;
coinex

تماشا کنید: تصویر فضاپیمای موجودات فضایی توسط کاوشگر کنجکاوی ناسا ثبت شد!

مریخ نورد کنجکاوی ناسا، به‌تازگی تصویری از سطح سیاره سرخ منتشر کرده که حاوی شواهدی از حضور فضاپیمای موجودات فضایی بر سطح سیاره مریخ است.

اخیراً مریخ نورد کنجکاوی ناسا تصویر جدیدی از سطح مریخ ثبت کرده که به اثری از فضاپیمای موجودات فضایی شباهت فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: نخستین تصاویر تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شدند

شواهدی از حضور فضاپیمای موجودات فضایی در مریخ

در این تصویر یک تکه سنگ بزرگی مشاهده می‌شود که اشکال میخ‌مانند و برآمدگی‌های عجیبی روی آن قرار داشته که بسیاری آن را مرتبط با حضور فضاپیمای بیگانگان قلمداد کرده‌اند. برخی کارشناسان حوزه فضا بر این عقیده هستند که آنچه در این تصویر دیده می‌شود را نمی‌توان یک فضاپیمای متعلق به انسان‌ها قلمداد کرد که پیش‌تر در سیاره سرخ سقوط کرده باشد.

فضاپیمای موجودات فضایی

در همین راستا «ناتالی کابرول»، اختر زیست‌شناس ناسا در مورد ثبت چنین تصویر جالب توجهی از سطح سیاره سرخ بیان کرد: «این عجیب‌ترین سنگی است که طی 20 سال مطالعه مریخ آن را دیده‌ام.»

از طرفی در مورد این‌که چنین اثری به فضاپیمای موجودات فضایی اختصاص دارد یا خیر هم تنها می‌توان حدس و گمان‌هایی ارائه کرد؛ زیرا در سال‌های گذشته اشکال عجیبی در مریخ دیده شده که به فضاپیمای بیگانگان شباهت فراوانی داشته است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص احتمال وجود فضاپیمای موجودات فضایی در کره مریخ با توجه به یک تصویر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: گجت‌نیوز

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر