;
coinex

سونی اکسپریا فلیپ به عنوان نخستین گوشی تاشو سونی در راه است!

اخیراً شواهدی از نمایشگر تاشو گوشی سونی اکسپریا فلیپ یا اکسپریا فولد در دسترس قرار گرفته که حاکی از برنامه‌های این برند ژاپنی برای ورود به این بخش است.

درحال‌حاضر هنوز شرکت سونی در بازار محصولات تاشو ورود پیدا نکرده که البته این تصمیم باتوجه به موضع برند ژاپنی در بازار گوشی‌های هوشمند آنچنان دور از انتظار نبوده است. به‌هرحال سونی هم‌اکنون نیز گوشی‌های بسیار باکیفیت و البته گران‌قیمتی به تولید می‌رساند. بااین‌حال اخیراً اطلاعاتی از سوی RGclouds فاش شده که به‌نظر به گوشی تاشو سونی با فرم‌فکتوری مشابه سری گلکسی فلیپ می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: مشخصات سونی اکسپریا 5 مارک 5 (Xperia 5 V) فاش شد [+ویدیو تبلیغاتی سونی]

تولید گوشی سونی اکسپریا فلیپ

طبق اعلام افشاگر خبرهای فناوری، محصول تاشو سونی، احتمالاً گوشی جدیدی در بازار محصولات تاشو بوده که از طراحی شبیه گلکسی فلیپ سامسونگ بهره خواهد برد که دارای نسبت نمایشگر 21:9 و وضوح 4K خواهد بود. در همین راستا گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ از نمایشگر 6.7 اینچی استفاده می‌کند و احتمالاً محصول سونی درحالت بازشده نمایشگری 7 اینچی داشته باشد.

سونی اکسپریا فلیپ

سونی به‌نظر قصد دارد از نسبت تصویر 21:9 برای گوشی‌های سری اکسپریا خود بهره‌برداری کند و لذا به‌نظر این شرکت بخواهد قابلیت مذکور را در گوشی‌های تاشو خود هم به‌کار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گوشی تاشو سونی اکسپریا فلیپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر