coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر ارتباطات: روش برخورد با کارکنان متخلف یک سکو ، بستن آن سکو نیست! [+عکس]

وزیر ارتباطات معتقد است که روش برخورد با کارکنان متخلف یک سکو ، بستن آن سکو نیست، بلکه باید فقط افراد متخلف را توبیخ کرد.

چندی پیش روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در پلتفرم ایرانی ویراستی به محدودیت‌های ایجاد شده برای اقتصاد دیجیتال انتقاد کرد. حال عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز صحبت‌های دهقانی را تأیید کرده و گفته است که روش برخورد با کارکنان متخلف یک سکو ، بستن آن سکو نیست و کافی است افراد متخلف توبیخ شوند.

بیشتر بخوانید: قوه قضائیه دستور پلمپ استارتاپ‌ها را تکذیب کرد؛ چه کسی پلمپ می‌کند؟

روش برخورد با کارکنان متخلف یک سکو توبیخ افراد متخلف است

به گزارش تکراتو و به نقل از مهر؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از پیام‌رسان‌های بومی با اشاره به سخنان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در خصوص اینکه اخیراً جریانی به دنبال آسیب زدن به اقتصاد دانش‌بنیان و فضای کسب وکار است گفت:

من هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه‌حل، برخورد با افراد متخلف است.

از نظر زارع‌پور، روش برخورد با کارکنان متخلف یک سکو توبیخ افراد متخلف است

وی افزود: «رئیس‌جمهور محترم نیز مخالف توقف جریان خدمت‌رسانی فناورانه و نوآورانه به ویژه در بسترهای بومی به مردم هستند و در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده‌اند.» زارع‌پور در پایان گفت:

پیگیر حل موضوع هستم.

جذابیت ماجرا اینجاست که به نظر می‌رسد نه وزیر ارتباطات، نه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نه حتی شخص ابراهیم رئیسی با این شیوه برخورد با دیجیکالا، طاقچه و ازکی موافق نیستند. قوه قضاییه هم که ظهر امروز در قضیه پلمب استارتاپ‌ها از خود سلب مسئولیت کرد و رسما اعلام کرد که این نهاد هیچ مجوز پلمبی صادر نکرده است! پس دقیقا در شرایطی که دو قوه موثر از سه قوه نه اقدامی برای این سبک برخورد کرده‌اند و نه حتی با آن موافقند، دقیقا چه شخص یا اشخاصی پشت ماجرای مسدودسازی‌ها و برخوردهای قهری هستند؟

بیشتر بخوانید:

وزیر ارتباطات می‌گوید حتی رئیس جمهور هم موافق این سبک برخورد با کارکنان متخلف سکوها نیست. دیدگاه شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ