coinex
راهنمای خرید تکراتو

رانندگی پرسود در اسنپ؛ راهنمای ثبت نام تاکسی اینترنتی و حضوری

اطمینان از همیشگی‌بودن مسافر، ثبت آنلاین و راحت درخواست و درآمد بالا، همه را ترغیب به رانندگی در اسنپ می‌کند! برای آشنایی با جزئیات پیوستن به ناوگان اسنپ و مرور قدم‌به‌قدم مراحل ثبت‌نام و شروع سفر، این راهنمای کوتاه را تا انتها بخوانید.

مدارک لازم برای ثبت نام راننده اسنپ

شرط اول ثبت نام تاکسی اسنپ ارائه مدارک هویتی و مدارک خودرو است:

  • گواهی‌نامه؛
  • بیمه‌نامه؛
  • عکس راننده؛
  • معاینه فنی (برای خودروهای با عمر بیشتر از ۴ سال).

مراحل ثبت نام تاکسی اینترنتی اسنپ

راننده تاکسی اینترنتی

برای سهولت در ثبت نام راننده اسنپ امکان استخدام به دو روش حضوری و غیرحضوری فراهم شده است:

مراحل ثبت‌نام حضوری اسنپ

اسنپ آدرس دفاتر این شرکت در شهرهای مختلف را در اختیار شما قرار داده است. کافی است از قسمت نشانی دفاتر در سایت باشگاه رانندگان اسنپ، دفتر شهر موردنظرتان برای ثبت‌نام را پیدا کنید. در این حالت نیازی به پیش ثبت‌نام از طریق صفحه ثبت نام دیجیتال رانندگان اسنپ نیست.

با مدارک اعلام‌شده در بخش قبل، به دفاتر سیار اسنپ مراجعه کنید و مدارک خود را برای بررسی و تطبیق در اختیار کارکنان بگذارید. کارمندان این دفاتر مدارک متقاضیان را بعد از اعتبارسنجی برای احراز هویت نهایی به دفتر اصلی اسنپ می‌فرستند. در مرحله آخر و بعد از احراز هویت متقاضی و تأیید صلاحیت توسط پلیس اماکن فراجا، قراردادی میان راننده و اسنپ منعقد می‌شود که شروع رسمی فعالیت راننده در خانواده رانندگان اسنپ است.

مراحل ثبت نام غیر حضوری اسنپ

با امکان ثبت نام تاکسی اسنپ به‌صورت آنلاین، متقاضیان شهرهای فعال اسنپ می‌توانند چند‌دقیقه‌ای مدارک خود را بارگذاری کرده و با عضویت در خانواده اسنپ، به درآمد همیشگی و مطمئن برسند.

مراحل ثبت‌نام اولیه در سامانه ثبت نام تاکسی از این قرار است:

  • در مرحله اول به صفحه اینترنتی ثبت‌نام رانندگان اسنپ به نشانیhttps://snapp.ir/drivers بروید.
  • در صفحه جدید، شماره تلفن خود را در کادر تعیین‌شده وارد کنید و روی گزینه سبزرنگ «ورود» بزنید تا وارد سامانه شوید و مراحل ثبت نام اینترنتی تاکسی اسنپ برای شما آغاز شود.
  • در این مرحله پیامکی حاوی یک کد فعال‌سازی ۶ رقمی دریافت می‌کنید. آن را در کادر مربوطه وارد کنید و گزینه «ورود» را بزنید.
  • اسنپ در بخش بعدی از متقاضیان ثبت‌نام در ناوگان خود می‌خواهد شرایط و قوانین مربوط به این شرکت را با‌دقت بخوانند و موافقت خود را با آن اعلام کنند. پس از مطالعه، کافی است روی گزینه « شرایط را مطالعه کردم و قبول دارم» بزنید تا وارد مرحله بعدی ثبت‌نام شوید.
  • صفحه‌ای روبه‌رویتان قرار می‌گیرد مربوط به درج اطلاعات اصلی شما است. با انتخاب نوع وسیله نقلیه، تعیین کنید برای کدام بخش از ناوگان اسنپ درخواست می‌دهید. محل سکونت را وارد کنید و با کلیک روی گزینه «ثبت اطلاعات» به مرحله بعد بروید.
  • در صفحه جدید باید مدارک لازم را بارگذاری کنید. قبل از هرکاری اسنپ برای تأیید هویت کاربر راننده به تصویر باکیفیتی از چهره او نیاز دارد.
  • در مراحل بعدی به‌کمک گزینه تصویربرداری درون برنامه، تصویر گواهی‌نامه، کارت خودرو و بیمه‌نامه معتبر یا کد یکتای مربوط به آن را برای اسنپ بفرستید.
  • مرحله بعد عقد قرارداد کاری بین متقاضی و شرکت اسنپ است. در ثبت‌نام آنلاین این قرارداد به‌صورت غیرحضوری و با بارگذاری تصویر امضای متقاضی روی یک برگه سفید صورت می‌گیرد.
  • بعد از دریافت تأیید نهایی، راننده می‌تواند فعالیت خود را به‌عنوان هم‌راه شرکت اسنپ آغاز کند.

به همین راحتی می‌توانید مراحل اولیه ثبت‌نام را بدون نیاز به مراجعه به دفاتر اسنپ و به‌صورت کاملا آنلاین پشت‌سر بگذارید و درآمدزایی به‌کمک این شرکت بزرگ ایرانی را آغاز کنید.

کارکردن با برنامه اسنپ رانندگان

برنامه اسنپ رانندگان

بعد از پشت‌سرگذاشتن مراحل ثبت نام، نوبت دانلود و نصب برنامه مخصوص رانندگان است.

اولین بار که برنامه را باز و شماره همراه خود را وارد می‌کنید، چند ثانیه بعد یک کد فعال‌سازی ۶رقمی برایتان پیامک می‌شود که مجوز ورودتان به اپ رانندگان است. با ورود این کد به صفحه اصلی اپلیکیشن هدایت می‌شوید و می‌توانید با فعال‌سازی یکی از دو گزینه «ورود به طرح کاهش آلودگی هوا» یا «ورود به طرح ترافیک»، درخواست‌های سفر مربوط به هر محدوده را مشاهده و دریافت کنید.

ثبت شماره شبا در برنامه رانندگان

رانندگان اسنپ بعد از ثبت‌نام در سامانه باید شماره شبا و شماره کارت بانکی متصل به آن را در برنامه مخصوص رانندگان اسنپ ثبت کنند. این مرحله برای دریافت سهمیه بنزین و تسویه‌حساب روزانه الزامی است.

اپلیکیشن مخصوص رانندگان اسنپ را باز کنید و وارد بخش «مالی» شوید. این بخش در گوشه سمت چپ پایین صفحه قرار گرفته است. در صفحه‌ای که باز می‌شود، اطلاعات هویتی مربوط به خود و حساب بانکی خود را در بخش‌های مربوطه وارد کنید. سهمیه بنزین تنها در صورتی به راننده تعلق می‌گیرد که شماره بانکی و شماره شبایی که در برنامه ثبت می‌کند، به یکدیگر متصل بوده و با اطلاعات هویتی کاربر مطابقت داشته باشند.

شروع سفر با اپلیکیشن اسنپ

سفر با اپلیکیشن

کارکردن با اسنپ اصلا سخت و پیچیده نیست. حالا که برنامه مخصوص رانندگان اسنپ را دانلود و نصب کرده‌اید، کافی است اپلیکیشن را در حالت روشن قرار دهید تا درخواست‌های سفر را در محدوده انتخاب‌شده دریافت کنید. درمورد هر درخواست سفر می‌توانید مبدأ و مقصد و هزینه سفر را ببینید، گزینه مطلوب را انتخاب و سفر را قبول کنید. با پذیرش هر سفر، راننده باید وضعیت خود را در ۳ مرحله «رسیدن به مبدأ»،‌ «سوارشدن مسافر» و «پایان سفر» در برنامه ثبت کند.

۱.  پذیرش سفر و مسیریابی تا مبدأ

بعد از قبول سفر، دکمه مسیریابی را بزنید تا مسیر رسیدن به مبدأ در اختیارتان قرار بگیرد. با لمس آیکن فلش رو به بالا سایر جزئیات سفر را خواهید دید.

۲.  رسیدن به مبدأ و سوارکردن مسافر

زمانی که به مبدأ سفر رسیدید، گزینه «به مبدأ رسیدم» را انتخاب کنید و منتظر حضور مسافر بمانید. به‌محض آنکه مسافر سوار خودروی شما شد، با انتخاب گزینه «مسافر سوار شد» وضعیت جدید سفر را ثبت کنید.

۳.  رسیدن به مقصد و اعلام پایان سفر

مسافر را به مقصد تعیین‌شده برسانید و پس از دریافت هزینه سفر به‌صورت نقدی یا آنلاین، دکمه «پایان سفر» را لمس کنید. این کار را حتما بعد از پیاده‌شدن مسافر انجام دهید.

حرف پایانی

در بازار پررونق تاکسی‌های اینترنتی، اسنپ راه ورود افراد مجاز به ناوگان خود را باز گذاشته است. اگر به‌فکر شغلی مطمئن، همیشگی و با درآمد خوب هستید، همین حالا مراحل ثبت نام تاکسی را طی کنید و به باشگاه چند هزار نفری رانندگان اسنپ بپیوندید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اقا این بنزین اسنپ که همش 10روزم نمیشه اونم قعط کردین بخدا ماهاراننده هااتحادنداریم2روز کارنکنیم ببین چی میشه حق مسلمونو میخورن هیچی هم نمیگیم اخه نامردای کافر حق رانندسنت دلمون به اون خوش بود اونم ازمون بریدن اهای مردم میشنوید

    پاسخ