coinex
راهنمای خرید تکراتو

موتورولا موتو جی 14 (Moto G14) معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

گوشی اقتصادی موتورولا موتو جی 14 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و بلندگوهای استریو دوگانه با فناوری دالبی اتموس به صورت رسمی در هند معرفی شد.

شرکت موتورولا طبق برنامه از پیش تعیین شده، روز گذشته از گوشی هوشمند جدید خود یعنی Moto G14 در کشور هند رونمایی کرد. این گوشی مقرون به صرفه که جانشین Moto G13 محسوب می‌شود با همان قیمت قبلی و مشخصات بهتر مانند وضوح بیشتر و تراشه سریع‌تر، وارد بازار خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا [خرداد 1402]

قیمت و مشخصات فنی گوشی موتورولا موتو جی 14

موتو G14 مانند اکثر گوشی‌های هوشمند این روزها از یک قاب تخت برخوردار است. این دستگاه به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس مجهز شده که در بالا و مرکز آن یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پنل پشتی گوشی نیز یک سیستم دوربین دوگانه وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود.

موتورولا موتو جی 14

قدرت این گوشی توسط چیپست یونیساک T616 تامین می‌شود که با رم LPDDR4x و فضای ذخیره سازی UFS 2.2 همراه شده است. در بخش نرم افزار موتو G14 از سیستم عامل اندروید 13 استفاده شده که طبق گفته شرکت موتورولا به اندروید 14 ارتقا می‌یابد و سه سال به روز رسانی امنیتی نیز برای این گوشی منتشر خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 20 واتی، بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی و گواهی IP52 برای مقاومت در برابر پاشش پاشش اشاره کرد.

نسخه 4/ 128 گیگابایتی موتورولا موتو G14 در رنگ‌های خاکستری و آبی با قیمت 9999 روپیه (معادل 122 دلار) به فروش خواهد رسید. در حال حاضر این دستگاه برای پیش‌سفارش در Flipkart قرار گرفته و خرید نهایی آن از تاریخ 8 آگوست از طریق وب سایت رسمی موتورولا در هند، Flipkart و سایر خرده فروشی‌ها امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند موتورولا موتو جی 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر