;
coinex

قیمت آیفون با لوگوی قدیمی توییتر حالا بیش از 1 میلیارد تومان است!

شاید باورتان نشود اما اخبار تازه منتشر شده نشان می‌دهند که قیمت آیفون با لوگوی قدیمی توییتر بیش‌از 1 میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است!

ایلان ماسک با تغییر لوگوی توییتر به کلمه “X” جنجالی به راه انداخت و بسیاری از علاقه‌مندان به این شبکه اجتماعی محبوب را عصبانی کرد. حال خبر رسیده که افرادی به استفاده از همین مسئله، اقدام به فروش آیفون‌های خود در ebay کرده و قیمت آیفون با لوگوی قدیمی توییتر را تا 25 هزار دلار بالا برده‌اند. جالب اینجاست که افرادی نیز وجود دارند که این گوشی‌ها را با لوگوی پرنده آبی کوچک می‌خرند.

بیشتر بخوانید: زوج هندی برای خرید آیفون 14 فرزند 8 ماهه خود را فروختند!

ارزش قیمت آیفون با لوگوی قدیمی توییتر حالا بیش از 1 میلیارد تومان است

هفته گذشته توییتر به X تغییر نام داد و یک به‌روزرسانی برای تغییر نام و آیکون برنامه در گوشی‌های آیفون و اندروید منتشر کرد. حالا افراد سودجو دست به‌کار شده و مدل‌های مختلف گوشی آیفون که هنوز لوگوی قدیمی توییتر (پرنده آبی) را نمایش می‌دهند را به عنوان اقلام کلکسیونی و با برچسب چند هزار تا چند ده هزار دلاری در فروشگاه‌های آنلاین به‌فروش می‌رسانند.

تغییرات و آپدیت مربوط به اپلیکیشن X از طریق یک به‌روزرسانی توسط فروشگاه نرم‌افزار اپ‌استور اپل برای دارندگان آیفون منتشر شده است. در حالی که همه تجربه این تغییرات جدید و دریافت جدیدترین به‌روزرسانی‌ها را پیشنهاد می‌کنند، برخی افراد از این حرکت رو به جلو خودداری کرده و آن را به یک فرصت درآمدزا تبدیل می‌کنند.

ارزش قیمت آیفون با لوگوی قدیمی توییتر حالا بیش از 1 میلیارد تومان است

به گزارش Wccftech، این افراد به‌جای آپدیت کردن توییتر از این فرصت برای لیست کردن گوشی‌های آیفون آپدیت نشده خود در فروشگاه‌های آنلاین مانند eBay استفاده کرده و در ازای لوگوی قدیمی توییتر، پول زیادی دریافت می‌کنند.

به عنوان مثال می‌توان به آگهی مربوط به گوشی آیفون ۱۱ پرومکس با اپلیکیشن آپدیت نشده توییتر در یکی از فروشگاه‌های آنلاین اشاره کرد که فروشنده این دستگاه قیمت ۲۵ هزار دلار را برای آن پیشنهاد داده است.

حتی فلپی برد هم گوشی شما را صد میلیونی می‌کند!

نکته جالب آن است که باوجود عجیب و خنده‌دار بودن این قیمت‌ها، موارد بسیار زیادی از این دست وجود دارد که محصول مورد نظر با موفقیت به‌فروش رسیده است!

در این راستا به رویداد محبوبیت بازی Flappy Bird می‌توان اشاره کرد. پس از آنکه این بازی اعتیادآور از فروشگاه‌های آنلاین رسمی یعنی اپ‌استور و گوگل پلی حذف شد، رویه مشابهی مشاهده شد. در آن زمان گوشی‌های هوشمندی که هنوز بازی روی آن‌ها به‌صورت نصب شده وجود داشت، در وب‌سایت‌هایی مانند eBay به‌عنوان محصولات کلکسیونی لیست شدند.

ارزش قیمت آیفون با لوگوی قدیمی توییتر حالا بیش از 1 میلیارد تومان است

به‌عنوان مثال، در آن زمان یک گوشی آیفون ۵ همراه با بازی Flappy Bird به قیمت 100 هزار دلار برای فروش عرضه شده بود.

بر همین اساس می‌توان گفت که برچسب قیمت 25 هزار دلاری برای گوشی آیفون ۱۱ و لوگوی قدیمی توییتر نسبت به رویدادهای مشابه چندان تعجب‌آور نیست.

ارزش قیمت آیفون با لوگوی قدیمی توییتر حالا بیش از 1 میلیارد تومان است

بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که مدل‌های دیگر گوشی آیفون که همچنان نسخه قدیمی و آپدیت نشده توییتر را به همراه دارند، در فروشگاه‌های آنلاین چیزی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارزش قیمت آیفون با لوگوی قدیمی توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ