;
coinex

ابزار هوش مصنوعی TextToSample از توصیفات شما آهنگ می‌سازد!

ابزار هوش مصنوعی TextToSample قادر است که توصیفات شما را به موسیقی تبدیل کند. این ابزار بر پایه ابزار هوش مصنوعی متا طراحی شده است.

ابزار هوش مصنوعی TextToSample که توسط توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هوش مصنوعی Samplab طراحی شده، قادر است توصیفات شما که به رشته تحریر درآورده‌اید را به ترک‌های موسیقی تبدیل کند. کاربران می‌توانند از این ابزار یا به صورت مستقل استفاده کنند و یا افزونه آن را به‌نام VST3 بر روی نرم‌افزار هوش مصنوعی Samplab به‌کار گیرند.

بیشتر بخوانید: ابزار هوش مصنوعی Stable Doodle برای تصویرسازی از طرح‌های ابتدایی معرفی شد [+ویدیو]

ابزار هوش مصنوعی TextToSample معرفی شد

به گزارش انگجت، افزونه TextToSample از مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی متا برای تولید صدا موسوم به MusicGen استفاده می‌کند و با کمک داده‌های متن‌باز آموزش داده شده است.

استفاده از این هوش مصنوعی به دو روش ممکن است؛ هم می‌توانید صرفاً با فرمان‌های متنی از نرم‌افزار بخواهید برایتان صدا تولید کند، هم می‌توانید قطعات موسیقی خود را به برنامه ارائه دهید و بگویید براساس آن، چیزی را به آهنگ شما اضافه کند.

رابط کاربری این نرم‌افزار بسیار مینیمال و ساده است، بنابراین به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید؛ ولی محدودیت‌هایی هم وجود دارد. برای مثال، اگر بخواهید صدایی را به موسیقی خود اضافه کنید، این برنامه نمی‌تواند به‌خوبی صداهای قبلی موجود در آهنگ شما را در نظر بگیرد و هماهنگ با آن چیزی تولید کند. درنتیجه لازم است چند بار آزمون و خطا کنید تا به نتیجه مناسب برسید.

بااین‌حال، استفاده از TextToSample درمجموع تجربه جالب و جذابی است. با این ابزار می‌توانید اصواتی را تولید کنید که شاید هرگز به ذهن خودتان نمی‌آمد. در ویدیوی بالا می‌توانید ببینید که قابلیت‌های این ابزار چقدر گسترده و شگفت‌آور است.

با توجه به اینکه ابزارهای هوش مصنوعی معمولاً باگ‌های مختلفی دارند، TextToSample هم از این قاعده مستثنی نیست. برای نمونه، این ابزار می‌تواند به‌صورت خودکار صدای آلاتی را به یک قطعه اضافه کند که شما درخواست آن‌ها را نکرده‌اید.

توسعه‌دهندگان Samplab می‌گویند:

این برنامه قرار نیست جای موسیقی‌دانان را بگیرد و حتی به‌اندازه آنها مهارت هم ندارد؛ بااین‌حال، به‌عنوان یک ابزار رایگان می‌توانید به سراغ آن بروید و از ویژگی‌های مختلفش استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره ابزار هوش مصنوعی TextToSample چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر