;
coinex

زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 مشخص شد [+مشخصات احتمالی]

زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 اعلام شد. نسل جدید کنسول مشهور و پرطرفداری نینتندو سوییچ با مشخصات سخت‌افزاری عالی عرضه خواهد شد.

زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 مشخص شد. کمپانی مطرح و قدیمی نینتندو که سالهاست نام او را در صنعت گیم می‌شنویم، در اکتبر سال 2016 کنسول خوش قیمت و سبک نینتندو سوییچ را برای رقابت با پلی‌استیشن و ایکس‌باکس معرفی کرد. حال پس از گذشت 8 سال، این برند خوش‌آوازه قرار است نسل جدید کنسول محبوب خود را به ‌نام نینتندو سوییچ 2 معرفی کند.

بیشتر بخوانید: کنسول دستی Ayaneo Air 1S با پردازنده AMD Phoenix و 4 ترابایت حافظه داخلی معرفی شد

زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 مشخص شد

به تازگی اولین گزارش‌ها درباره نسل بعدی کنسول گیمینگ نینتندو به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید کنسول Nintendo Switch 2 در ابتدای سال آینده میلادی و در تعطیلات کریسمس 2024 روانه بازار شده و به دست گیمرها می‌رسد. همچنین برخی از مشخصات این دستگاه به بیرون درز کرده است.

بر اساس ادعای منابع خبری کنسول جدید نینتندو می‌تواند از یک نمایشگر LCD ارزان‌تر از پنل OLED استفاده کند و در ابتدای سال جدید میلادی به دست گیمرها برسد تا تداخلی با زمان عرضه نسل بعدی کنسول سونی و مایکروسافت نداشته باشد.

زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 مشخص شد

مشخصات احتمالی کنسول جدید نیننتندو

بر اساس اعلام videocardz، در حال‌ حاضر کیت توسعه کنسول جدید نینتندو در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد و ظاهراً توسعه این کنسول به‌خوبی پیش‌ می‌رود. سخت‌افزار کنسول نینتندو سوئیچ فعلی نسبتاً قدیمی بوده و از تراشه Tegra X1 انویدیا که با فناوری 16 نانومتری بهره می‌برد.

این تراشه به هسته‌های Cortex A57 و Cortex A53 مجهز شده و از پردازنده گرافیکی Maxwell انویدیا به همراه 4 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 در کنار 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

علاوه بر این، شایعه شده کنسول نینتندو سوئیچ 2 به استفاده از اسلات کارتریج ادامه می‌دهد و به تراشه جدیدی از برند انویدیا مجهز شده و از فناوری افزایش وضوح تصویر یا همان DLSS بهره می‌برد. با این‌ حال هنوز معلوم نیست که این کنسول از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند یا خیر.

شایعات حاکی از آن است که قدرت گرافیکی کنسول بعدی Nintendo برابر پلی استیشن ۴ بوده و حدود 6 برابر قدرتمندتر نسل اول نینتندو سوییچ است. بر اساس شایعات این کنسول به تراشه Nvidia Tegra T239 مجهز است. قدرت این تراشه احتمالاً برابر چهار ترافلاپس خواهد بود که ۱۰ برابر بیشتر از پردازنده‌ نینتندو سوییج با توان ۰٫۳۹۳۲ ترافلاپس است.

بیش از 6 سال است که زمان عرضه کنسول نینتندو سوئیچ می‌گذرد و در این مدت بیش از 125 میلیون دستگاه از این کنسول به فروش رفته است. تاکنون اطلاعات بیشتری درباره نسل بعدی کنسول دستی نینتندو منتشر نشده اما انتظار می‌رود در روزهای آینده جزئیات بیشتری از دستگاه گیمینگ مورد اشاره به بیرون درز کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر