coinex
راهنمای خرید تکراتو

بارش تگرگ سنگین در آلمان آن هم وسط تابستان؛ تجربه تابستان سرد در آلمان!

بارش تگرگ سنگین در آلمان آن‌هم وسط تابستان یکی از اتفاقات نادر است که معمولاً رخ نمی‌دهد. کارگران آلمانی 30 سانتی‌متر تگرگ یخ شده را از روی زمین پاک کردند.

بارش تگرگ سنگین در آلمان و در شهر روتلینگن در جنوب غربی این کشور یک پدیده نادر هواشناسی بوده که ممکن است چندین سال یکبار اتفاق بیفتد. گفتنی‌ست که ارتفاع یخ ایجاد شده از بارش تگرگ در این منطقه به 30 سانتی‌متر می‌رسد و 250 کارگر، ساعت‌ها برای جمع‌آوری آن کار کردند. همچنین گفته شده که عملیات‌های ویژه‌ای برای نجات افرادی که در خودرو محبوس شده بودند، انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: ریزش آوار در تهران ؛ یک سرهنگ نیروی انتظامی زیر آوار جان باخت [+فیلم]

تجربه تابستان سرد با بارش تگرگ سنگین در آلمان

در پی بارش غافلگیرکننده تگرگ در شهر روتلینگن در جنوب غربی آلمان، حدود ۲۵۰ کارگر چندین ساعت مشغول پاک کردن مسیرهای تردد از ۳۰ سانتی‌متر یخ بودند.

مقامات محلی روز شنبه گفتند که پس از بارش شدید تگرگ که بخش‌هایی از شهر را با ۳۰ سانتی‌متر یخ پوشانده بود، کارگران برف‌روب در شهر روتلینگن مستقر شدند.

یک مقام شهری به خبرگزاری فرانسه گفت که طوفانی همراه با تگرگ و باران شدید بعد از ظهر جمعه مرکز این شهر را درنوردید.

آتش‌‌نشانی اعلام کرد که بیش از ۱۲۰ بار برای امدادرسانی در پی این طوفان ناگهانی فراخوانده شده است.

تجربه تابستان سرد با بارش تگرگ سنگین در آلمان

سخنگوی مرکز واکنش اضطراری گفت:

«بیشترین عملیات، برای کمک به افرادی بود که در خودروهای خود محبوس شده بودند چراکه به دلیل تگرگ نمی‌توانستند رانندگی کنند و در مواردی نیز در خودروهای آن‌ها باز نمی‌شد.»

برف‌روب‌ها برای پاکسازی خیابان‌ها اعزام شدند و بیش از ۲۵۰ کارگر اورژانس، خدمات شهری و داوطلب در عملیات پاکسازی شرکت کردند.

سخنگوی شهرداری روتلینگن اعلام کرد که یخ‌ها و برگ‌ها سیستم فاضلاب شهری را مسدود کرده و باعث آبگرفتگی پارکینگ‌های زیرزمینی، زیرزمین‌ها و ساختمان‌های مسکونی شده است.

از سوی دیگر رودخانه اچاز (Echaz) که از شهر روتلینگن می‌گذرد، تنها در عرض چند دقیقه ۱.۵ متر بالا آمد و آب آن برای مدت کوتاهی از مسیر خارج شد اما هیچ خسارت عمده‌ای در پی نداشت.

روتلینگن در بین اشتوتگارت و مرز سوئیس در ایالت بادن-وورتمبرگ قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بارش تگرگ سنگین در آلمان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر