coinex
راهنمای خرید تکراتو

زوج هندی برای خرید آیفون 14 فرزند 8 ماهه خود را فروختند!

دنیا فقط همین یک مورد را کم داشت؛ یک زوج هندی برای خرید آیفون 14 فرزند 8 ماهه خود را فروختند!

به تازگی خبر رسیده است که یک زوج اهل هندوستان برای خرید آیفون 14 فرزند 8 ماهه خود را فروخته‌اند. فروش فرزند از چند سال اخیر در کشورهای جهان به دلیل فقر و تنگدستی به اوج رسیده است و در کشورهایی مانند هندوستان نیز این قضیه درصد بالایی را تشکیل می‌دهد. در این مورد خاص اما والدین به نظر برای لذت داشتن آیفون 14، حاضر به فروش نوزاد خود شده‌اند!

بیشتر بخوانید: بزرگترین ساختمان اداری جهان در هند معرفی شد [+ویدیو]

فروش فرزند به بهانه خرید آیفون 14

در اتفاقی هولناک، یک زوج اهل هند نوزاد شیرخوار خود را برای خرید آیفون ۱۴ فروختند تا بتوانند در اینستاگرام ویدیو بسازند. پلیس، مادر و خریدار آن کودک را بازداشت کرده اما پدر کودک از دست پلیس فرار کرده است.

فروش فرزند به بهانه خرید آیفون 14

گیزموچاینا می‌گوید ناپدیدشدن ناگهانی کودک باعث نگرانی همسایه‌ها شد و آنها در نهایت به پلیس اطلاع دادند. پلیس پس از تحقیقات متوجه شد کودک برای خرید آیفون فروخته شده است. مادر آن کودک به پلیس گفت که پول حاصل‌از فروش کودک را برای خرید آیفون، سفر به بنگال غربی و تولید ویدیوی اینستاگرام ریلز خرج کرده است.

برخی از منابع می‌گویند پدر خانواده می‌خواسته دختر هفت‌ساله‌اش را نیز بفروشد و این موضوع باعث شده است دامنه‌ تحقیقات پلیس هند گسترش یابد. فروش کودک به‌دلیل نیاز مالی، اتفاق کاملا جدیدی در هند نیست، اما قبلا پیش نیامده بود که فردی کودکش را برای خرید آیفون بفروشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش فرزند به بهانه خرید آیفون 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر