;
coinex

طرح فروش فیدلیتی تیر 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه [+شرایط و قیمت]

طرح فروش فیدلیتی تیر 1402 ابلاغ شد. بهمن موتور شرایط فروش خود را ویژه متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام کرد.

طرح فروش فیدلیتی 31 تیر 1402 توسط بهمن موتور اعلام شد. گروه صنعتی بهمن، طرح فروش شاسی‌بلند محبوب خود را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام کرد. طبق این خبر، مشتریان این خودرو از ساعت 10 صبح شنبه، 31 تیرماه 1402، به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش بهمن موتور نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم تمدید شد؛ طرحی بدون حضور سایپا و ایرانخودرو! [+زمان برگزاری]

طرح فروش فیدلیتی تیر 1402 ابلاغ شد

شرکت بهمن موتور قصد دارد شاسی‌بلند خانوادگی فیدلیتی پرایم را در دو تیپ از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ویژه افرادی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو مشمول تحویل با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ شدند، عرضه کند. مشتریان به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به سایت فروش این خودروساز برای ثبت‌نام اقدام کنند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این خودرو را مشاهده می‌کنید:

طرح فروش فیدلیتی 31 تیر 1402 ابلاغ شد

در این طرح فیدلیتی پرایم در تیپ ۱ با قیمت ۱ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در تیپ ۲ با قیمت ۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. این خودروها در رنگ سفید و مشکی با تریم مشکی قابل سفارش بوده موعد تحویل آنها نیز هفته آخر شهریور ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فیدلیتی تیر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: گجت نیوز

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر