;
coinex

فرایند دشوار تولید آیفون 15 پرو عرضه آن را محدود می‌کند!

برخی از افشاگران گفته‌اند که مشکلاتی اساسی در خط تولید آیفون 15 پرو به‌وجود آمده که احتمالاً عرضه این گوشی پرچمدار را محدود خواهد کرد.

افشاگران دنیای تکنولوژی در آخرین اخبار این حوزه گفته‌اند که تولید آیفون 15 پرو و نسخه معمولی آن به دلیل دشواری فرآیند تولید احتمالاً عرضه این دستگاه‌ها را محدود کند. همانگونه که می‌توان حدس زد، پیش‌تر فاش شده بود که حاشیه نمایشگرهای خانواده آیفون 15 از نسل قبلی بسیار کمتر شده و تقریباً با یک آیفون بدون حاشیه صفحه‌نمایش مواحه هستیم. ظاهراً مشکلات خط تولید به این دلیل است و اپل در ساخت گوشی‌های جدید خود با نمایشگر بدون حاشیه با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: قیمت تمام اعضای سری آیفون 15 فاش شد؛ منتظر افزایش قابل توجه قیمت باشید!

تولید آیفون 15 پرو به محدودیت‌های عرضه مواجه خواهد شد

شایعه‌ها می‌گویند اپل به‌دنبال کاهش حاشیه‌‌ نمایشگر در گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس است. ظاهراً این تغییر باعث بروز برخی مشکلات در فرآیند تولید شده است؛ آن هم در شرایطی که فاصله‌ کمی تا رونمایی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۵ داریم.

بر اساس گزارش مک‌رومرز، بهره‌مندی آیفون‌های پرو نسل جدید از نمایشگری با حاشیه‌ کمتر تقریباً قطعی است؛ چون چند افشاگر تاکنون چندین‌بار تصاویر منتسب‌به پنل جدید را منتشر کرده‌اند. احتمالاً حاشیه‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس کمی خمیده می‌شود، البته نه در حد گوشی‌های دیگر. ممکن است آیفون ۱۵ پرو مکس باریک‌ترین حاشیه‌ نمایشگر را در بین کل گوشی‌ها داشته باشد.

تولید آیفون 15 پرو به محدودیت‌های عرضه مواجه خواهد شد

اکثر شایعات می‌گویند اپل صرفاً حاشیه‌ مدل‌های پرو را کاهش می‌دهد، با این‌حال احتمال دارد که شاهد کاهش حاشیه‌ آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نیز باشیم.

هفته‌ گذشته خبرگزاری اینفورمیشن در گزارشی اختصاصی گفت تأمین‌کنندگان اپل برای مونتاژ نمایشگر آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با مشکل مواجه شده‌اند و این موضوع ممکن است باعث عرضه‌ محدود گوشی‌های رده‌بالای جدید اپل شود. ظاهرا مشکل بیشتر در خط تولید مدل پرو مکس دیده شده است.

خبرگزاری بلومبرگ ادعاهای اینفورمیشن را تأیید کرد، اما گفت آنچه در خط تولید آیفون‌ها پیش آمده مشکل خیلی بزرگی نیست و احتمالاً در عرض یک یا دو هفته رفع می‌شود و نمی‌تواند تأثیر قابل‌توجهی روی تولید بگذارد.

راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر، می‌گوید اپل توانسته است با رفع اکثر مشکلات، تولید نمایشگر آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را افزایش دهد. بدین ترتیب احتمال تأخیر در عرضه‌ آیفون‌های جدید، کم است.

در کنار حاشیه‌ کمتر، احتمالاً در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس شاهد درگاه USB-C و فریم تیتانیومی و دکمه‌ اکشن و پردازنده‌ سه نانومتری A17 و دوربین بهتر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فرایند دشوار تولید آیفون 15 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ