;
coinex

ثریا رضایی، مدیر توسعه کسب و کار مایکت بازداشت شد [بروزرسانی: ثریا آزاد شد]

ثریا رضایی مهور، مدیر توسعه کسب و کار مایکت که به دلیل فعالیت‌هایش در فضای مجازی به طور ناگهانی بازداشت شده بود حالا آزاد شد.

چندی پیش ویدئویی از کانال صابرین نیوز در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد ثریا رضایی مهور، مدیر توسعه کسب و کار مایکت بازداشت شده است. ظاهراً وی روز سه‌شنبه هفته پیش بازداشت شده و اطلاعاتی از ارگان دستگیرکننده وی و همچنین علت دستگیری او در دست نیست. البته برخی رسانه‌ها علت دستگیر شدن رضایی را «عاقبت کشف حجاب و توهین به سردار رادان در فضای مجازی» عنوان کرده‌اند که هنوز تأیید نشده است. با این وجود حالا شرق خبر از آزادی ثریا رضایی مهوار،‌مدیر توسعه کسب و کار مایکت داده است.

بیشتر بخوانید: جدال توییتری کافه بازار و مایکت ؛ ماجرای آپدیت فیک اپلیکیشن‌ها واقعی است؟

بازداشت مدیر توسعه کسب و کار مایکت

به گزارش تکراتو به نقل از شرق، ثریا رضایی مهوار، مدیر توسعه کسب و کار مایکت حدود یک هفته پیش بازداشت شد. صابرین نیوز با انتشار ویدیویی صحنه‌هایی از بازداشت مدیر توسعه کسب و کار مایکت را نمایش داد. گفته می‌شود ثریا رضایی روز سه‌شنبه در محل کار خود بازداشت شده است. از نهاد بازداشت‌کننده و علت بازداشت اطلاعی در دسترس نیست.

در ابتدای این ویدیو که موسیقی‌ای شبیه فیلم‌های اکشن روی آن گذاشته‌اند، چند توییت از ثریا رضایی دیده می‌شود. او در یکی از توییت‌هایش، عکس بدون حجاب خود را در خیابان منتشر کرده و در توییت دیگری در واکنش به جریمه نقدی ذکر شده در لایحه حجاب، خطاب به سردار احمدرضا رادان طعنه‌ای می‌زند.

بازداشت مدیر توسعه کسب و کار مایکت

در ادامه رضایی که ماموران او را محاصره کرده‌اند برای انتقال سوار ماشین می‌شود. در جایی صدای مردانه‌ای که تغییر یافته تا شناسایی نشود از او می پرسد:

«مگه نگفتی رادان نمی‌تونه پیدات کنه؟ تو اصلا حریف رادان نیستی. رادان امنیتت رو تامین می‌کنه!»

 

این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است، واکنش‌های بسیاری در پی داشته است. کاربری این ویدیو را با عنوان «ویدیویی دیده نشده از بازداشت عبدالمالک ریگی» بازنشر کرده است.

برخی از کاربران در اعتراض به ساخت چنین محتواهایی به مشکلات و جرایم دیگر اشاره کردند. کاربر دیگری نوشت: «حالا که چی؟ گرفتین دمتون گرم چرا فیلم گرفتین؟ چرا کلیپ درست کردین؟ اقتدار دارید بسم‌الله ناامنی و دزدی‌های توی کوچه وخیابون رو جمع کنید…»

بازداشت مدیر توسعه کسب و کار مایکت

کاربرانی هم به نشان دادن تصویر رضایی اعتراض داشتند. کاربری نوشت:

«طرف را بازداشت می‌کنند بعد فیلم بازداشتش سر از کانال تلگرامی صابرین نیوز در میاره! این تصاویر چطور و از طریق چه کسانی به اینها می‌رسد؟! مگر باند پابلو اسکوبار را گرفتید؟!»

بازداشت مدیر توسعه کسب و کار مایکت

برخی از کاربران هم اقدامات صورت گرفته در ویدیوی دستگیری این زن را تایید کردند. کاربری نوشت: «هرکسی در هرلباسی بخواهد در مقابل قانون بایستد باید گردنش شکسته شود»

گفتنی‌ست، مایکت زیر مجموعه هلدینگ حصین است. طاقچه از دیگر شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ حصین، هفته گذشته و با انتشار تصاویری از کارمندان آن در فضای مجازی، از دسترس خارج و با تعهد قضایی رفع توقیف شد.

ثریا رضایی آزاد شد [بروزرسانی 22 مرداد 1402]

به گزارش تکراتو و به نقل از شرق، سعید خلیلی وکیل مدافع ثریا رضایی مهوار از آزادی موکلش با تودیع وثیقه خبر داد. به گفته خلیلی، ثریا رضایی مدیر توسعه کسب و کار مایکت پس از دو هفته بازداشت، از زندان قرچک آزاد شده است.

رضایی در روز دهم مردادماه در محل کار خود بازداشت و پس از آن به زندان زنان قرچک انتقال داده شد. به گفته این وکیل دادگستری موکل او با وثیقه دو میلیارد تومانی آزاد شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازداشت شدن مدیر توسعه کسب و کار مایکت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (25 نظر)

    ناموسی همه تون عقب مونده اید جوونا همه شون دارن بگا میرن زندگیمون داره بگا میره شما ها ب فکر حجابید بیخیال باو
    یذره داشتید بجا یه زن می‌رفتید دنبال اونی که رفیقش لواسونو زده ب نامش

    پاسخ

    حجاب حکم خداست ابله و قانون کشورت، انگار توهم زده راجع به ایتالیا ور می زنه

    پاسخ

    خودشو خراب کرد بود فکرشو نمی‌کرد بزدل

    پاسخ

    جسارتا گرچه این بانو خودشو نباخت اتفاقا اما اگر شمارو هم کت بسته ببرن، تو راه همه جور تعرضی بت بکنن، همه جور کتک و شکنجه‌ای هم تحمل کنی، طبعا خراب میکنی خودتو. حالا ایشالله وقتی نوبتتون شد متوجه میشید.

    پاسخ

    چرا آزاد شد
    دیگه توهین ازاین بیشتر قوه قضائیه شما مسؤل هستی چرا نرمش امید است روزمحاکمه خونه شهدای نیروی انتظامی ازیاد نر

    پاسخ

    با همچین هنجار شکنانی که اقدام به ترویج اباحه گری میکنند باید قاطعانه برخورد کرد

    پاسخ

    ‌اگر من مسلمانم /اگر من شیعه هستم همیشه فکر می کردم و فکر می کنم اسلام در مورد تذکر به حجاب با رعایت اخلاق و تکریم به شخصیت بانوان و رعایت به حریم نوامیس مردم وارد شده است اگر افرادی با لباس شخصی تحت عنوان آمرین به معروف
    با توسل به خشونت وضرب و شتم و فحاشی
    به نوامیس مردم مبادرت می کنند چگونه این رفتار با اسلام مطابقت دارد مگر ما می توانیم سیلی به صورت خانمها بزنیم یا لگد به ساق پایشان بکوبیم ….این خاممها از عراق یا لبنان یاسوریه ویا روسیه نیامده اند
    اینها خواهران ایرانی ما هستند
    توسل به خشونت و بد اخلاقی در تضعیف
    اعتقادات مردم تاثیر زیادی دارد مواظب باشیم مردم نقش محوری دارند اگر مردم از صحنه خارج شوند اسلام و نظام در خطر خواهد بود.

    پاسخ

    تاریخ اندلوس را بخوانید🤔

    پاسخ

    خدایا این ویروس پاندمی کشف حجاب رو که ۱۰ ماهه در کشور ایران اسلامی قارچ گونه پخش شده و رسشه بی حجابها رو بخشکون که باعث نابودی خانواده های نوپا و پلمب اماکن می شن، چراوباید این مجرم کشف حجاب کرده و کشف تی شرت کرده این بی حیای بی عفت در ملاعام ، دوهفته ای آزاد شه!؟

    پاسخ

    قربونت برم نتیجه‌ای که از تکثیر بی‌حجابی میگیری اینه ک این یک پاندمی و مرض و درده درسته؟ ینی یک درصدم جا قائل نیستی برای اینکه میل و انتخاب عموم جامعه، اختیاری بودن حجابه و دنیا در حال تغییره و این خراب شده هم بالاخره داره مدرن میشه نه؟

    پاسخ

    میل و انتخاب مردان بیشتر کشورهای کره زمین هم س ک س آزادانه حتی در خیابان با جنس مخالفه ولی قانون حاکمه، جنگل که نیست نادان با این استدلالت، ضمنا تا وقتی که پسوند اسلامی در قانون اساسی ایرانه هرگز حکومت اسلامی حتی اگه بخواد هم نمی تونه برخلاف بنیانگزارش که حجاب رو فونداسیون و نماد جمهوری اسلامی تاسیس کرد بتونه اختیاری کنه پس تا زمانیکه جمهوری اسلامی پابرجاست الزام حجاب اسلامی هم پابرجاست،. تعجبمه چرا بساط کشف حجاب رو جمع نمی کنن!؟ این واقعا سواله چون براحتی چند روزه می تونن جمع کنن ولی انگار…

    پاسخ

    خب آخه احمق تو چطوری به این نتیجه عالمانه رسیدی که تمام مردان کره زمین تنها هدفشون از حیات سکس با جنس مخالفه. مغزتو با پهن پر کردن لامصب؟ تویی ک حتی جرات نداری اسم واقعیتو بزنی آقای علی احمدی و با نام المیرا کامنت میزنی! نکنه سعی داری با چپوندن خودت تو ساید زنان جامعه بگی حرف تمام زنان همینه؟

    پاسخ

    احمق تویی علی شاهرخ عقب مونده جهان سومی، نمی دونم ابله چطوری ایمیل منو دیدی که برای برادرمه، من اصلا ایران زسالهاست زندگی نمی کنم عقب مونده، اونچه که گفتم به مغز از پهن پرشده جهان سومی تو نمی شینه، گوساله نر

    همین دیگ، اونور آب نشستی از زندگی رضایت خاطر داری برای اینور نسخه میپیچی. فحشم ک میدی 🙂

    احمق تویی ابله جهان سومی مروج بی حجابی وقتی طبق قانون کشورت بازداشت شدی به غلط کردن می افتی اون موقع دم از حرف متوهمت که میل عموم به اختیاری بودن بزن

    باز اینا حرف نداشتن رفتن سراغ تهدید. اما نگفتی علی جان احمدی، حالا چرا با اسم المیرا میزنی کامنتا رو!

    آخه کودن ابله احمق اوزگل جهان سومی گفتم میل و اختیار اکثر مردان کره زمین به س ک س با جنس مخالفه ، نه هدف، ولی جنگل که نیست قانون داره هر کشوری ، طویله که نیست مغز تو رو از پهن پر کردن چون احتمالا تو مشکل مردی داری باید خودتو به دکتر نشون بدی ابله، اگه توی ابله غضبیت مدتی پاتو از کشورت خارج می ذاشتی می فهمیدی الزام به قانون یعنی چی حالیت می کردن ، مگه به اختیار تو ماله کش حامی بی حجابیه !؟ گفتم مثل پاندمی قارچ گونه زیاد شدن چون گشت غیبت داشت وگرنه گوساله چطور تا پارسال این ه ر ز ه های نانجیب جرئت کشف حجاب نداشتن!؟ چون گشت بود.

    ببین تو دیگ کار خودتو خراب کردی. همینکه از اونور نشستی با قاطعیت درباره وضعیت زنان این مملکت نظر میدی کافیه برای من. دیگ ب این بحث ک سراسر توهین از طرف شماست ادامه نمیدم. شاید کمی دمای مغزت بیاد پایین. اما اگ واقعا راست میگید، در دنیای مدرن و دموکراتیک و در کشوری که داعیه مردم‌سالاری داره، قانون «برآمدی از خواست جمعی» است. اگر واقعا اینقدر اطمینان دارید که موافقان حجاب اختیاری (تاکید دارم حجاب اختیاری که نگید دنبال کشف حجابن) در اقلیت هستند، چرا یک همه‌پرسی برگزار نمی‌کنید در این موضوع. روشی رایج در سراسر جهان برای بروزرسانی قوانین کشور که با اصل دموکراسی، یعنی «آنچه اکثریت مردم بخواهند» هم هماهنگی داره! واقعیت اینه ک شما نه تنها اطمینانی از بابت اقلیت بودن تحول‌خواهان ندارید، بلکه ب خوبی به اقلیت بودن خودتون مطمئن شدید و ناگزیرید با فحش و توهین و تحقیر در فضای مجازی، از وضعیت موجود دفاع کنید. بنده دانشجوی تاریخ اسلام بودم. حتی در صورت لزوم میتونم ب شما اثبات کنم که از نظر تاریخی در صدر اسلام شواهدی هست که حجاب اصلا به اون معنایی ک حکومت مطلوب شما ادعا میکنه وجود نداشته و این قرائت جدید از حجاب تماما مربوط به دوران معاصره. حتی در قران هم چیزی مرتبط با حجاب نیامده است. با این وجود تاکید اصلی من بر همون بحث همه پرسیه ک بعیده جوابی بهش بدید.

    میل تو بی شرف بی ناموس به بی حجابه، خودتو به عموم و از قول عموم کسورت جا نزن همین که داری ترویج بی حجابی می کنی طبق قانون کشورت جرمه نادان جهان سومی

    پاسخ

    واقعا رادان امنیت مون رو تامین میکنه ، مرسی که هستی رادان جان # شاهچراغ

    پاسخ

    یعنی مغولها بلایی که شماسرما وایران اوردین نیاوردند….

    پاسخ

    این خانم چرا این قدر لا ابالی است ؟ از بس حرام خورده است به خدا و پیامبر هم دهن کجی می کند . إن شاء الله بعد از مرگش جواب خودش می گیرد.

    پاسخ

    رادان افتخار نکند با قدرتی بهش دادند یه زن را دستگیر کرده برو دنبال اختلاس گران ایران داره از دست می ره حجاب اجباری مشکل مردم نیست و خوش‌تیپ بدن مشکل ساز نیست درد مردم نان است حجاب بهانه ای برای سرکوب ایرانیان است

    پاسخ

    متوهم جو گیر انگار این چهار دهه حجاب الزامی نبوده اگه خارج قانونکشکنی کنی از این بدتر سرت میاره مامور پلیس

    پاسخ

    اگه به عزاداران حسینی توهین کرده خوب کردند دستگیرش کردن

    پاسخ