coinex
راهنمای خرید تکراتو

برنامه درآمدزایی از طریق تبلیغات در توییتر برای تمام تولیدکنندگان محتوا کلید خورد

به‌تازگی برنامه درآمدزایی از طریق تبلیغات در توییتر (شبکه اجتماعی X) رسماً کلید خورده و شروط آن مشترک سرویس تو‌ییتر بلو بودن و داشتن حداقل 500 فالوور است.

اخیراً شبکه اجتماعی تازه تغییر داده شده توییتر تحت عنوان X رسماً جهت اجرای نخستین برنامه درآمدزایی از طریق تبلیغات در توییتر برای سازندگان محتوا اقداماتی را آغاز کرده است. غول شبکه‌های اجتماعی حتی در اوایل ماه جاری درآمد مربوط به تبلیغات تعدادی از تولیدکنندگان محتوا را پرداخت کرد، بااین‌حال درحال‌حاضر کاربران سراسر جهان که از شرایط لازم برخوردارند، قادر هستند از برگه درآمدزایی موجود در تنظیمات درخواست خود برای این برنامه را ارائه دهند.

طبق پست وبلاگ توییتر، به‌منظور برخورداری از شرایط لازم در این برنامه، باید مشترک سرویس تو‌ییتر بلو (که احتمالاً نام جدید آن X Blue خواهد شد) یا یک سازمان تأییدشده باشید، همچنین پست‌های شما در 3 ماه اخیر حداقل 15 میلیون بازخورد دریافت کرده باشد و حداقل از 500 فالوور برخوردار باشد. اما، در سند پشتیبانی توییتر مشخص نشده که این شرکت به چه شکلی ارزش پرداخت‌های برنامه خود را مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: امکان دانلود مستقیم ویدیو از توییتر برای کاربران توییتر بلو فراهم شد

درآمدزایی از طریق تبلیغات در توییتر

برنامه درآمدزایی از طریق تبلیغات در توییتر برای تولیدکنندگان محتوا از مدت‌ها قبل درحال توسعه بوده است. ماسک نخستین مرتبه در ماه فوریه امسال به آن اشاره داشته و بیان کرد که کاربران حالا توانایی کسب درآمد از تبلیغات را خواهند داشت. ماه پیش هم تو‌ییتر پرداخت درآمد به تولیدکنندگان محتوا را شروع کرده بود و حتی تعدادی از سازندگان اعلام کرده بودند که از این طریق هزاران دلار درآمد کسب خواهند کرد.

درآمدزایی از طریق تبلیغات در توییتر

در همین زمینه هم به‌تازگی گزارش دیگری انتشار یافته که در آن اعلام شد که کسب‌و‌کارها در X باید حداقل ماهانه 1000 دلار برای تبلیغات هزینه پرداخت کنند. ماسک با تغییر لوگو و نام توییتر به X، طی مدت اخیر در پی ایجاد تحول این شبکه اجتماعی بوده است.

در پست توییتر مربوط به این امر آمده است:

«ما می‌خواهیم این فرایند تا حد امکان ساده باشد؛ بنابراین تمام مشترکین X Blue و سازمان‌های تأییدشده واجد شرایط تا زمانی که معیارهای موردنیاز را داشته باشند، می‌توانند به این برنامه بپیوندند و درآمد داشته باشند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درآمدزایی از طریق تبلیغات در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر