;
coinex

ظرفیت تماس‌های گروهی واتساپ به 32 نفر ارتقا می‌یابد

ظرفیت تماس‌های گروهی واتساپ به 32 نفر ارتقا می‌یابد. در حال حاضر این ویژگی به صورت نسخه بتا منتشر شده است.

در جدیدترین نسخه بتای واتس‌اپ، قابلیت جدیدی قرار داده شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تماس‌های گروهی حداکثر 32 نفره داشته باشند. این ویژگی که فعلاً در بتای نسخه اندروید دیده شده است، احتمالاً به‌زودی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: تایید حساب واتساپ با ایمیل به زودی ممکن می‌شود

ظرفیت تماس‌های گروهی واتساپ

اگر واتس‌اپ بتا 2.23.16.19 را نصب کنید، ممکن است با قابلیتی روبه‌رو شوید که در قالب آیکونی به‌صورت یک شکل موج در گروه‌ها قابل مشاهده است. البته برای مشاهده این قابلیت خود گروه هم باید پشتیبانی از این ویژگی را فعال کرده باشد.

در هر صورت، چنانچه روی این آیکون بزنید، صفحه ویس‌چت بلافاصله باز می‌شود. حالا حداکثر 32 نفر می‌توانند در این گفت‌وگوی صوتی حاضر شوند و با یکدیگر حرف بزنند. البته برخلاف قابلیتی که در گذشته برای تماس گروهی وجود داشت، استفاده از این ویژگی باعث نمی‌شود که گوشی تمامی افراد حاضر در گروه زنگ بخورد.

همچنین زمانی که همه کاربران این تماس گروهی را ترک کردند، خود تماس برقرار باقی می‌ماند، اما درنهایت پس از یک ساعت قطع می‌شود. این تماس گروهی نیز مثل سایر قابلیت‌های واتس‌اپ، به‌صورت پیش‌فرض با رمزنگاری سرتاسری محافظت می‌شود.

ظرفیت تماس‌های گروهی واتساپ

وب‌سایت WABetaInfo می‌گوید ویژگی تماس گروهی با 32 نفر احتمالاً در روزهای آینده در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد. بااین‌حال، هنوز اطلاعاتی به‌صورت رسمی دراین‌باره در دسترس نیست.

ویژگی جدید واتس‌اپ پیش‌تر در پیام‌رسان‌هایی مثل تلگرام و سرویس‌هایی نظیر دیسکورد هم دیده شده بود. این شرکت همچنان سخت در تلاش است تا با جبران عقب‌ماندگی خود از رقبا از مهاجرت کاربرانش به سرویس‌های رقیب جلوگیری کند.

این پیام‌رسان چندی قبل بالاخره قابلیت ارسال پیام‌های ویدیویی سریع را هم در اختیار کاربران قرار داد. این قابلیت که بازهم مشابه پیام‌های ویدیویی تلگرام است، با رمزنگاری سرتاسری در سطح بالاتری امنیت پیام‌ها را تأمین می‌کند. واتس‌اپ درحال‌حاضر بالغ بر 2 میلیارد کاربر دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت ویدیومسیج واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر