 صفر تا صد را در عرض 3.6 ثانیه طی می‌کند و توانایی دستیابی به نهایت سرعت 315 کیلومتر در ساعت را دارد. جالب اینکه با چنین مشخصاتی، مصرف سوخت این نسخه از SL بین 11.8 تا 12.7 لیتر متغیر است!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بیلبورد تبلیغاتی سه‌بعدی مرسدس بنز AMG چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا مسول یا مسلمانی هست کمک کنه به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما نمیتونم حتی دکتر ببرم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام از دیشب چیزی نخوردن و شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی به خانه برم، جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ