coinex
راهنمای خرید تکراتو

امکان مخفی کردن تیک آبی توییتر فراهم شد

با قابلیت مخفی کردن تیک آبی توییتر مشترکین توییتر بلو قادر به مخفی‌سازی تیک آبی خود خواهند بود، البته این امر احتمالاً برخی ویژگی‌ها را از بین می‌برد.

پیش‌تر تیک آبی توییتر برای شناسایی حساب‌های کاربری تأییدشده به‌کار گرفته می‌شد، اما از هنگام تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، کاربران این امکان را پیدا کردند تا با پرداخت هزینه این تیک را به‌دست آورند. در همین راستا طی مدت کوتاهی این شبکه اجتماعی با مشکلاتی روبرو شد. بااین‌حال، کاربران با چنین قابلیتی متوجه می‌شدند که چه افرادی جهت استفاده از سرویس بلو و ویژگی‌های آن هزینه پرداخت کرده‌اند.

حالا اما سرویس توییتر بلو که ایلان ماسک درحال‌حاضر در تلاش برای تغییر نام آن به X Blue است، گزینه‌ای جهت مخفی کردن تیک آبی توییتر برای حل این مشکل مشترکین خود ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: قیمت آیفون با لوگوی قدیمی توییتر حالا بیش از 1 میلیارد تومان است!

راه‌اندازی قابلیت مخفی کردن تیک آبی توییتر

در همین راستا توییتر در وب‌سایت خود اعلام کرده است: «تیک آبی از پروفایل و پست‌های شما پنهان خواهد شد. بااین‌حال، این علامت همچنان ممکن است در برخی قسمت‌ها نمایش داده شود و برخی از ویژگی‌ها همچنان می‌توانند نشان دهند که شما اشتراک فعالی دارید. همچنین برخی از ویژگی‌ها ممکن است درحالی‌که تیک آبی خود را مخفی کرده باشید، در دسترس نباشند.»

باتوجه به تصویری که از این ویژگی منتشر شده، با وجود این قابلیت، هنگامی که کاربران به صفحه شخصی‌سازی پروفایل در تنظیمات بروند، گزینه جدیدی موسوم به مخفی کردن تیک آبی توییتر به آن‌ها نشان داده خواهد شد.

مخفی کردن تیک آبی توییتر

ایلان ماسک به‌عنوان مالک توییتر طی مدت اخیر همواره در تلاش بوده تا این پلتفرم را به «اپلیکیشن همه‌چیز» تبدیل کند که به‌نظر در آینده نوعی سیستم پرداخت را هم دربر خواهد گرفت و حالا نام توییتر به X تغییر یافته است. هفته پیش حتی لوگوی پرنده آبی کوچک این شبکه اجتماعی با لوگوی X جایگزین شد و طبق ادعای ماسک این لوگو در آینده قطعاً بهبود پیدا می‌کند.

همچنین این لوگو طی هفته جاری روی ساختمان اصلی این شرکت در سان‌فرانسیسکو هم به نمایش درآمد که به علت نور بسیار زیاد، حتی باعث انتقاد همسایگان شرکت شد! در پی همین امر، لوگوی درخشان X از بالای ساختمان اصلی توییتر برداشته شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت مخفی کردن تیک آبی توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

 

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر